Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Основен Форум

На колко градуса се пуска първа степен на перката на радиатора?

bmahob снимка bmahob 26 април 2022 - 14:55

Здарвейте, нов съм тук и не знам отва ли е правилното място но имам едно питане на което не намирам еднозначен отговор а именно на колко градуса се пуска първа степен на перката на радиатора? Колата е Астра h 1.6 2005г. Смених перката с реостата и перка тръгва едва на 113гр според скритото меню, в рабтен режив държи 102-103гр, сменен воден радиатор беше протекъл, нова водна помпа. Мерси предварително
Отговори

benzy снимка benzy 26 април 2022 - 18:10

Перката трябва да се включи около 108 градуса и втора степен на на 111...
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса
Мнението беше редактирано от benzy: 26 април 2022 - 18:13
Отговори

bmahob снимка bmahob 26 април 2022 - 19:33

Трябв азначи да видя релетата, или бушоните бос съм с опелите инак н акомп тест ги пуска и двете степените
Отговори

dusty rain снимка dusty rain 26 април 2022 - 22:53

 benzy, на 26 април 2022 - 18:10, каза:

Перката трябва да се включи около 108 градуса и втора степен на на 111...
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса

Дрън дрън само вкарваш новаците във филми. Работна 105, първа степен 112, втора 117, трета 122.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 27 април 2022 - 06:02

 dusty rain, на 26 април 2022 - 22:53, каза:

Дрън дрън само вкарваш новаците във филми. Работна 105, първа степен 112, втора 117, трета 122.


Това важи ли за Z16her?
Отговори

bmahob снимка bmahob 27 април 2022 - 08:25

 dusty rain, на 26 април 2022 - 22:53, каза:

Дрън дрън само вкарваш новаците във филми. Работна 105, първа степен 112, втора 117, трета 122.

брат сигурен ли си?
Отговори

dusty rain снимка dusty rain 28 април 2022 - 09:05

 bmahob, на 27 април 2022 - 08:25, каза:

брат сигурен ли си?

Сигурен съм.

Леко с пуберските обръщения!
Отговори

bmahob снимка bmahob 28 април 2022 - 09:24

Е сорри де! Не съм искал да обиждам просто искам дасъм сигурен, понеже съм с нов радиатор и перка с реостат...........
Отговори

esil2 снимка esil2 28 април 2022 - 16:11

На моята Astra H Z17DTJ температурата и се движи около 95гр. При по студено време отива и към 90 но в жегите в баир е стигала и 100-105гр
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 28 април 2022 - 16:25

Общото на твойта астра с тази на колегата с темата е, че и двете са астра.
Отговори

bmahob снимка bmahob 29 април 2022 - 10:24

Дано е така че предната кола я прегрях и сега искам да вържа "гащите", смених водна помпа, нов радиатор/стария сълзеше/ нова перка с реостат. Макар че маркуча от парното към термостата много странно се сцепи седмица след покупката/дано е от старост, беше забелил външния слой близо до скобата/. Тия високи Т на тоя опел ме шашкат. Чудя се за капачката на разширителния съд дали да сменя превантивно че на тия градуси налягането сигурно е..........
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 29 април 2022 - 12:07

 bmahob, на 29 април 2022 - 10:24, каза:

Дано е така

Така е. Температурите на бензиновите са такива заради азотните съединения и не е само при Опел.
Отговори

bmahob снимка bmahob 29 април 2022 - 15:11

А да не отварям нова тема, понеже имах проблем с тиунпорта /ниското съпротивление/ монтирах газовата преди да отстраня проблема, след това запоихме съпротивление и нещата се наредиха но в ниските обороти 1100-1400 об има леко придърпване дали от вихровите клапи и да настройвам сместа пак или .......... все ми се струва че е не е бобина.
Отговори

esil2 снимка esil2 29 април 2022 - 15:15

Тишо, какво имаш впредвид с тези азотни съединения и каква е връзката им с температурата
Мнението беше редактирано от esil2: 29 април 2022 - 15:16
Отговори

ivan_pop снимка ivan_pop 29 април 2022 - 17:11

 esil2, на 28 април 2022 - 16:11, каза:

На моята Astra H Z17DTJ температурата и се движи около 95гр. При по студено време отива и към 90 но в жегите в баир е стигала и 100-105гр

Нафтените мотори работят на по-низки температури от бензиновите.Нафтата изгаря в мотора при по-низка температура от бензина, затова и нафтените мотори имат по-високо КПД.
Отговори

bmahob снимка bmahob 29 април 2022 - 18:28

 ivan_pop, на 29 април 2022 - 17:11, каза:

Нафтените мотори работят на по-низки температури от бензиновите.Нафтата изгаря в мотора при по-низка температура от бензина, затова и нафтените мотори имат по-високо КПД.
колега теб май те знам от фиат форума ако не се бъркам
Отговори

Sim снимка Sim 29 април 2022 - 19:35

 esil2, на 29 април 2022 - 15:15, каза:

Тишо, какво имаш впредвид с тези азотни съединения и каква е връзката им с температурата

Бензиновите двигатели работят на по-висока температура, за да отделят по-малко вредни емисии и покриват по-високи еко норми.
Мнението беше редактирано от Sim: 29 април 2022 - 19:36
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 29 април 2022 - 19:42

От 98-ма някъде почнаха да ги правят да работят над 100 градуса точно заради емисиите, и най- вече азотните окиси. Още масларката ХЕЛ беше така. Правят го всички, не са само Опел.
Само в тоя сценарий не ми харесва това, че на повечето марки и модели или махнаха стрелката за температурата или стрелката показва 90 градуса при температура на антифриза от 85 до към 105 градуса.
Отговори

bmahob снимка bmahob 29 април 2022 - 19:51

Аз се шашнах щот някой ми каза че първата степен е на 108гр. Преди това карах Стило 1.6 там ковеше 90 и ме мърдаше и на 40гр външна темп. на място.
Мнението беше редактирано от bmahob: 30 април 2022 - 07:09
Отговори

Д-и-м-о-в снимка Д-и-м-о-в 30 април 2022 - 09:52

Интересна работа, уж тия азотните бяха великия замърсител на дизеловите двигатели, а изведнъж се оказва, че даже работна температура трябва да се вдига, за да може бензиновите да не го правят(уж). Нали бяха чисти, "нямаше такива неща при тях". Лицемерна европа и "европейците" покрай нея.
Метанът, най-праниковия газ, направиха го гориво даже. Подръж още от това лицемерие. И има все още "кълвачи", кълват на "екологиите". Кълвете :)

Едно от нещата, заради които "днешните" двигатели не държат и гаранциите си.. е точно тази качена температура достигаща с някъде около 20 градуса отгоре. Такива "инДЖИнери" ще "оправят света".
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg