Astra J с изтекъл антифриз!
Жорко 21 август 2013 - 08:28
Rumen Todorov, на 20 август 2013 - 16:45, каза:
Ох да му се невиди. Моята е Astra J 1.6 Turbo и днес това го забелязах и при мен. Капе антифриз. Гаранцията изтече преди два месеца. Преди две седмици колата беше при Дженеръс Ауто. ПОЛУДЯЛ СЪМ !!! Ако мина и аз със 120 лв добре.
След като си установил теча, няма ли да пробваш сам да се справиш със ситуацията? Маркучи не е задължително да взимаш от дилъра. Има ги в повечето магазини за авточасти. Струва ми се, че с малко повечеко усилия може и да се оправиш сам и ще спестиш немалко пари. А за последната Астра за пореден път се натъквам на негативно мнение. Май само външният и вид е впечатляващ...
Успех с ремонта и пиши за резултата, че ми стана интересно за тези "рецидивни" прояеления в охладителната система на Astra J.
ГостRumen Todorov_* 21 август 2013 - 10:29
Жорко, на 21 август 2013 - 08:28, каза:
След като си установил теча, няма ли да пробваш сам да се справиш със ситуацията? Маркучи не е задължително да взимаш от дилъра. Има ги в повечето магазини за авточасти. Струва ми се, че с малко повечеко усилия може и да се оправиш сам и ще спестиш немалко пари. А за последната Астра за пореден път се натъквам на негативно мнение. Май само външният и вид е впечатляващ...
Успех с ремонта и пиши за резултата, че ми стана интересно за тези "рецидивни" прояеления в охладителната система на Astra J.
Успех с ремонта и пиши за резултата, че ми стана интересно за тези "рецидивни" прояеления в охладителната система на Astra J.
Имам още две години и половина лизинг. Изплащам ще я продам и ще си взема нещо друго. Нещо не ми върви с колите. Купих стара - много проблеми. Купих нова - пак проблеми :D:D:D
vectrafenn 21 август 2013 - 11:55
Не се ядосвай. Всички нови коли са боклуци. И аз съм ден през ден в сервиза с Астрата. Просто имам чувство, че автомобилните производители са се наговорили да произвеждат боклуци. Така че оправи я, карай си я и да не ти пука :)
ГостRumen Todorov_* 21 август 2013 - 12:51
Opel са виновни, че дават малки гаранции. Дреме ми, че се чупи като не плащам. Въпроса е, че тамън ми изтече гаранцията и тъпата кола започна.
JorkataG 21 август 2013 - 13:16
Тва важи не само за колите- щом свърши гаранцията и се чупи. Извода е че производителят е сметнал точно колко ще издържи дадената стока и слага такава гаранция.
ГостRumen Todorov_* 21 август 2013 - 13:40
Утре ще кажа какво е положението. Стискайте палци.
qwer6 21 август 2013 - 19:44
Днес ми се стори, че антифриза на J-ката е понамалял, но реших че не съм спрял на равно. Ще е смешно ако се окаже, че го губи
Зенит-е 21 август 2013 - 19:57
А аз си мисля, че няма нищо смешно Смешно е ако се докаже, че е хронично заболяване, а от Опел си мълчат
Какво пишат из немските форуми по въпроса с течовете на антифриз?
Мнението беше редактирано от Зенит-е: 21 август 2013 - 20:00
vectrafenn, на 21 август 2013 - 11:55, каза:
...Всички нови коли са боклуци...
Какво пишат из немските форуми по въпроса с течовете на антифриз?
Мнението беше редактирано от Зенит-е: 21 август 2013 - 20:00
ГостRumen Todorov_* 21 август 2013 - 20:15
Моята за около 2 години и 2 месеца 600 милилитра съм долял. Сега като погледнах и по чуждите форуми, май това си е доста често срещано явление:
Ниски нива разни:
http://www.honestjoh...month-old-astra
http://www.vauxhallo...message.185607/
Тук и от GTC със същия двигател се оплакват:
http://www.whatcar.c...reviews/25754-4
И в русия същия проблем:
http://astraclub.ru/...%82%D1%80%D0%B5!
Аз утре мисля Generous Auto да им задам следните въпроси:
1. Вие защо продавате технически не изрядни автомобили на хората ? Ами ако това застраши нечии живот ???
2. Колата е минала за масло и филтри при вас преди две седмици. Нали уж я огледахте ? (Но както и да е тук може наистина нищо да не си е личало макар, че според мен си е имало теч ама кой да гледа)
3. Ако това е познат проблем и изисква изтегляне на автомобили, не мислите ли, че за мен като гражданин е правилно да сезирам комисията КЗП Българската и тази на ЕU ? Защо трябва да плащам ?!!!!
4. Това не е първия случай на кола закупена от Вас, на която се случва същото. Рецидива не ви ли притеснява ? Мое право мисля да уведомя Adam Opel AG и да искам обяснение от тях.
Всичко зависи колко пари ще ми искат, но това е безобразие. Купуваш нова кола. Моята по оферта е 37 000 лв. Малко е нелепо да лея антифриз из цяла София :)
Ниски нива разни:
http://www.honestjoh...month-old-astra
http://www.vauxhallo...message.185607/
Тук и от GTC със същия двигател се оплакват:
http://www.whatcar.c...reviews/25754-4
И в русия същия проблем:
http://astraclub.ru/...%82%D1%80%D0%B5!
Аз утре мисля Generous Auto да им задам следните въпроси:
1. Вие защо продавате технически не изрядни автомобили на хората ? Ами ако това застраши нечии живот ???
2. Колата е минала за масло и филтри при вас преди две седмици. Нали уж я огледахте ? (Но както и да е тук може наистина нищо да не си е личало макар, че според мен си е имало теч ама кой да гледа)
3. Ако това е познат проблем и изисква изтегляне на автомобили, не мислите ли, че за мен като гражданин е правилно да сезирам комисията КЗП Българската и тази на ЕU ? Защо трябва да плащам ?!!!!
4. Това не е първия случай на кола закупена от Вас, на която се случва същото. Рецидива не ви ли притеснява ? Мое право мисля да уведомя Adam Opel AG и да искам обяснение от тях.
Всичко зависи колко пари ще ми искат, но това е безобразие. Купуваш нова кола. Моята по оферта е 37 000 лв. Малко е нелепо да лея антифриз из цяла София :)
vectrafenn 22 август 2013 - 09:06
Зенит-е, на 21 август 2013 - 19:57, каза:
А аз си мисля, че няма нищо смешно Смешно е ако се докаже, че е хронично заболяване, а от Опел си мълчат
Какво пишат из немските форуми по въпроса с течовете на антифриз?
Какво пишат из немските форуми по въпроса с течовете на антифриз?
Из немските форуми също е пълно с проблеми има и доста теми за теч на антифриз. Съгласен съм с колегата, че би трябвало да има кампания и да изтеглят автомобилите в сервиза...
ГостRumen Todorov_* 22 август 2013 - 10:57
Оказа се че тече термостата. Човека си призна, че това е си е детска болест и от Опел знаят. Цената на чудесията е 545 лв. и 90 лв за труд :). Приемчика на Дженеръс Ауто си свърши доста добре работата. Изпрати запитване до Opel и те са му отговорили, че ще поемат по - голямата част от сумата та на мен няма да ми струва 630 лв. а ще ми струва 105 лв, въпреки че автомобила вече не е в гаранция. Мисля, че при тази ситуация хората реагираха адекватно. Сега обаче ще трябва да чакам 5 дни да доставят частта. Това е положението.
vectrafenn 22 август 2013 - 13:13
Какъв е тоя термостат 545лв от злато и диаманти ли е....ужас...Аз си мислех, че караме обикновенни астрички не бентли :)
Мнението беше редактирано от vectrafenn: 22 август 2013 - 13:14
Мнението беше редактирано от vectrafenn: 22 август 2013 - 13:14
ГостRumen Todorov_* 22 август 2013 - 13:30
Аз не знам каква им е политиката за частите, но до колкото знам, маржа на печалбата на дилърите от продажби е минимален и после те така си избиват партие.
Скъпи части и скъп сервиз.
Скъпи части и скъп сервиз.
miragata 30 август 2013 - 12:48
Вече повече от 5000км след "ремонта" на моята Астра след изтичането на антифриза проблеми с нещо нямам. Следя го стриктно - спирам в гаража (толкова е претъпкан с детски атракциони и съоръжения, че спирам на едно и също място), поглеждам и не е мръднал.
От моето ровене из форуми разбирам, че Опел са имали редица проблеми с охладителната система. Масово е имало дефектни датчици за ниво на антифриза, като проблемът обикновено се е явявал в гаранционния период. Следва серия коли с дефект на самото казанче, което след време се пропуква в "шевовете" и антифриза отново се лее...Този проблем е засягал относително малка серия от ранно сглобените коли. Следва нов проблем - теч от присъединяванията на термостата. И тук говорим за коли от ранните екземпляри и то само от бензиновите версии...
И стигаме до моя проблем - теч от присъединяването на радиатора на парното. Дефектния елемент е залаган дълго време в серийното производство, а като резервна част задължително се поръчва с маркучите, които влизат/излизат от него. За този дефект, катко и за останалите не съм намерил официална сервизна кампания на Опел, както у нас, така и по другите форуми....
Така или иначе проблемът е адски досаден, опасен и малоумен...и е референция за качеството на вложените материали и сглобката....
От моето ровене из форуми разбирам, че Опел са имали редица проблеми с охладителната система. Масово е имало дефектни датчици за ниво на антифриза, като проблемът обикновено се е явявал в гаранционния период. Следва серия коли с дефект на самото казанче, което след време се пропуква в "шевовете" и антифриза отново се лее...Този проблем е засягал относително малка серия от ранно сглобените коли. Следва нов проблем - теч от присъединяванията на термостата. И тук говорим за коли от ранните екземпляри и то само от бензиновите версии...
И стигаме до моя проблем - теч от присъединяването на радиатора на парното. Дефектния елемент е залаган дълго време в серийното производство, а като резервна част задължително се поръчва с маркучите, които влизат/излизат от него. За този дефект, катко и за останалите не съм намерил официална сервизна кампания на Опел, както у нас, така и по другите форуми....
Така или иначе проблемът е адски досаден, опасен и малоумен...и е референция за качеството на вложените материали и сглобката....
ГостRumen Todorov_* 02 септември 2015 - 15:04
Развитие по темата.
Точно две години след като ми смениха термостата отново имам теч на антифриз. В петък продробности.
Точно две години след като ми смениха термостата отново имам теч на антифриз. В петък продробности.
ГостRumen Todorov_* 04 септември 2015 - 09:12
ГостRumen Todorov_* 04 септември 2015 - 09:25
Същото като при колегата Г - образен накраник + маркучи. Стотина лева, ниакави пари :)
Държал се е на косъм, пръснал се е в сервиза. Луд късмет, че не ме е оставила на пътя с локва
антифриз под мен.
Държал се е на косъм, пръснал се е в сервиза. Луд късмет, че не ме е оставила на пътя с локва
антифриз под мен.
kirovd 19 септември 2021 - 09:50
miragata, на 13 март 2013 - 15:14, каза:
http://vauxhall.work...dex.php?id=5730
Тече от г-образния накрайник в края на тоя маркуч. Олял е целия кожух на стената между двигателя и купето. Искрено се надявам като я закарам утре по пътя това нещо да не се пръсне или откачи и да заседна с бял облак нейде из София... Не смея да правя промени от типа направи си сам, защото имам идеята да опитам тоя ремонт да мине за гаранционен...
Тече от г-образния накрайник в края на тоя маркуч. Олял е целия кожух на стената между двигателя и купето. Искрено се надявам като я закарам утре по пътя това нещо да не се пръсне или откачи и да заседна с бял облак нейде из София... Не смея да правя промени от типа направи си сам, защото имам идеята да опитам тоя ремонт да мине за гаранционен...