Opel Insignia OPC
alexxkk 24 октомври 2018 - 19:48
Здравейте,
Не намерих такава тема и ще се радвам да споделите слабите места на най-върховата версия на така известния модел. Всичко, което е над нормалното скъпо, чупи се по-често и райо, ще бъде полезно. Това, което аз имам като въпроси са:
1. В какво точно се състои флекс-райда и кои са скъпите му части?
2. Колко струва смяната на вериги и кога се случва тя?
3. Ръчната кутия с демферен маховик ли е и кога издъхва?
4. Мотора става ли на газ?
5. Всичко друго, което се сетите.
Разход и нормалните консумативи прочие са ясни, че са повече. Даваш, за да получиш.
Карам Ауди А6 4Ф 4.2, но определено се заглеждам сериозно към Инсигниата, комбинацията от ръчка и голям мотор ще е уникална, а външния вид е безспорно адски добър.
Мнението беше редактирано от alexxkk: 24 октомври 2018 - 19:49
Не намерих такава тема и ще се радвам да споделите слабите места на най-върховата версия на така известния модел. Всичко, което е над нормалното скъпо, чупи се по-често и райо, ще бъде полезно. Това, което аз имам като въпроси са:
1. В какво точно се състои флекс-райда и кои са скъпите му части?
2. Колко струва смяната на вериги и кога се случва тя?
3. Ръчната кутия с демферен маховик ли е и кога издъхва?
4. Мотора става ли на газ?
5. Всичко друго, което се сетите.
Разход и нормалните консумативи прочие са ясни, че са повече. Даваш, за да получиш.
Карам Ауди А6 4Ф 4.2, но определено се заглеждам сериозно към Инсигниата, комбинацията от ръчка и голям мотор ще е уникална, а външния вид е безспорно адски добър.
Мнението беше редактирано от alexxkk: 24 октомври 2018 - 19:49
Hotblooded 24 октомври 2018 - 21:03
Flex-ride е с амортисьори с електронни клапани за промяна на характеристиката, преди бяха скъпи, сега колеги казват че имало заместители на нормална цена.
Агренажа - комплект на FAI е около 220-250лева ако го поръчаш от Англия. На колко се сменя - нямам инфо, но ако ще купиш кола нов внос - по добре сменяй.
С демпефер е, зависи от карането, може да му изкараш карантията и на 30к и на 300к км...
Става на газ (ако имаш сърце да извършиш това)...
Колега от форума си продаде OPC то защото според него не ставаше за градско - съединителя зацепвал рязко и по задръстванията е не комфортно. Като цяло след няколко месеца ще сменям моята печка и се двоумя между OPC от 2014-2016 или пак печка но от новите...
Агренажа - комплект на FAI е около 220-250лева ако го поръчаш от Англия. На колко се сменя - нямам инфо, но ако ще купиш кола нов внос - по добре сменяй.
С демпефер е, зависи от карането, може да му изкараш карантията и на 30к и на 300к км...
Става на газ (ако имаш сърце да извършиш това)...
Колега от форума си продаде OPC то защото според него не ставаше за градско - съединителя зацепвал рязко и по задръстванията е не комфортно. Като цяло след няколко месеца ще сменям моята печка и се двоумя между OPC от 2014-2016 или пак печка но от новите...
alexxkk 25 октомври 2018 - 07:01
Това за съединителя изглежда кофти, като се замисля наистина сигурно ще е тежък и направен така, че да се усеща колата спортно. За София безспорно неудобство. Ангренажа е направо съмнително евтин чак :D В Швейцария излизат доста оферти на коли на около 100 хиляди километра като показаните цени винаги могат да паднат до 3 хиляди франка. Най-вероятно на повечето им е взета душата вече, тъй като, който си взима ново ОПЦ със сигурност го кара както полага автомобила. От към возия как е? С 20ки ще вози доста твърдо, но все пак издържа ли се или става непоносимо в някакъв момент из прекрасние ни пътища?
Има едно червено ОПЦ в Дженеръс, изглежда много добре.
Мнението беше редактирано от alexxkk: 25 октомври 2018 - 07:02
Има едно червено ОПЦ в Дженеръс, изглежда много добре.
Мнението беше редактирано от alexxkk: 25 октомври 2018 - 07:02
Dechkko 25 октомври 2018 - 09:29
Червената за която пишеш май е тази: https://www.opelclub...pic=123621&st=0 :)
Vankissa 25 октомври 2018 - 12:04
Dechkko, на 25 октомври 2018 - 09:29, каза:
Червената за която пишеш май е тази: https://www.opelclub...pic=123621&st=0 :)
Още да не е купена...
Бах мааму, честно!
Иначе това е колата на същия колега дето си я смени с последната Инсигния, дизеляк, по описаните причини - сподели, че му е много рязка за ежедневно каране.
Жоро 25 октомври 2018 - 14:10
Колата още не е купена. Сега е на Дженеръс Дружба в шоурума.
Ето го мнението за поведениеето на колата: Моята връзка
Ето го мнението за поведениеето на колата: Моята връзка
OneDriver 25 октомври 2018 - 17:56
fanatic 25 октомври 2018 - 19:11
От последният път, когато ми попадна пред очите, цилиндрите са намалели с 1, което ме навява или че има проблем или че цената ще е много много добра,
все пак само 5 цилиндъра...
все пак само 5 цилиндъра...
Жоро 26 октомври 2018 - 08:17
tisho.74 26 октомври 2018 - 08:22
Неееее, това е да не плашат хората каква ламя е всъщност
Рязка, рязка, колко да е рязка? Да не е с керамичен съединител?
Рязка, рязка, колко да е рязка? Да не е с керамичен съединител?
Vankissa 26 октомври 2018 - 14:36
И все пак бих искал да се кача на такова, ръчка, примерно под наем или за кратък test drive преди да се откажа от идеята окончателно.
п.с. едва ли е кой-знае колко по-бързо от 2-ка бензин на 250 кончета. А и да е, коя би била отсечката дето ше позволи пряко сравнение...
п.с. едва ли е кой-знае колко по-бързо от 2-ка бензин на 250 кончета. А и да е, коя би била отсечката дето ше позволи пряко сравнение...
Жоро 26 октомври 2018 - 15:15
Vankissa, не зная с коя 2ка го сравняваш, но инсигнията е различен автомобил...
Vankissa 26 октомври 2018 - 15:27
...
Insignia, но 2-лутриовия бензин на 250 коня.
Различно е от ОПЦ-то в много отношения, но това може да е и за добро - по-плавна от към окачване, спиране, тръгване и в същото време не много по-бавна вярвам.
Не съм карал и двете де - заслужава си да се пробват и двете...
Мнението беше редактирано от Vankissa: 26 октомври 2018 - 15:28
Insignia, но 2-лутриовия бензин на 250 коня.
Различно е от ОПЦ-то в много отношения, но това може да е и за добро - по-плавна от към окачване, спиране, тръгване и в същото време не много по-бавна вярвам.
Не съм карал и двете де - заслужава си да се пробват и двете...
Мнението беше редактирано от Vankissa: 26 октомври 2018 - 15:28
Hotblooded 26 октомври 2018 - 18:27
Бързо е да го е... Новата Инсигния 260 коня осезаемо е по слаба като набиеш педала до долу със 80, хем е 250 кила по лека от старото OPC...
nikal 28 октомври 2018 - 15:26
Това се случва с всички по нови модели коли. И на това му казват - еко норми.
Hotblooded 28 октомври 2018 - 16:18
nikal, на 28 октомври 2018 - 15:26, каза:
Това се случва с всички по нови модели коли. И на това му казват - еко норми.
Ставаше дума че 250 коньовата Инсигния А няма да е много по бавна от 325 коня OPC, като човек пробвал OPC и новата с 260 коня - казвам че има балкан разлика. Може и да е субективно, все пак и на двете съм се качвал за по 20-30 км тест драив...
Vankissa 30 октомври 2018 - 15:12
Дааам - като се пробва е по-друго от колкото на хартия - дано имам шанса и аз :)
s7ifl3r 30 октомври 2018 - 17:30
Здравейте,
Искам само да отбележа, че инсигния и нервност в едно изречение е като художествена метафора. Да колата е сравнително пъргава, стои добре на пътя, спира не зле, но теглото и пречи.
Мотора и шасито са балансирани, но трудно като цяло може да очакваш много спортно поведение. Друса повече, твърда е особено в OPC mode, но като показатели и динамичност е доста хармонична, да не кажа леко мудна, поне по моите критерии.
П.П. Имам такова животно автомат и заради това пиша...и да продава се ;)
Мнението беше редактирано от s7ifl3r: 30 октомври 2018 - 17:31
Искам само да отбележа, че инсигния и нервност в едно изречение е като художествена метафора. Да колата е сравнително пъргава, стои добре на пътя, спира не зле, но теглото и пречи.
Мотора и шасито са балансирани, но трудно като цяло може да очакваш много спортно поведение. Друса повече, твърда е особено в OPC mode, но като показатели и динамичност е доста хармонична, да не кажа леко мудна, поне по моите критерии.
П.П. Имам такова животно автомат и заради това пиша...и да продава се ;)
Мнението беше редактирано от s7ifl3r: 30 октомври 2018 - 17:31
Vankissa 30 октомври 2018 - 17:52
Са ако кажеш, че RS-ката стоково (от профила) е по-пъргава ше ме пребиеш.
Нооооо - все повече се отдалечавам от Опел...
Нооооо - все повече се отдалечавам от Опел...
s7ifl3r 31 октомври 2018 - 20:50
В стоковия си вариант vRS-a беше като поведение сходно на Инсигния 2.8 v6 260 коня, но все пак една идея по пъргава. След лека промяна в Софтуера като динамични характеристика според мен беше доста по добре от Инсигнията, но липсата на 4х4 я правеше абсолютно безмислена :)
Виж вече ако говорим за комфорт на пътуване, шум в купето, материали на изработка и т.н. Инсигнията е класи над Октавията.
Виж вече ако говорим за комфорт на пътуване, шум в купето, материали на изработка и т.н. Инсигнията е класи над Октавията.
Vankissa, на 30 октомври 2018 - 17:52, каза:
Са ако кажеш, че RS-ката стоково (от профила) е по-пъргава ше ме пребиеш.
Нооооо - все повече се отдалечавам от Опел...
Нооооо - все повече се отдалечавам от Опел...