Автоматично затваряне на прозорци при заключване
Стаевски 19 ноември 2015 - 15:02
Здравейте,
Колата е Зафира А
Гледам по схемите-има изход от модула за заключване към люка и към прозорците.
Интересува ме този изход има ли начин да се активира софтуерно.При мен сега са свързани два кабела по начина от картинката:
Схема на заключването
Изхода в червено е този за люка и за прозорците. Със зелено е входа от шофьорската врата.
Колата е Зафира А
Гледам по схемите-има изход от модула за заключване към люка и към прозорците.
Интересува ме този изход има ли начин да се активира софтуерно.При мен сега са свързани два кабела по начина от картинката:
Схема на заключването
Изхода в червено е този за люка и за прозорците. Със зелено е входа от шофьорската врата.
Toshe 19 ноември 2015 - 21:13
Колега мисля че някъде има писано по въпроса.
Но накратко пробвах да заключиш и задържиш ключа няколко секунди в положението за заключване.
Ако започнат да се вдигат стъклата значи може да се направи и от ключа.
На Астрата ми която е без аларма го направих и работи вече 6г.
Но накратко пробвах да заключиш и задържиш ключа няколко секунди в положението за заключване.
Ако започнат да се вдигат стъклата значи може да се направи и от ключа.
На Астрата ми която е без аларма го направих и работи вече 6г.
CH_M 20 ноември 2015 - 09:59
Стаевски 20 ноември 2015 - 14:15
Абе щом я има клема 24 на клеморед Х62 с кафяво-черния кабел, и отива към люка и прозорците, трябва минуса-масата да излиза и от самия модул на централното заключване. Иначе за какво ще го има въобще?!
Благодаря за схемата. Най-вече за това кой кабел е за първо и кой за второ натискане на ключа. Не знам само цялата тази работа при заключване, дали дава само импулс към клема 24 на Х62 или остава с постоянен минус-маса!
В момента колата ми е с окъсени жила кафяво-червен /Х62-2/и кафяво-черен /Х61-24/ и работи. Затваря прозорците при първо натискане на ключа и активен режим на затваряне с кратко натискане на бутон за затваряне на прозорците. Демек ако съм махал акумулатора и заключа колата, прозорците не се затварят. Трябва всеки от тях да го "програмирам" със задържане на бутон.......
Притеснява ме да не се прецака модула....
Още не ми е ясно как работят двата контакта в шофьорската врата-единия от които е със съпротивления/по схема/
Явно ще пада мерене като се затопли...
Благодаря за схемата. Най-вече за това кой кабел е за първо и кой за второ натискане на ключа. Не знам само цялата тази работа при заключване, дали дава само импулс към клема 24 на Х62 или остава с постоянен минус-маса!
В момента колата ми е с окъсени жила кафяво-червен /Х62-2/и кафяво-черен /Х61-24/ и работи. Затваря прозорците при първо натискане на ключа и активен режим на затваряне с кратко натискане на бутон за затваряне на прозорците. Демек ако съм махал акумулатора и заключа колата, прозорците не се затварят. Трябва всеки от тях да го "програмирам" със задържане на бутон.......
Притеснява ме да не се прецака модула....
Още не ми е ясно как работят двата контакта в шофьорската врата-единия от които е със съпротивления/по схема/
Явно ще пада мерене като се затопли...
CH_M 20 ноември 2015 - 14:50
Тая схемичка държи "минус" докато се разреди кондензатора, задължително слагаш 220мФ/25волта.
Сметнато е времето да стигне за затваряне на 4 стъкла и люк ако и да са напълно отворени.
За диода - слагай 1N4007, за транзистора - ВС547С, с буква "С" задължително, с най-висока Б-та е.
Махай тая жица дет си пуснал че така точи от акумулатора, с тая схема след като затвори няма грам консумация.
Няма какво да мериш и ровиш, прави я и подвързвай и си готов!
Сметнато е времето да стигне за затваряне на 4 стъкла и люк ако и да са напълно отворени.
За диода - слагай 1N4007, за транзистора - ВС547С, с буква "С" задължително, с най-висока Б-та е.
Махай тая жица дет си пуснал че така точи от акумулатора, с тая схема след като затвори няма грам консумация.
Няма какво да мериш и ровиш, прави я и подвързвай и си готов!
Коцето 20 ноември 2015 - 15:36
Извинявам се че питам в чужда тема! тази схема валидна ли е, както и точките на свързване при Вектра Б? аз до сега не съм се напъвал да правя опцията с мост именно защото бях чел че има консумация на ток дори и в покой.
Мнението беше редактирано от Коцето: 20 ноември 2015 - 15:38
Мнението беше редактирано от Коцето: 20 ноември 2015 - 15:38
CH_M 20 ноември 2015 - 15:47
Коцето, на 20 ноември 2015 - 15:36, каза:
тази схема валидна ли е, както и точките на свързване при Вектра Б?
Валидна е за Астра Г, Вектра Б и Зафира А .....поне на тия досега съм монтирал и блоковете за управление на централното са еднакви, има една подробност само, повече окабеляване на двете букси има на блока при автомобили с вградена аларма, пинове и цветове на проводници си отговарят.
Коцето 20 ноември 2015 - 18:40
Благодаря!! голямо черпене ти се натрупа, само да се докопам до болярския край
spusak 03 декември 2015 - 17:27
Ей сега и ако кажеш, че става и за корса Б... Няма да имаш грешка просто!