Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Двигатели, горивни системи, съединители, ск.кутии

проблем с палене на бензин на опел астра Г 1.8

ned снимка ned 11 ноември 2014 - 20:13

Здравейте, колеги! Имам следния проблем: Автомобила ми е Опел Астра 1.8 Г, 125кс.! Колата е с газов инжекцион и на газ върви и пали перфектно. Проблема е единствено и само при бензин. В повечето случаи не може да запали, а запали ли не държи обороти и не мое да се изфорсира. Чека не свети. Пробвах със смяна на датчик на колянов вал, защото такава грешка ми беше изписана при дианостиката, та дори стигнах и до поправка на компютър, при което ми казаха, че компа си е наред. Налягането от горивната помпа е замерено и е 4 бара. Единствената възможност остана да е някой неработещ инжектор, о не съм сигурен вече в нищо! Изслушах всякакви мнения преди това, при които ми казаха, че ако проблема е в някой от датчиците, то колата няма да работи и на газ, а тя си е перфектна на газ. Очаквам всякакви мнения. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
Отговори

kalin09 снимка kalin09 11 ноември 2014 - 20:47

...
Мнението беше редактирано от kalin09: 10 август 2022 - 13:29
Отговори

ned снимка ned 11 ноември 2014 - 22:06

Проблема е, че този проблем стана от веднъж и нямаше никакви други признаци. Проссто автомобила беше обслужен /ремъци, ролки и т.н/ и после не искаше да запали на бензин. При палене на газ си пали от раз!Ако е замазан инжектор, би следвало според мен да има някакви предизвестяващи признаци. Незнам вече какво да си мисля!
Отговори

ufer снимка ufer 12 ноември 2014 - 08:10

 ned, на 11 ноември 2014 - 22:06, каза:

Проблема е, че този проблем стана от веднъж и нямаше никакви други признаци. Проссто автомобила беше обслужен /ремъци, ролки и т.н/ и после не искаше да запали на бензин. При палене на газ си пали от раз!Ако е замазан инжектор, би следвало според мен да има някакви предизвестяващи признаци. Незнам вече какво да си мисля!


И аз имах подобен проблем, който така и не разреших. Моите инжектори дори не бяха се запушили или замазали, а просто бяха издухани и пускаха много повече бензин, като давеха мотора. И понеже новите са скъпи и не си струва инвестицията, пробвах със стари - събрах 4-5 комплекта: всичките издухани и 1-2 позапушени. Единственият ти шанс според мен, при условие че проблемът не е в помпата, филтъра или регулатора, е да си търсиш добри дюзи. Аз така и не намерих! :wall:
Отговори

ned снимка ned 12 ноември 2014 - 20:36

Според мен вариантите са селдните:
- Едновременна работа на газовия инжекцион с този на бензиновия, при което колата се дави;
- Температурен датчик;
- Ламбда сонда;
- Неработещ инжектор на бензина.
Ако е имало някой с подобен проблем, нека да пише как го е отстранил и какъв точно е бил той! Благодаря!
Отговори

mrsch66 снимка mrsch66 12 ноември 2014 - 20:50

 stefanovv, на 12 ноември 2014 - 20:38, каза:

под горивна помпа, бензинова ли имаш предвит?

Не мисли онази жълтата дето подкачва въглища.Колега не смяташ ли че е обидно да питаш такова нещо след като пишеш в този раздел на форума.
Отговори

javor_bg снимка javor_bg 13 ноември 2014 - 14:26

Колега, като извадиш маркуча за вакуума на горивния регулатор в него усеща ли се вкус на бензин ?
Отговори

ned снимка ned 13 ноември 2014 - 23:20

 javor_bg, на 13 ноември 2014 - 14:26, каза:

Колега, като извадиш маркуча за вакуума на горивния регулатор в него усеща ли се вкус на бензин ?

Още утре ще пробвам, но какво точно имаш в предвид?
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg