Опел Клуб България: Падат оборотите при спиране - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

  • 3 Страници +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

Падат оборотите при спиране

#1 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 23 август 2019 - 20:26

Здравейте! Забелязах, че при червен светофар като освободя от скорост и започна да спирам понякога падат оборотите с 100-150 и като спра се нормализират. Като натискам спирачката на място не падат оборотите. Вакууми и ли нещо друго да търся? Мерси!

Мнението беше редактирано от stockbroker: 23 август 2019 - 23:09


#2 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 09 октомври 2019 - 15:18

Здравейте отново! Проблемът остава. Проверих всички вакууми, но не смуче въздух. Направих тест на сервото с помпане на спирачката на изгасен двигател и като запаля педалът омеква и потъва, което значи че сервото би трябва да работи. Другото, което забелязах, че понякога педалът на спирачките има празен ход и трябва да натисна повече, за да спре - това може би е от въздух в системата или спирачна помпа? Спирачната течност е сменяна преди година и вече е много мътна.

Мнението беше редактирано от stockbroker: 09 октомври 2019 - 15:30


#3 Потребителят не е активен   upgradeyourlife 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C, Z19DT
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 43
  • Регистриран: 17.09.2016

Публикувано: 09 октомври 2019 - 15:40

Тия коли така си правят.

#4 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 09 октомври 2019 - 16:05

Виж мнениеupgradeyourlife, на 09 октомври 2019 - 15:40, каза:

Тия коли така си правят.


Абе как така ще правят? Няма да е от вакуум, а от мръсен ЕГР, колектор,дросел, мап, маф. Там някъде. Аз залагам на дросела.

#5 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 09 октомври 2019 - 16:25

Всичко изброено е чистено скоро и няма разлика.

#6 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 09 октомври 2019 - 16:33

Виж мнениеstockbroker, на 09 октомври 2019 - 16:25, каза:

Всичко изброено е чистено скоро и няма разлика.


Сигурен ли си в ЕГР-а? Огледай маркучите по входящия въздух за пропуск след дебитомера примерно.

#7 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 09 октомври 2019 - 16:42

Виж мнениеNe6to Smisleno, на 09 октомври 2019 - 16:33, каза:

Сигурен ли си в ЕГР-а? Огледай маркучите по входящия въздух за пропуск след дебитомера примерно.


Знам ли го, въпреки че го чистих пак може да прави проблеми. Сега се сещам също, че в електрониката на дросела също влизат мизерии. Ще го сваля пак и ще видя и ще огледам пак всичко останало. Мерси!

#8 Потребителят не е активен   upgradeyourlife 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C, Z19DT
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 43
  • Регистриран: 17.09.2016

Публикувано: 10 октомври 2019 - 09:31

С изключен ЕГР пак го правеше + почистени колектори и дросел заедно с електрониката.

#9 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 10 октомври 2019 - 12:41

Виж мнениеupgradeyourlife, на 10 октомври 2019 - 09:31, каза:

С изключен ЕГР пак го правеше + почистени колектори и дросел заедно с електрониката.


Имам кола с мотор точно като твоя и никога не го е правила. Не са така тия коли.

#10 Потребителят не е активен   upgradeyourlife 

  • Ходи на курсове...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C, Z19DT
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 43
  • Регистриран: 17.09.2016

Публикувано: 10 октомври 2019 - 15:49

На две коли с този двигател съм го виждал. Мислех да пускам тема преди време но видях, че в английския форум също се оплакват и реших, че няма смисъл. Сега обаче като казваш, че при теб не е така ми стана интересно. Ще следя темата. Иначе аз какво правя - като намалявам и като усетя че спадат об. отпускам спирачката за секунда и пак я натискам - об. се нормализират до спиране в покой. Това го прави не на всяко спиране обаче. Странно е наистина.

Мнението беше редактирано от upgradeyourlife: 10 октомври 2019 - 15:51


#11 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 10 октомври 2019 - 16:26

За мен това е учудващо дори. Карал съм няколко 16 и 8 клапанови, не съм забелязал никоя да го прави. Според мен това може да идва от проблем по входящия въздух само. Както споментах:

1. Дебитомер
2. пропуск по маркучите
3. дросел - клапа или електроника
4. ЕГР
5. Мап
6. Мръсен филтер.
7. При 16 клапановите - вихрови


Не знам дали изпуснах нещо.

Някакви грешки писала ли е колата?

Катализатори и дпф-и имате ли?

Аз ще ви издам една тайна. Нямам ДПФ и ЕГР, но карах колата стокова 3 години преди да ги махна и не съм имал проблеми и така.

Чудя се да не е някой проблем с гориво, ама много малко вероятно.

Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 10 октомври 2019 - 16:29


#12 Потребителят не е активен   Д-и-м-о-в 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G 2.0 DTi 101 HP
  • Населено място:С-С
  • Пол: Male
  • Мнения: 1666
  • Регистриран: 26.09.2014

Публикувано: 10 октомври 2019 - 16:40

А да се сети да запишеш някой сесия с живи данни ? Прави записи докато не го направи един два пъти.

Пробвай дали ако спираш по-леко го прави. Или когато натиснеш по-рязко и задържиш натиснато.
Дали има обороти преди натискането или са паднали до "празния ход" и тогава натискаш.

Нашата хонда прави същото и не мога да разбера от какво е. Пак е не винаги, пак от нищо не се влияе. И аз си мислех за вакуум, но май ще се окаже че клапата на "едната дупка" на въздуха може би засяда като й се даде голям момент на спиране и "запича". Това си представям аз, не казвам че е такйа..идва много въздух, горивото остава малко и балансът отива на кино. Не знам, така си мисля. Някой път падат до 600 оборота и тресе докато не пусна спирачката.
Не мога да правя живи данни. защото нямам диагностика за хонда.

Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 10 октомври 2019 - 16:41

"Тарикат" със смешни кабелчета за 20 лева

#13 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 10 октомври 2019 - 16:42

Особено ако го прави повече на студено си е клапа. Ако го прави и на тобло не е сигурно.

Абе чудя се тия коли, по-старите имаха един вакуум резервоар. При по-новите е променена схемата. Някъде бях гледал клип за това как да се сменят вакуум тръбите с такива от ъпдейтнати, за да се реши тоя проблем. Дали не идва от това проблема?

Я погледнете това:
https://www.youtube....h?v=2w0fjHUXv8M

Преди 2007 са лабави нещо. Моята е модел 2007 и мисля че е решен тоя проблем.

Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 10 октомври 2019 - 16:50


#14 Потребителят не е активен   Д-и-м-о-в 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra G 2.0 DTi 101 HP
  • Населено място:С-С
  • Пол: Male
  • Мнения: 1666
  • Регистриран: 26.09.2014

Публикувано: 10 октомври 2019 - 21:04

Ако е фейслифт, да, махнат е тоя "резервоар". Преди фейслифта го има.
Само че тръбичката за "новата" схема май е бая скъпа. В клипа(не този, друг) казваха 100 евро, но леко е паднала на 80 май че ?

При Опел може и да е от там, но хондата няма такова нещо(или поне аз така си мисля).

Мнението беше редактирано от Д-и-м-о-в: 10 октомври 2019 - 21:10

"Тарикат" със смешни кабелчета за 20 лева

#15 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 11 октомври 2019 - 08:11

ЕГР, ДПФ и вихрови клапи са премахнати. Филтърът е нов и няма пропуски по маркучите. Тия дни ще свалям пак дросела да го чистя, но се съмнявам, че ще се оправи. Относно вакуумния резервоар той не служи ли само за клапана на турбото? Иначе и него съм го изолирал и съм пуснал маркуч директно от помпата към клапана. Според мен се получава както Димов е написал някакъв дисбаланс - малко гориво и много въздух. И на други коли съм го забелязвал. При мен не е толкова фрапантно, невинаги се получава и ако стане е само като загрее. Падат малко оборотите, дори не притриса.

#16 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 11 октомври 2019 - 09:30

В тоя случай не остава друго освен дросел, и гориво. Почисти със спрей за дебитомери дебитомера и мап. Даже може да обмислиш тест с дебитомер на колега от някъде. Как си изолирал вихровите?

#17 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 11 октомври 2019 - 09:49

Почистил съм дебитомера и мапа. Ще изчистя и дросела и ще видим. Може да пробвам и с друг дебитомер както казваш. Вихровите са премахнати тотално и дупките са затапени, колекторът е изчистен.

#18 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 11 октомври 2019 - 09:56

Ами огледай внимателно за пукнати мап и маф. От там нататък, ако не е и в дросела ще трябва да видиш температура на входящ въздух, на мотор и налягане горивото как е на диагностика. Щом действаш последователно ще го разгадаеш.

Нещо се сетих. Мерен ли е все пак вакуума? Тишо имаше някъв такъв проблем някъде и слага някакви клапани за вакуум.

Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 11 октомври 2019 - 10:07


#19 Потребителят не е активен   stockbroker 

  • Кара с 50км/ч
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra C Z19DTH
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 95
  • Регистриран: 16.06.2016

Публикувано: 11 октомври 2019 - 11:19

Мерен е ама преди време. Беше -0.8. Сега не съм мерил, но забравих да напиша, че вакуумният соленоид не работи добре и съответно турбото не надува хубаво. Сега ще слагам нов клапан. Не знам дали това може да окаже влияние.

#20 Потребителят е активен   Ne6to Smisleno 

  • Heavy Дизелист
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H - Z19DT,; Astra G - Z18XE
  • Населено място:София
  • Пол: Male
  • Мнения: 3149
  • Регистриран: 10.12.2012

Публикувано: 11 октомври 2019 - 11:32

Може. Пробвал ли си да го чистиш с обезмаслител за спирачки? Може да изпуска и вакуум от него и това ще обясни всичко.

Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 11 октомври 2019 - 11:32


Споделете тази тема чрез:


  • 3 Страници +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вие не можете да започнете нова тема
  • Затворена за Коментари

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители


Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg