Oт 1ви ноември караме на фарове!
bor1968 31 октомври 2006 - 18:48
Лошото на запалените фарове е че няма как да ти присветнат като има КАТ. Ако пък ти премига някой по - трудно се забелязва. Та въпроса е как ще се предупреждаваме за скрити федерални из храсталака???
Иво 31 октомври 2006 - 18:51
bor1968, на Oct 31 2006, 07:48 PM, каза:
ДА, вярно е! Поне на калибрата дългите са в отделна секция и се вижда по-добре
Woo-Hoo 31 октомври 2006 - 18:54
bor1968, на Oct 31 2006, 06:48 PM, каза:
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност :)
joe007 31 октомври 2006 - 19:18
Moonlord, на Oct 31 2006, 06:35 PM, каза:
Работа при полските фиати е друга.При тях не можеш да си забравиш фаровете,защото при тях светят само на контакт.Това навремето ме е спасявало много пъти.
realprofesora 01 ноември 2006 - 21:04
Mного ми се размаза темата ве братя.
Аз писах как си направих фаровете па то се отвори голям лаф.Ма карай ,поне дано нещо полезно да се е получило.
Аз писах как си направих фаровете па то се отвори голям лаф.Ма карай ,поне дано нещо полезно да се е получило.
gramata 20 ноември 2006 - 22:02
realprofesora, на Oct 29 2006, 09:33 PM, каза:
Начи аз по принцип и жигулата си бях направил да ми светят фаровете с контакта и имаше система с която фаровете се гасяха като палех и после пак се включваха.
Та реших на Корсата Б да си направя така.
Като дам на контакт и да ми светят а като извадя ключа да се гасят.
Начи извадих ключа на фаровете заедно с цялата конзолка с част от духалката на парното и прекъснах захранващия кабел ,после го свързах с кабел от контактния ключ на който има ток само когато е на контакт и готово.
Но когато карам през деня на фарове и централният ми дисплей е затъмнен и не виждам градуси дата ,час ... и извадих целия дисплей с тялото и прекъснах едно зелено кабелче което подава сигнал когато са включени фаровете да се намалява осветлението и сега като кара през деня на фарове си виждам и показанията на централния дисплей.
Ами общо взето това е ако имате въпроси моля ,питайте.
между другото Корсата ми има система заводски такава ,като палиш и светлините ти гаснат по време когато въртиш на стартер.
Та реших на Корсата Б да си направя така.
Като дам на контакт и да ми светят а като извадя ключа да се гасят.
Начи извадих ключа на фаровете заедно с цялата конзолка с част от духалката на парното и прекъснах захранващия кабел ,после го свързах с кабел от контактния ключ на който има ток само когато е на контакт и готово.
Но когато карам през деня на фарове и централният ми дисплей е затъмнен и не виждам градуси дата ,час ... и извадих целия дисплей с тялото и прекъснах едно зелено кабелче което подава сигнал когато са включени фаровете да се намалява осветлението и сега като кара през деня на фарове си виждам и показанията на централния дисплей.
Ами общо взето това е ако имате въпроси моля ,питайте.
между другото Корсата ми има система заводски такава ,като палиш и светлините ти гаснат по време когато въртиш на стартер.
Имам питане:
Свети ли ти таблото нощем, като си прекъснал въпросното кабелче?
borro 20 ноември 2006 - 22:19
dionick 20 ноември 2006 - 23:12
Цитат
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност
Добре де колеги, ами ако караме на халогени а си мигаме с фаровете...
Или те не се броят за фарове и ще ни глобяват ли тогава????
peterl 21 ноември 2006 - 22:00
Цитат
QUOTE
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност
Добре де колеги, ами ако караме на халогени а си мигаме с фаровете...
Или те не се броят за фарове и ще ни глобяват ли тогава????
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност
Добре де колеги, ами ако караме на халогени а си мигаме с фаровете...
Или те не се броят за фарове и ще ни глобяват ли тогава????
Ми аз си карам на халогени :)
nikolai_neon 21 ноември 2006 - 22:17
dionick, на Nov 20 2006, 11:12 PM, каза:
java script:emoticon('')
smilie
да колега има глоби прочети тук:
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.
да знаете че аз съм полицай,да не ме намразите java script:emoticon(':)')
smilie
сериозно
peterl 21 ноември 2006 - 22:22
Цитат
QUOTE(dionick @ Nov 20 2006, 11:12 PM)
QUOTE
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност
Добре де колеги, ами ако караме на халогени а си мигаме с фаровете...
Или те не се броят за фарове и ще ни глобяват ли тогава????
java script:emoticon('')
smilie
да колега има глоби прочети тук:
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.
да знаете че аз съм полицай,да не ме намразите java script:emoticon(':)')
smilie
сериозно
QUOTE
все пак сме в Бьлгария ,и затова ще се намери начин сьс сигурност
Добре де колеги, ами ако караме на халогени а си мигаме с фаровете...
Или те не се броят за фарове и ще ни глобяват ли тогава????
java script:emoticon('')
smilie
да колега има глоби прочети тук:
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
(2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.
да знаете че аз съм полицай,да не ме намразите java script:emoticon(':)')
smilie
сериозно
А има ли глоба за сини габарите на фаровете?
Stefo G. 21 ноември 2006 - 22:29
peterl, на Nov 21 2006, 10:22 PM, каза:
По принцип знам че има, но в повечето случаи те карат да ги свалиш на място и те оставят да си вървиш по живо по здрво.