Опел Клуб България: цена за ремонт - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

цена за ремонт

#21 Потребителят не е активен   mrsch66 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X20DTL+C220CDI sport coupe
  • Населено място:praha.cz
  • Пол: Male
  • Мнения: 2024
  • Регистриран: 21.07.2010

Публикувано: 09 януари 2019 - 00:29

Колегата търси биела-и а не бутала а буталата на метанката са високи там се търси степен на сгъстяване различна от тази на бензина.

#22 Потребителят не е активен   Silencer 

  • Лекар по коли и хора
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Опел Астра Г Караван Z18XE
  • Населено място:Плевен
  • Пол: Male
  • Мнения: 765
  • Регистриран: 04.11.2006

Публикувано: 09 януари 2019 - 07:25

Става въпрос за 1.8 Екотек и 1.4.

1.6 нямам и не искам.
Пътя свърших, вярата опазих!

#23 Потребителят не е активен   Combo CNG Z16YNG 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Combo CNG Z16YNG
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 04.01.2019

Публикувано: 21 януари 2019 - 11:17

Виж мнениеsathv, на 03 януари 2019 - 21:38, каза:

Ако се включи шлайфане на вала и ревизия на главата което е задължително, едни минимум 1000 лева. За частите пак толкова като визирам подмяна на комплекта верига и зъбни колела, щото сега трудът по смяната ще ти излезе гратис.

Аз си купих вал(втора употреба)-200лв и за полиране-30лв.
Сега чакам да видя шлайфането на главата и смяната на гумички на клапаните колко ще е.
Обаче продължавам да търся биела.
Има един Фреди от Кюстендил(само с метанови Комбо се занимавал), някой дали е имал взимане-даване с него?

#24 Потребителят не е активен   Д-и-м-о-в 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G 2.0 DTi 101 HP
  • Населено място:С-С
  • Пол: Male
  • Мнения: 1666
  • Регистриран: 26.09.2014

Публикувано: 21 януари 2019 - 11:41

Относно Z16YNG, миналата година правихме основен ремонт на точно такъв. Блокът беше надран и човекът взе друг за 300 лева от двигател Z16XE (всичко от главата надолу е в тая цена). В момента си е с неговите(от YNG-то) бутала вътре, с неговия си вал(пак от YNG-то). Само петите са си на "новия блок". Всичко пасна сякаш така е било направено. И си кара човека и няма грижа вече близо 10 000 км е направил.
Казвам го като инфо, което на практика е направено с неговите и моите две ръце. Целия ремонт(с всичко ново без буталата) излезе без дюзите на метана около 1500-1600 лева), като тук имаме нов ангенаж, нов съединител, лагери млагери, гарнитури, сегменти, филтри, алтернатор с нов регулатор...., масла, тук там някой инструмент, нова мека връзка и блока. Оказа се че му решихме проблема с блока за почти никакви пари. Тъй че вал от 16XE ще стане на 100%.

Явно и от много други кодове на мотори валът пак ще стане.

Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 21 януари 2019 - 11:58

"Тарикат" със смешни кабелчета за 20 лева

#25 Потребителят не е активен   Деян Боянов 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Signum Z18XE
  • Населено място:Стара Загора
  • Пол: Male
  • Мнения: 36
  • Регистриран: 10.01.2018

Публикувано: 21 януари 2019 - 11:44

Да дам малко информация по моя звер .

Ремонт на глава в Сливен - 160 лв .
водачи - 112 лв
клапани 112 лв
клапани изходящи 184 лв
гарнитура капак 22 лв
сегменти 139 лв
болтове 40 лв
семеринги 12 лв
гумички 32 лв
гарнитура глава 44 лв
гарнитура всмукателни 15 лв
гарнитура изпускателни 13 лв
маслен филтър 11 лв
лагер биела 34 лв
антифриз 15 лв
2бр предни главини 350 лв
масло 40 лв

труд
общо 1300 лв

върната на 15.01.2019 изминати 400 км и все още върви :)

#26 Потребителят не е активен   Combo CNG Z16YNG 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Combo CNG Z16YNG
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 04.01.2019

Публикувано: 24 януари 2019 - 16:54

Виж мнениеД-и-м-о-в, на 21 януари 2019 - 11:41, каза:

Относно Z16YNG, миналата година правихме основен ремонт на точно такъв. Блокът беше надран и човекът взе друг за 300 лева от двигател Z16XE (всичко от главата надолу е в тая цена). В момента си е с неговите(от YNG-то) бутала вътре, с неговия си вал(пак от YNG-то). Само петите са си на "новия блок". Всичко пасна сякаш така е било направено. И си кара човека и няма грижа вече близо 10 000 км е направил.
Казвам го като инфо, което на практика е направено с неговите и моите две ръце. Целия ремонт(с всичко ново без буталата) излезе без дюзите на метана около 1500-1600 лева), като тук имаме нов ангенаж, нов съединител, лагери млагери, гарнитури, сегменти, филтри, алтернатор с нов регулатор...., масла, тук там някой инструмент, нова мека връзка и блока. Оказа се че му решихме проблема с блока за почти никакви пари. Тъй че вал от 16XE ще стане на 100%.

Явно и от много други кодове на мотори валът пак ще стане.

Намерих същия вал, същия номер дори и минах само с полиране. ОБАЧЕ, биелата е прецакана защото е превъртяла и сега търся биела. Проблема е, че трябва да е 1/1 със старата. Пратиха ми 1 крива - върнах я, пратиха ми 2-ра, перфектна и на външен вид и на размери, ОБАЧЕ с 20 грама по-лека от моята. Сега търся само биела. Всичко друго е готово.Главата е шлайфане, вала е полиран, части са накупени.
Търся биела с вътрешни размери на биелата - ф18 на леглото на болта, ф46 на леглото на биелните лагери и да тежи около 385гр +-3грама.

#27 Потребителят не е активен   Combo CNG Z16YNG 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Combo CNG Z16YNG
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 04.01.2019

Публикувано: 24 януари 2019 - 17:06

Виж мнениеmrsch66, на 09 януари 2019 - 00:29, каза:

Колегата търси биела-и а не бутала а буталата на метанката са високи там се търси степен на сгъстяване различна от тази на бензина.

И в биелите има някакви шибани разлики. Да се чуди човек, как това ще направи германец. Две биели от различни Комбовци, метанови и двете, еднакво изглеждат на външен вид , еднакви размери на всичко, но различно тегло.
Е_и му мамата.

#28 Потребителят не е активен   mrsch66 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraG X20DTL+C220CDI sport coupe
  • Населено място:praha.cz
  • Пол: Male
  • Мнения: 2024
  • Регистриран: 21.07.2010

Публикувано: 24 януари 2019 - 17:48

Тегли комплект бутало с болт+биела с петата и болтовете толеранса е до 8 грама.

#29 Потребителят не е активен   Д-и-м-о-в 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G 2.0 DTi 101 HP
  • Населено място:С-С
  • Пол: Male
  • Мнения: 1666
  • Регистриран: 26.09.2014

Публикувано: 24 януари 2019 - 19:00

Жалко, дал си 200 лева за вал, а той има вал, не правен, изваден от мотор 1.6. Ако не беше взел, щеше да ти излезе към 100-тина лева. Говорих с него ако не си намерил да ви свържа ама..... щом си взел вече. За биелите не знам, но буталата са както ти казва колегата, по-високи чела имат с форма трапец, защото се търси малко по-голямо сгъстяване.
"Тарикат" със смешни кабелчета за 20 лева

#30 Потребителят не е активен   Combo CNG Z16YNG 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Combo CNG Z16YNG
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 9
  • Регистриран: 04.01.2019

Публикувано: 26 януари 2019 - 01:34

Виж мнениеД-и-м-о-в, на 24 януари 2019 - 19:00, каза:

Жалко, дал си 200 лева за вал, а той има вал, не правен, изваден от мотор 1.6. Ако не беше взел, щеше да ти излезе към 100-тина лева. Говорих с него ако не си намерил да ви свържа ама..... щом си взел вече. За биелите не знам, но буталата са както ти казва колегата, по-високи чела имат с форма трапец, защото се търси малко по-голямо сгъстяване.

И този, който взех не е правен, минах само с полиране. Свирено, мерси все пак.
Само биела ми остана да намеря, но и те са с разлика в грамажите. Моята без лагери е 385гр.
Няма ли и биела за продаване?

#31 Потребителят не е активен   lionov 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:AstraF,C18NZ; Z18XER
  • Населено място:Мездра
  • Пол: Male
  • Мнения: 56
  • Регистриран: 08.09.2009

Публикувано: 12 февруари 2019 - 07:41

Виж мнениеДеян Боянов, на 21 януари 2019 - 11:44, каза:

Да дам малко информация по моя звер .

Ремонт на глава в Сливен - 160 лв .
водачи - 112 лв
клапани 112 лв
клапани изходящи 184 лв
гарнитура капак 22 лв
сегменти 139 лв
болтове 40 лв
семеринги 12 лв
гумички 32 лв
гарнитура глава 44 лв
гарнитура всмукателни 15 лв
гарнитура изпускателни 13 лв
маслен филтър 11 лв
лагер биела 34 лв
антифриз 15 лв
2бр предни главини 350 лв
масло 40 лв

труд
общо 1300 лв

върната на 15.01.2019 изминати 400 км и все още върви :)


Виж мнениеДеян Боянов, на 21 януари 2019 - 11:44, каза:

Да дам малко информация по моя звер .

Ремонт на глава в Сливен - 160 лв .
водачи - 112 лв
клапани 112 лв
клапани изходящи 184 лв
гарнитура капак 22 лв
сегменти 139 лв
болтове 40 лв
семеринги 12 лв
гумички 32 лв
гарнитура глава 44 лв
гарнитура всмукателни 15 лв
гарнитура изпускателни 13 лв
маслен филтър 11 лв
лагер биела 34 лв
антифриз 15 лв
2бр предни главини 350 лв
масло 40 лв

труд
общо 1300 лв

върната на 15.01.2019 изминати 400 км и все още върви :)

Здравей колега.Искам да попитам само. Ремонта в ЗИГ Сливен ли го правиха и с керамични гнезда ли е .

Споделете тази тема чрез:


  • 2 Страници +
  • 1
  • 2
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители


Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg