Опел Клуб България: странен проблем с чистачките - Опел Клуб България

Прехвърляне към съдържание

Страница 1 от 1

странен проблем с чистачките Vectra B 2.0 DTI 101hp

#1 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 05 октомври 2019 - 12:05

Здравейте, имам следния проблем с Вектра 2.0 DTI 101hp, беше ми изгоряло моторчето за чистачките, смених го с друго, моторчето работи, но когато спра чистачките то продължава да върти и издава странен звук (чистачките не се движат). Моторчето продължава да върти дори когато дам на контакт и единствения вариант да го спра е като махна бушона. Ако някой е имал подобен проблем да каже преди да посетя сервиз

#2 Потребителят не е активен   JorkataG 

  • Истински Опел МАНИАК !!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z17DTH SW
  • Населено място:Гулянци
  • Пол: Male
  • Мнения: 1151
  • Регистриран: 18.03.2010

Публикувано: 05 октомври 2019 - 13:15

Релето е прецакано, смени го!!!
Публикувано изображение
Ако нещо не е развалено - побъзикай го, може пък да се счупи ... :)
Изкарали умовете на пазара, всеки пак своя ум си купил.
Публикувано изображение

#3 Потребителят не е активен   Стаевски 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ZAFIRA А Y20DTH
  • Населено място:Свищов
  • Пол: Male
  • Мнения: 893
  • Регистриран: 28.09.2013

Публикувано: 07 октомври 2019 - 14:11

Ключа при кормилото или изключвател в редуктора.
Извади релето за всеки случай, но не мисля, че е от него.
Релето се ползва само при импулсна работа на чистачките.
При позиция на ключа 0 трябва да спират.
Само моторчето ли сменя или И редуктора?
На кои степени работят чистачките?
Како, како! ...
И аз да кажа!

#4 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 09 октомври 2019 - 19:59

смених само моторчето, чистачките си работят на всички степени, но при позиция 0, моторчето продължава да върти, но по бавно, чува се и чистачките се опитват да тръгнат, а за редуктор, това не е ли моторчето или има и друг ? И единствения начин да спра работата на моторчето е като махна бушона, защото като дам на контакт и то започва да върти.

#5 Потребителят не е активен   Стаевски 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ZAFIRA А Y20DTH
  • Населено място:Свищов
  • Пол: Male
  • Мнения: 893
  • Регистриран: 28.09.2013

Публикувано: 10 октомври 2019 - 06:46

На "0" моторчето върти бавно, но чистачките не тръгват?
На първа позиция: интервал /импулс/ чистачките спират ли? Като спрат чува ли се шум от моторчето?
Пробвай с вдигнати чистачки.
Щом ти е горяло моторчето, може и ключа да се е прецакал.
За редуктор говоря като част от буцата с моторчето. Явно си сменял цялото нещо, а не само моторчето.
В редуктора има изключвател. Ако работи правилно /спира без шум/ на импулс /При вдигнати чистачки!/ значи не е от моторчето/редуктора/.
Можеш да пробваш и да извадиш буксата на ключа /лоста/ на чистачките. Ако спре от там - от него е.
А като си го спрял от бушона, после като го сложиш пак ли е същото?
Като извадиш релето на чистачките, пак ли прави така?
Како, како! ...
И аз да кажа!

#6 Потребителят не е активен   ivan_pop 

  • Ветеран...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Гоуф единичка
  • Населено място:сиганската маалъ
  • Пол: Not Telling
  • Мнения: 1796
  • Регистриран: 23.03.2007

Публикувано: 10 октомври 2019 - 07:22

Да отива на майстор, че не може да обясни каква е точно ситуацията!И трябва да му се теглят думите с ченгел от устата!

#7 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 18 октомври 2019 - 06:47

Не мога д го обесня колега защото не съм шофьор с 30 години опит и не разбирам.
На първа позиция чистачките спират и ДА чува се шум от моторчето.
Ще пробвам да извадя буксата на ключа за да видим какво ще стане
Като извадя и отново сложа релето и бушонапродължава да прави същотото.
Смених цялото моторче
Благодаря за съвета ще пробвам с вдигнати чистачки.

#8 Потребителят не е активен   JorkataG 

  • Истински Опел МАНИАК !!!
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Astra H Z17DTH SW
  • Населено място:Гулянци
  • Пол: Male
  • Мнения: 1151
  • Регистриран: 18.03.2010

Публикувано: 18 октомври 2019 - 07:43

Човек сложи друго реле за проба.
Публикувано изображение
Ако нещо не е развалено - побъзикай го, може пък да се счупи ... :)
Изкарали умовете на пазара, всеки пак своя ум си купил.
Публикувано изображение

#9 Потребителят не е активен   Стаевски 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ZAFIRA А Y20DTH
  • Населено място:Свищов
  • Пол: Male
  • Мнения: 893
  • Регистриран: 28.09.2013

Публикувано: 18 октомври 2019 - 11:16

Виж мнениеVladimir08, на 18 октомври 2019 - 06:47, каза:

Като извадя и отново сложа релето и бушона продължава да прави същотото.

релето И бушона или релето ИЛИ бушона
Ако като махнеш само релето /без бушона/ пак има шум, проблема ти е в ключа при волана.
Пробвай всичко на вдигнати чистачки.

Напълно възможно е причината да ти изгори предишното моторче, да е причина и за шума. Отива ток до моторчето, който е достатъчно малък да не го върти, но го пече.
Како, како! ...
И аз да кажа!

#10 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 18 октомври 2019 - 19:53

Благодаря за съветите колеги, ще направя проба и ще пиша

#11 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 29 октомври 2019 - 20:23

Здравейте, оправих проблема с чистачките.
1. Лостовия механизъм беше много ръждясал и много трудно се движеше. Смазах го и стана като нов, явно за това изгоря моторчето.
2. Постоянното въртене на моторчето идваше от него, даваше маса и го смених със друго.
Сега работят перфектно и си го оправих сам. Ходих и на майстор и искаше да разглобява всичко и да проследява кабели и т.н. Но като ми каза какво ще прави и се отказах :D

Мнението беше редактирано от Vladimir08: 29 октомври 2019 - 20:25


#12 Потребителят не е активен   Стаевски 

  • Пали асфалта...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:ZAFIRA А Y20DTH
  • Населено място:Свищов
  • Пол: Male
  • Мнения: 893
  • Регистриран: 28.09.2013

Публикувано: 30 октомври 2019 - 02:14

Демек го смени втори път?
Како, како! ...
И аз да кажа!

#13 Потребителят не е активен   Vladimir08 

  • Прясно излюпен...
  • Група: Потребители

  • Автомобил:Vectra B X20DTH
  • Населено място:Sofia
  • Пол: Male
  • Мнения: 8
  • Регистриран: 14.01.2017

Публикувано: 02 ноември 2019 - 11:19

Сложих си оригиналното моторче, учудващо работи. Мислих, че е изгоряло, но като го замерихме си работише перфектно.
Целия проблем идваше от лостовия механизъм беше много ръждясъл.

Споделете тази тема чрез:


Страница 1 от 1


Бърз отговор

  

1 потребител(и) четат тази тема
0 регистрирани, 1 гости и 0 анонимни потребители


Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg