На колко градуса се пуска първа степен на перката на радиатора?
bmahob 26 април 2022 - 14:55
Здарвейте, нов съм тук и не знам отва ли е правилното място но имам едно питане на което не намирам еднозначен отговор а именно на колко градуса се пуска първа степен на перката на радиатора? Колата е Астра h 1.6 2005г. Смених перката с реостата и перка тръгва едва на 113гр според скритото меню, в рабтен режив държи 102-103гр, сменен воден радиатор беше протекъл, нова водна помпа. Мерси предварително
benzy 26 април 2022 - 18:10
Перката трябва да се включи около 108 градуса и втора степен на на 111...
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса
Мнението беше редактирано от benzy: 26 април 2022 - 18:13
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса
Мнението беше редактирано от benzy: 26 април 2022 - 18:13
bmahob 26 април 2022 - 19:33
Трябв азначи да видя релетата, или бушоните бос съм с опелите инак н акомп тест ги пуска и двете степените
dusty rain 26 април 2022 - 22:53
benzy, на 26 април 2022 - 18:10, каза:
Перката трябва да се включи около 108 градуса и втора степен на на 111...
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса
Мисля, че 103 е работната температура, така че там си в норма.
А включи ли се се изключва около 95 градуса
Дрън дрън само вкарваш новаците във филми. Работна 105, първа степен 112, втора 117, трета 122.
Ne6to Smisleno 27 април 2022 - 06:02
bmahob 27 април 2022 - 08:25
dusty rain 28 април 2022 - 09:05
bmahob 28 април 2022 - 09:24
Е сорри де! Не съм искал да обиждам просто искам дасъм сигурен, понеже съм с нов радиатор и перка с реостат...........
esil2 28 април 2022 - 16:11
На моята Astra H Z17DTJ температурата и се движи около 95гр. При по студено време отива и към 90 но в жегите в баир е стигала и 100-105гр
tisho.74 28 април 2022 - 16:25
Общото на твойта астра с тази на колегата с темата е, че и двете са астра.
bmahob 29 април 2022 - 10:24
Дано е така че предната кола я прегрях и сега искам да вържа "гащите", смених водна помпа, нов радиатор/стария сълзеше/ нова перка с реостат. Макар че маркуча от парното към термостата много странно се сцепи седмица след покупката/дано е от старост, беше забелил външния слой близо до скобата/. Тия високи Т на тоя опел ме шашкат. Чудя се за капачката на разширителния съд дали да сменя превантивно че на тия градуси налягането сигурно е..........
tisho.74 29 април 2022 - 12:07
bmahob 29 април 2022 - 15:11
А да не отварям нова тема, понеже имах проблем с тиунпорта /ниското съпротивление/ монтирах газовата преди да отстраня проблема, след това запоихме съпротивление и нещата се наредиха но в ниските обороти 1100-1400 об има леко придърпване дали от вихровите клапи и да настройвам сместа пак или .......... все ми се струва че е не е бобина.
esil2 29 април 2022 - 15:15
Тишо, какво имаш впредвид с тези азотни съединения и каква е връзката им с температурата
Мнението беше редактирано от esil2: 29 април 2022 - 15:16
Мнението беше редактирано от esil2: 29 април 2022 - 15:16
ivan_pop 29 април 2022 - 17:11
esil2, на 28 април 2022 - 16:11, каза:
На моята Astra H Z17DTJ температурата и се движи около 95гр. При по студено време отива и към 90 но в жегите в баир е стигала и 100-105гр
Нафтените мотори работят на по-низки температури от бензиновите.Нафтата изгаря в мотора при по-низка температура от бензина, затова и нафтените мотори имат по-високо КПД.
bmahob 29 април 2022 - 18:28
Sim 29 април 2022 - 19:35
esil2, на 29 април 2022 - 15:15, каза:
Тишо, какво имаш впредвид с тези азотни съединения и каква е връзката им с температурата
Бензиновите двигатели работят на по-висока температура, за да отделят по-малко вредни емисии и покриват по-високи еко норми.
Мнението беше редактирано от Sim: 29 април 2022 - 19:36
tisho.74 29 април 2022 - 19:42
От 98-ма някъде почнаха да ги правят да работят над 100 градуса точно заради емисиите, и най- вече азотните окиси. Още масларката ХЕЛ беше така. Правят го всички, не са само Опел.
Само в тоя сценарий не ми харесва това, че на повечето марки и модели или махнаха стрелката за температурата или стрелката показва 90 градуса при температура на антифриза от 85 до към 105 градуса.
Само в тоя сценарий не ми харесва това, че на повечето марки и модели или махнаха стрелката за температурата или стрелката показва 90 градуса при температура на антифриза от 85 до към 105 градуса.
bmahob 29 април 2022 - 19:51
Аз се шашнах щот някой ми каза че първата степен е на 108гр. Преди това карах Стило 1.6 там ковеше 90 и ме мърдаше и на 40гр външна темп. на място.
Мнението беше редактирано от bmahob: 30 април 2022 - 07:09
Мнението беше редактирано от bmahob: 30 април 2022 - 07:09
Д-и-м-о-в 30 април 2022 - 09:52
Интересна работа, уж тия азотните бяха великия замърсител на дизеловите двигатели, а изведнъж се оказва, че даже работна температура трябва да се вдига, за да може бензиновите да не го правят(уж). Нали бяха чисти, "нямаше такива неща при тях". Лицемерна европа и "европейците" покрай нея.
Метанът, най-праниковия газ, направиха го гориво даже. Подръж още от това лицемерие. И има все още "кълвачи", кълват на "екологиите". Кълвете :)
Едно от нещата, заради които "днешните" двигатели не държат и гаранциите си.. е точно тази качена температура достигаща с някъде около 20 градуса отгоре. Такива "инДЖИнери" ще "оправят света".
Метанът, най-праниковия газ, направиха го гориво даже. Подръж още от това лицемерие. И има все още "кълвачи", кълват на "екологиите". Кълвете :)
Едно от нещата, заради които "днешните" двигатели не държат и гаранциите си.. е точно тази качена температура достигаща с някъде около 20 градуса отгоре. Такива "инДЖИнери" ще "оправят света".