Газ на A14NET / A16LET ?
vankis 03 ноември 2014 - 14:03
Привет колеги,
може ли да дадете малко информация какви са възможностите за газифициране на следните двигатели:
-A14NET ; 140hp
-A16LET ; 180hp
Двигателите не са директ и според мен би трябвало да може да стане с обикновен инжекцион. Знам,че има направени коли с течна фаза, но искам да знам дали са подходящи за обикновен инжекцион. Имат ли някакви проблеми с клапаните ?
Като цяло всякаква информация би била полезна смятам за напред :)
ПС: надявам се колеги, които се занимават с поставяне на газови уредби да споделят малко опит.
Мерси предварително,
Иван
може ли да дадете малко информация какви са възможностите за газифициране на следните двигатели:
-A14NET ; 140hp
-A16LET ; 180hp
Двигателите не са директ и според мен би трябвало да може да стане с обикновен инжекцион. Знам,че има направени коли с течна фаза, но искам да знам дали са подходящи за обикновен инжекцион. Имат ли някакви проблеми с клапаните ?
Като цяло всякаква информация би била полезна смятам за напред :)
ПС: надявам се колеги, които се занимават с поставяне на газови уредби да споделят малко опит.
Мерси предварително,
Иван
vankis 04 ноември 2014 - 10:32
Интересува ме предимно Астра J същите мотори ги вграждат и на Инсиния
npace 04 ноември 2014 - 15:47
vankis, на 03 ноември 2014 - 14:03, каза:
може ли да дадете малко информация какви са възможностите за газифициране на следните двигатели:
-A14NET ; 140hp
-A16LET ; 180hp
А14NET - двигателя е с хидравлични повдигачи и не би трябвало да има проблеми с клапаните.Изисква се прецизна система с ОБД и качествен инжектор.
A16LET - двигателя е с пулове за регулиране на клапаните и е неизбежно след време да прегорят.Система с ОБД и качествен инжектор няма да спаси клапаните.Системата за мазане ще отложи ремонта.
Разглеждах колите в Стефанов мотърс (Пловдив) и ми направи впечатление че Corsa D 1.2 се предлага с газова уредба (говорим за нов автомобил от официален представител).Прави ми впечатление че 1.2 на Corsa D е с хидравлични повдигачи и няма система за мазане на клапани.Оттук си правя извода както и от дългогодишните ми наблюдения.
Според мен ако ще се избира мотор за газ - A14NET
mistarmi 04 ноември 2014 - 17:20
npace, на 04 ноември 2014 - 15:47, каза:
А14NET - двигателя е с хидравлични повдигачи и не би трябвало да има проблеми с клапаните.Изисква се прецизна система с ОБД и качествен инжектор.
A16LET - двигателя е с пулове за регулиране на клапаните и е неизбежно след време да прегорят.Система с ОБД и качествен инжектор няма да спаси клапаните.Системата за мазане ще отложи ремонта.
Разглеждах колите в Стефанов мотърс (Пловдив) и ми направи впечатление че Corsa D 1.2 се предлага с газова уредба (говорим за нов автомобил от официален представител).Прави ми впечатление че 1.2 на Corsa D е с хидравлични повдигачи и няма система за мазане на клапани.Оттук си правя извода както и от дългогодишните ми наблюдения.
Според мен ако ще се избира мотор за газ - A14NET
A16LET - двигателя е с пулове за регулиране на клапаните и е неизбежно след време да прегорят.Система с ОБД и качествен инжектор няма да спаси клапаните.Системата за мазане ще отложи ремонта.
Разглеждах колите в Стефанов мотърс (Пловдив) и ми направи впечатление че Corsa D 1.2 се предлага с газова уредба (говорим за нов автомобил от официален представител).Прави ми впечатление че 1.2 на Corsa D е с хидравлични повдигачи и няма система за мазане на клапани.Оттук си правя извода както и от дългогодишните ми наблюдения.
Според мен ако ще се избира мотор за газ - A14NET
Колега как разбра ,че корсата е с хидравлични повдигачи? Ще ти бъда благодарен ако знаеш кода на мотора да го споделиш ,може и на лични , извинявам се че ползвам темата на колегата
npace 05 ноември 2014 - 10:53
По начина по който ми задаваш въпроса за Corsa-та явно информацията ми е грешна.Бъди така любезен да постнеш линк към информация.Тук говорим за Astra J, аз намесвам Corsa D и сега темата ще се върти около Corsa D, която въобще не е обект на размисли и страсти.Защо не ме пита за Astra-та от къде съм чул/видял?
vankis 05 ноември 2014 - 14:18
@npace
много ти благодаря за инфото. Не съм предполагал, че А16LET е с механика. Дали по-висок редлайн го е наложило нз. Интересно ми е как вървят тези миксери, чета по немските форуми ,че доста ги тунинговат...
ПС: ко се сещаш за други неща относно газификацията ще ми бъде полезно както смятам и на колегите
Поздрави,
Иван
много ти благодаря за инфото. Не съм предполагал, че А16LET е с механика. Дали по-висок редлайн го е наложило нз. Интересно ми е как вървят тези миксери, чета по немските форуми ,че доста ги тунинговат...
ПС: ко се сещаш за други неща относно газификацията ще ми бъде полезно както смятам и на колегите
Поздрави,
Иван
swimmingdale 16 април 2018 - 13:02
Здравейте, може ли да разкажете как се развиха при вас нещата след това с мотора A16LET 3-4 години по-късно? Мен специално ме интересува на Insignia-та. Какви ремонти ви се е налагало да правите покрай газификацията(и всяка друга информация за модела ще бъде полезна от опита). Аз открих оферта за газификация на Insignia 1.6 Turbo в Landi Renzo. Ако имате информация и за тези доставчици, ще го оценя.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
ivan_pop 16 април 2018 - 15:14
При мен преди два месеца идва Meriva B с A14NEL,2013г.,нов внос.A14NEL е същия като A14NET.Разликата е,че A14NEL е с т.нар. фабрична газ Ланди Ренцо.Някой беше изхвърлил скапаното Ланди Ренцо и беше буквално изсипал едно Romano под капака.Не помня на какви километри беше колата,но мотора работеше добре.
barty 14 юни 2018 - 19:13
Наскоро се сдобих с Инсигниа 1.6 Турбо 180кс с монтиран ГИ "Романо".
Колата работи и върви много добре, само разхода ми се вижда височък но това може и да е от настройки.
Колата работи и върви много добре, само разхода ми се вижда височък но това може и да е от настройки.
veskonyracing 15 юни 2018 - 21:14
Hotblooded 17 юни 2018 - 16:41
Зависи колко я напъват. 15/100 гЪз градско не е непостижимо.
barty 20 юни 2018 - 14:52
ivo_ranchev 22 юни 2018 - 11:14
bobobobi 23 юли 2018 - 19:08
Здравейте колеги утре ще карам колата Астра j 1.4 турбо да и слагат ГИ в сервиза на БРЦ Пловдив, жк.ТРАКИЯ и като коментирахме какво ще включва комплектовката, споменаха, че трябвало да и се сложел емулатор понеже вкарвала горивото под налягане и имала някаква помпа в резервоара. Понеже не ги разбирам много много газаджийските истории, въпроса ми е слага ли се такъв емулатор или нещо ме пързалят за още едни 80 лв .отгоре?
Mutanta 29 август 2018 - 10:34
Здравей колега, какво стана с въпросната кола, сложиха ли и газ в БРЦ Пловдив, разкажи моля, че ме чака същата процедура със същият автомобил.
bobobobi 30 август 2018 - 08:35
Здравей колега, сложиха и газов инж. модел БРЦ Секуент 32 и си върви доста добре, но се получи проблем с въпросния емулатор за който се интересувах тук. Проблема е следния бензиновата помпа на колата работи и вкарва гориво под налягане и ролята на този емулатор марка АЕБ, модел type 0 e да казва на компа при промяна на горивото, че няма промяна в налягането. ОБАЧЕ в моя случай при прехвърляне от бензин на газ за някакви милисекунди комп. на колата регистрира "ГРЕШКА" ниско налягане в бензиновата помпа, записва я като латентна грешка и така остава в паметта на компа и при няколко последователни пъти щом регистрира тази грешка светва ЧЕК-А...........
Тези от сервиза мъчиха какво ли не, играха си сменяха емулатори, наколко пъти го превръзваха и не можаха да решат проблема......и така си остана
Сега ми направиха ОБД компа да трие всички регистрирани грешки и за момента така карам.
Отделно ми казаха, че за да се смазва турбото на колата трябва да се настрои да работи и малко на бензин в някакво процентно съотношение, но като ходих последния път се оказа, че тази функция изобщо не я бяха активирали, после дали я пуснаха или не не съм сигурен.
Имай предвид, че в БРЦ сервиза в Пловдив приказките на управителя Стоян са големи ама накрая какво ще излезе не е сигурно. Като цяло много много не съм доволен бих ти препоръчал да проучиш и офертата на Ланди Ренцо имат представителство в Пловдив.
Тези от сервиза мъчиха какво ли не, играха си сменяха емулатори, наколко пъти го превръзваха и не можаха да решат проблема......и така си остана
Сега ми направиха ОБД компа да трие всички регистрирани грешки и за момента така карам.
Отделно ми казаха, че за да се смазва турбото на колата трябва да се настрои да работи и малко на бензин в някакво процентно съотношение, но като ходих последния път се оказа, че тази функция изобщо не я бяха активирали, после дали я пуснаха или не не съм сигурен.
Имай предвид, че в БРЦ сервиза в Пловдив приказките на управителя Стоян са големи ама накрая какво ще излезе не е сигурно. Като цяло много много не съм доволен бих ти препоръчал да проучиш и офертата на Ланди Ренцо имат представителство в Пловдив.
Mutanta 30 август 2018 - 09:33
Мерси за информацията колега. В BRC ми предложиха същата система "Секуент 32". От друг човек със същият двигател ми разказа за неговия опит (45К км до тук на газ), той не е срещал абсолютно никакви проблеми освен, че според него е хубаво да сменяш филтрите доста често, защото явно горивата се пълен кенеф, дори газта....Когато му се запуши филтъра, колата леко губила мощност. Дава му разход 8-10 газ (смесено предполагам, като разбира се, всичко е до колко ти тежи крака). Сложил е ГИ в " https://www.facebook...?type=3 "
Предупреди ме да не пестя пари от към рейка и компютър в системата, защото са много важни.
След 2-3 седмици,ще ида до Хасково да видя за какво иде реч и ще споделя.
Спорен ден.
Предупреди ме да не пестя пари от към рейка и компютър в системата, защото са много важни.
След 2-3 седмици,ще ида до Хасково да видя за какво иде реч и ще споделя.
Спорен ден.