Помощ грешка P1590
mavro1978 01 февруари 2013 - 20:19
Колата е Зафира Y22DTR от няколко дена колата при подаване на газ след 2000об придърпва Най вече на 3 4 5 бутнах и Оп ком а и изкара грешка
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit High Voltage (04) - Present
Четох доста и се ориентирах но не съм сигурен от какво може да е Някой идея какво може да и е на колата Насочил съм се към един магнитен клапан -
http://www.ebay.de/i...l-/251039468177
Давайте идеи
Мнението беше редактирано от mavro1978: 01 февруари 2013 - 20:19
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit High Voltage (04) - Present
Четох доста и се ориентирах но не съм сигурен от какво може да е Някой идея какво може да и е на колата Насочил съм се към един магнитен клапан -
http://www.ebay.de/i...l-/251039468177
Давайте идеи
Мнението беше редактирано от mavro1978: 01 февруари 2013 - 20:19
mavro1978 01 февруари 2013 - 20:37
bojo06 01 февруари 2013 - 21:12
mavro1978 02 февруари 2013 - 07:17
nennormalnoto 01 август 2017 - 09:47
Здравейте,
Вдигам темата от пепелта, тъй като имам известни въпроси. :)
Карам от скоро 2.2 DTI на Вектра. Когато я настъпвам сериозно, нямам никакви проблеми, но примерно, ако я сложа на пета на 1600 оборота и започвам да я ускорявам без да връщам скорости, стигам до 2100-2200 и влизам в авариен режим. Според компютъра грешката ми е P1590 и последващата Р0234. Странното е, че само когато я ускорявам на пета от по - ниски обороти ми прави магарията. По всичко, което изчетох тук и в английските форуми, проблема идва от соленоидния клапан с номер 24435269.
Пробвах с друг клапан, от работеща 2.2 дизел. Единствената разлика е, че с този клапан мога да трия грешката, след като я даде. С моя си не ми дава, казва ми, че е постоянна. Другата кола с този мотор не влиза в авариен, няма никакви проблеми.
Pleeeese, help?!? Какво друго може да е.
П.П.: сложих трети клапан, от морга. Същата работа. Трие грешката, но и си я набива. Кошмарно е, трябва да я ръчкам на високи обороти и ниски предавки. Има и едно прекъсване м0у 2500 и 3000 оборота, после пак и идва акъла и върви добре. Та, притеснява ме, че може да не е от клапана, заради това, че го сменях три пъти, затова и още не съм се набълбукал да купя нов.
.
Вдигам темата от пепелта, тъй като имам известни въпроси. :)
Карам от скоро 2.2 DTI на Вектра. Когато я настъпвам сериозно, нямам никакви проблеми, но примерно, ако я сложа на пета на 1600 оборота и започвам да я ускорявам без да връщам скорости, стигам до 2100-2200 и влизам в авариен режим. Според компютъра грешката ми е P1590 и последващата Р0234. Странното е, че само когато я ускорявам на пета от по - ниски обороти ми прави магарията. По всичко, което изчетох тук и в английските форуми, проблема идва от соленоидния клапан с номер 24435269.
Пробвах с друг клапан, от работеща 2.2 дизел. Единствената разлика е, че с този клапан мога да трия грешката, след като я даде. С моя си не ми дава, казва ми, че е постоянна. Другата кола с този мотор не влиза в авариен, няма никакви проблеми.
Pleeeese, help?!? Какво друго може да е.
П.П.: сложих трети клапан, от морга. Същата работа. Трие грешката, но и си я набива. Кошмарно е, трябва да я ръчкам на високи обороти и ниски предавки. Има и едно прекъсване м0у 2500 и 3000 оборота, после пак и идва акъла и върви добре. Та, притеснява ме, че може да не е от клапана, заради това, че го сменях три пъти, затова и още не съм се набълбукал да купя нов.
.
nennormalnoto 22 август 2017 - 16:48
nennormalnoto, на 01 август 2017 - 09:47, каза:
Здравейте,
Вдигам темата от пепелта, тъй като имам известни въпроси. :)
Карам от скоро 2.2 DTI на Вектра. Когато я настъпвам сериозно, нямам никакви проблеми, но примерно, ако я сложа на пета на 1600 оборота и започвам да я ускорявам без да връщам скорости, стигам до 2100-2200 и влизам в авариен режим. Според компютъра грешката ми е P1590 и последващата Р0234. Странното е, че само когато я ускорявам на пета от по - ниски обороти ми прави магарията. По всичко, което изчетох тук и в английските форуми, проблема идва от соленоидния клапан с номер 24435269.
Пробвах с друг клапан, от работеща 2.2 дизел. Единствената разлика е, че с този клапан мога да трия грешката, след като я даде. С моя си не ми дава, казва ми, че е постоянна. Другата кола с този мотор не влиза в авариен, няма никакви проблеми.
Pleeeese, help?!? Какво друго може да е.
П.П.: сложих трети клапан, от морга. Същата работа. Трие грешката, но и си я набива. Кошмарно е, трябва да я ръчкам на високи обороти и ниски предавки. Има и едно прекъсване м0у 2500 и 3000 оборота, после пак и идва акъла и върви добре. Та, притеснява ме, че може да не е от клапана, заради това, че го сменях три пъти, затова и още не съм се набълбукал да купя нов.
.
Вдигам темата от пепелта, тъй като имам известни въпроси. :)
Карам от скоро 2.2 DTI на Вектра. Когато я настъпвам сериозно, нямам никакви проблеми, но примерно, ако я сложа на пета на 1600 оборота и започвам да я ускорявам без да връщам скорости, стигам до 2100-2200 и влизам в авариен режим. Според компютъра грешката ми е P1590 и последващата Р0234. Странното е, че само когато я ускорявам на пета от по - ниски обороти ми прави магарията. По всичко, което изчетох тук и в английските форуми, проблема идва от соленоидния клапан с номер 24435269.
Пробвах с друг клапан, от работеща 2.2 дизел. Единствената разлика е, че с този клапан мога да трия грешката, след като я даде. С моя си не ми дава, казва ми, че е постоянна. Другата кола с този мотор не влиза в авариен, няма никакви проблеми.
Pleeeese, help?!? Какво друго може да е.
П.П.: сложих трети клапан, от морга. Същата работа. Трие грешката, но и си я набива. Кошмарно е, трябва да я ръчкам на високи обороти и ниски предавки. Има и едно прекъсване м0у 2500 и 3000 оборота, после пак и идва акъла и върви добре. Та, притеснява ме, че може да не е от клапана, заради това, че го сменях три пъти, затова и още не съм се набълбукал да купя нов.
.
So supportive! :D
tisho.74 22 август 2017 - 18:59
1590 за какво е? Превод в ефир- нема го електрическото съпротивление на намотката на клапанчето, ама това обхваща и окабеляването до него.
0234 какво е? Турбото явно пренадува. След като си оправиш електромагнитното клапанче, ако продължава да я записва, продължаваш да търсиш проблем по вакуумите и по клапанчето, което задвижва механично геометрията на турбото. Ако всичко, ама наистина всичко това е наред, пробваш с друг мап. Ако и това не помогне отваряш турбото за профилактика на геометрията.
И понеже сега вървят и едни други работи около пренадуване- не е зле да си видиш вихровите клапи на какво дередже са и дали работят. Може и да изчистиш гняста там, ако искаш.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 27 август 2017 - 14:18
0234 какво е? Турбото явно пренадува. След като си оправиш електромагнитното клапанче, ако продължава да я записва, продължаваш да търсиш проблем по вакуумите и по клапанчето, което задвижва механично геометрията на турбото. Ако всичко, ама наистина всичко това е наред, пробваш с друг мап. Ако и това не помогне отваряш турбото за профилактика на геометрията.
И понеже сега вървят и едни други работи около пренадуване- не е зле да си видиш вихровите клапи на какво дередже са и дали работят. Може и да изчистиш гняста там, ако искаш.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 27 август 2017 - 14:18
tisho.74 02 септември 2017 - 19:25
Борбата с 1590 май не е толкова лесна. Какво стана при теб?
nennormalnoto 02 септември 2017 - 19:50
Смених два магнитни клапана, всичко е чисто, изглежда да работи, но колата се държи по същия начин. При двама дизелзеджии бях, нищо не откриват. Турбото надува правилно, няма никакви грижи, според майсторите.
tisho.74 02 септември 2017 - 21:56
nennormalnoto, на 02 септември 2017 - 19:50, каза:
Смених два магнитни клапана, всичко е чисто, изглежда да работи, но колата се държи по същия начин. При двама дизелзеджии бях, нищо не откриват. Турбото надува правилно, няма никакви грижи, според майсторите.
Днес се борих с 1590 на кола на колега от форума. Има проблем с егр-а, обаче има и 1590. Утре ще се пробва с друг егр и ще се разбере дали и 1590 остава или не. Темата на колегата е тази: http://www.opelclub....0
nennormalnoto 02 септември 2017 - 23:02
Моя го чака чистене, но работи добре. Той не можеше да се изолира на този мотор, нали така?
tisho.74 03 септември 2017 - 08:49
tisho.74 06 септември 2017 - 18:44
Виж онази тема по- горе. Там нещата са приключени днес.
В същата връзка- ако си от София мога да я погледна.
Ъпдейт с днешна дата: засега всичко е наред със зафирата на колегата.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 08 септември 2017 - 20:21
В същата връзка- ако си от София мога да я погледна.
Ъпдейт с днешна дата: засега всичко е наред със зафирата на колегата.
Мнението беше редактирано от tisho.74: 08 септември 2017 - 20:21