Размисли и страсти...
Commodore_69 29 август 2007 - 20:39
Такааа, в неделя изчистих боклуците от купето от Есперо2000 и почнах да чистя дъното от асфалт, мазила и т.н. След половин, един час ръчкане легендите за читавото купе, нуждаещо се от малко пипане рухнаха - изкопах доста и ставнително големи на места дупки. Преместих я на канала, за да погледна отдолу и си има бая за кърпене. Дори в предната част на купето има нещо като "арка" (не мога да измисля как да го обясня), дето би трябвало кардана да минава през него, та туй нещо е прозрачно като вестник.
Та молбата е за 1-2 съвета, като моля за компетентни отговори, а не за писане, колкото да се отчете (безполезна) дейност.
1. Моето купе е бая, бая по-здраво, та много сериозно обмислям и премислям какви ли не врътки, та да го уредя него с номерата на другото купе. Макар десетки пъти да съм питал и разпитвал, давайте да го мъдрим СЪВСЕМ СЕРИОЗНО няма ли някакъв филм, при който да може да се извъртят така нещата, че да се смени предницата (гредата с номерата) от едното на другото купе и после нормално да си мина през КАТ. Т.е. ме интересува по някакъв законен начин, доколкото е възможно, може ли да стане това. Мислих глупости с "катастрофа" и сменена предница, за която трябва да измисля някакъв документ, изгнила предница, какво ли не, но това всичко са си мои размишления, които май нямат реално приложение. А като го знам 30е не е хич лесен тоя филм, май и невъзможен. Та ако някой се сеща нещо смислено - СЛУШАМ!
2. Връщам се към реалността, демек редовното купе трябва да се кърпи. С нови ламарини ли да се занимавам, или може да ползвам и същите ламарини, но от моето си - здраво купе. Примерно отпред в дясно пода е доста изнил, режа от едното купе - слагам на другото. Същото и за тази "арка" отдолу и т.н.
3. Тъй като няма кой познат да се занимава с толко много кърпене, а пари за майстори, пък и по принцип майстор, който да се занимава с "мъртъвци" - няма, к'во ще кажете за идеята да взема телоподаващо от един познат (ако го даде) и поне с ламарините по пода и разни други дупки, които не са от значение за стабилноста, геометрията и т.н. на колата, да си се занимавам аз. Пък и съвсем друго си е усещането да си правиш колата сам, буквално...
П.П. Сега ми хрумна и друга идея - някъв шанс да си узаконя купето, ако се представят така нещата, че съм го взел без номера, "уж" за части, прави се проверка да не е крадено - НЕ Е и се измисля нещо...
Мнението беше редактирано от Commodore_69: 29 август 2007 - 20:44
Та молбата е за 1-2 съвета, като моля за компетентни отговори, а не за писане, колкото да се отчете (безполезна) дейност.
1. Моето купе е бая, бая по-здраво, та много сериозно обмислям и премислям какви ли не врътки, та да го уредя него с номерата на другото купе. Макар десетки пъти да съм питал и разпитвал, давайте да го мъдрим СЪВСЕМ СЕРИОЗНО няма ли някакъв филм, при който да може да се извъртят така нещата, че да се смени предницата (гредата с номерата) от едното на другото купе и после нормално да си мина през КАТ. Т.е. ме интересува по някакъв законен начин, доколкото е възможно, може ли да стане това. Мислих глупости с "катастрофа" и сменена предница, за която трябва да измисля някакъв документ, изгнила предница, какво ли не, но това всичко са си мои размишления, които май нямат реално приложение. А като го знам 30е не е хич лесен тоя филм, май и невъзможен. Та ако някой се сеща нещо смислено - СЛУШАМ!
2. Връщам се към реалността, демек редовното купе трябва да се кърпи. С нови ламарини ли да се занимавам, или може да ползвам и същите ламарини, но от моето си - здраво купе. Примерно отпред в дясно пода е доста изнил, режа от едното купе - слагам на другото. Същото и за тази "арка" отдолу и т.н.
3. Тъй като няма кой познат да се занимава с толко много кърпене, а пари за майстори, пък и по принцип майстор, който да се занимава с "мъртъвци" - няма, к'во ще кажете за идеята да взема телоподаващо от един познат (ако го даде) и поне с ламарините по пода и разни други дупки, които не са от значение за стабилноста, геометрията и т.н. на колата, да си се занимавам аз. Пък и съвсем друго си е усещането да си правиш колата сам, буквално...
П.П. Сега ми хрумна и друга идея - някъв шанс да си узаконя купето, ако се представят така нещата, че съм го взел без номера, "уж" за части, прави се проверка да не е крадено - НЕ Е и се измисля нещо...
Мнението беше редактирано от Commodore_69: 29 август 2007 - 20:44
Strabex 29 август 2007 - 21:02
Колега аз ти прочетох и някой други постове и видях че си се вкарал в сериозен проблем. Знам какво беше да не достигат парите защото и аз съм на твоята възраст и мога да ти дам един съвет. Това да реставрираш стара кола си е доста трудно и се изискват доста пари които все няма да стигат за да я направиш по твой вкус. Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет
raid 29 август 2007 - 22:28
Соред мен, той няма да се откаже и така и трябва, но да си дойдем на думата.
1. Според мене няма никаква логика да съсипваш здравото купе, за да правиш другото. По добре измисли начин как да го узакониш с там тестовете и бла бла дето са в кат ... (ти никакъв документ за него ли нямаш).
2. Ако познаваш накой, правещ следната далавера - един приятел си купи кола, без номера без, грам документ - естествено няма как да я регистрира и му направиха от картон измислени и отива той в кат без документи само с 2 хартиени номера и вика "аз съм за рагистрация " отговор "ама нямаш това това и това ". Отива в автокъщата и бам на другия ден full комплект от документи ... а дори нямаше номера истински.
3. Ако се откажеш от първото, зимай ъглошлайфа и режи . То така ли иначе няма да се регистрира - защо тогава да даваш излишни пари за ламарини.
1. Според мене няма никаква логика да съсипваш здравото купе, за да правиш другото. По добре измисли начин как да го узакониш с там тестовете и бла бла дето са в кат ... (ти никакъв документ за него ли нямаш).
2. Ако познаваш накой, правещ следната далавера - един приятел си купи кола, без номера без, грам документ - естествено няма как да я регистрира и му направиха от картон измислени и отива той в кат без документи само с 2 хартиени номера и вика "аз съм за рагистрация " отговор "ама нямаш това това и това ". Отива в автокъщата и бам на другия ден full комплект от документи ... а дори нямаше номера истински.
3. Ако се откажеш от първото, зимай ъглошлайфа и режи . То така ли иначе няма да се регистрира - защо тогава да даваш излишни пари за ламарини.
30e 30 август 2007 - 07:45
Commodore_69, на Aug 29 2007, 09:39 PM, каза:
Макар десетки пъти да съм питал и разпитвал, давайте да го мъдрим СЪВСЕМ СЕРИОЗНО няма ли някакъв филм, при който да може да се извъртят така нещата, че да се смени предницата (гредата с номерата) от едното на другото купе и после нормално да си мина през КАТ. Т.е. ме интересува по някакъв законен начин, доколкото е възможно, може ли да стане това. Мислих глупости с "катастрофа" и сменена предница, за която трябва да измисля някакъв документ, изгнила предница, какво ли не, но това всичко са си мои размишления, които май нямат реално приложение. А като го знам 30е не е хич лесен тоя филм, май и невъзможен. Та ако някой се сеща нещо смислено - СЛУШАМ!
Симо когато ставаха тия неща ти казах, сега вече я няма тая далавера и по-добре да си го избиеш от главата, може пак да разпитам, но знаеш че са една торба пари...
Това с рязането от другия за да садиш тук е просто повече от безмислено, по-добре бавно и славно при някой който умее да кърпи и да изчаква за париците, а както ти казваш че не можеш по-добре недей че ще го съсипеш !
Strabex, на Aug 29 2007, 10:02 PM, каза:
Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет
Мисля, че поста ти е абсолютно неуместен - мислиш ли че малкия ако искаше да кара проядена от ръжда кошница с предно нямаше да си е купил до сега
raid, на Aug 29 2007, 11:28 PM, каза:
А това е най-безмисления пост - всички сме слушали кви ли не легенди но те са НЕПРИЛОЖИМИ
hed 30 август 2007 - 14:18
Strabex, на Aug 29 2007, 10:02 PM, каза:
Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет
Колега извинявай ама не издържах да не ти напиша и аз... Като говориме за купета за какво му е 20 годишна вектра, която вече е 100% като вестник отдолу с разпадащи се греди мостове и флинтстоун под Бих казал че ако направи така, е тогава ще започне наистина да се занимава с глупости и ядове и да налива кешовица в бездънни черни дупки, а не ако стегне един як ретрак от двата които има. Ела да видиш моя Рекорд който не е пипан отдолу никога и не е мръднал за 40г. Само за един месец при един познат тенекеджия дойдоха 2 вектри с откачени задни мостове, а да не говориме че и на Симо на Кадета му пада задния мост също - имаше тема и за тоя случай Това с ръждата по тия Опели е гигантска издънка от страна на тази иначе любима на всички ни тук марка и до ден днешен не знам как е била допусната.
Иначе Симо, питай Радоев да ти каже за един случай с едно изгнило Пежо на което са му набили нов номер на купето в КАТ защото стария се падал точно на гнилото - мисля че това е начина и за теб. Моя съвет е да стягаш твоето купе.
vectra 30 август 2007 - 14:38
hed реално станало ли е това да се набие нов номер?И казваш в кат е станала цялата игра? Трябва да се играе на сигурно, защото Симо парите не го плекат през г**а и не става така лесно да се харчат пари само и само в името на опита!Части има колкото си искаш, мисля си, че той е достатъчно кадърен и ще се оправи с всичко ама тази регистрация мине ли и стане ли всичко ок съм 100% сигурен, че ще му даде много кураж и сили да продължи с реставрацията!
30e 30 август 2007 - 14:45
hed, на Aug 30 2007, 03:18 PM, каза:
Иначе Симо, питай Радоев да ти каже за един случай с едно изгнило Пежо на което са му набили нов номер на купето в КАТ защото стария се падал точно на гнилото - мисля че това е начина и за теб. Моя съвет е да стягаш твоето купе.
Да де - ама ако е на пода, а при вас е горе на престилката... просто незнам кой ще ви повярва че е изгнила точно там, имам случай в момента с една цистерна която никой не знае къде и е номера/или го няма/ и няма регистрация вече 2 години с прокурорски и прочие...
hed 30 август 2007 - 15:06
vectra, на Aug 30 2007, 03:38 PM, каза:
hed реално станало ли е това да се набие нов номер?И казваш в кат е станала цялата игра? Трябва да се играе на сигурно, защото Симо парите не го плекат през г**а и не става така лесно да се харчат пари само и само в името на опита!Части има колкото си искаш, мисля си, че той е достатъчно кадърен и ще се оправи с всичко ама тази регистрация мине ли и стане ли всичко ок съм 100% сигурен, че ще му даде много кураж и сили да продължи с реставрацията!
vectra, аз съм последния човек който би искал да подведе Симо волно или неволно - знам за този случай с пежото от Иво както вече написах, ако му се струва полезно умишлено написах да го разпита, ако не - не. Иначе в КАТ става играта да, и аз имам един Рекорд Д за части на който не са му били намерили номера също така навремето при поредно пререгистриране и сега имам на колонката на дясната предна врата печат от кат и набит нов номер в коша над десния преден калник който е и на талона. По принцип това е тегав проблем и аз имам подобни терзания с един от мойте ретраци и не вярвам никой тука от форума да даде категорично решение на този проблем. Или трябва вътрешен човек да разучи и да разясни какви са вариантите и какво може да стане при евентуален фал или само да гадаеме тука и да бистриме. Отделно че и времената се менят и разни номера от преди няколко години вече не минават.
Commodore_69 30 август 2007 - 22:00
30e, на Aug 30 2007, 08:45 AM, каза:
...мислиш ли че малкия ако искаше да кара проядена от ръжда кошница с предно нямаше да си е купил до сега
Аз и без да си купувам си имам такава...
Иначе нещата си вървят към кърпене на редовното купе. Каквото и да правя, в КАТ за регистрация трябва да отида с готова кола, а няма да набивам и 5лв. в кола, за която не съм сигурен какво ще стане. А да - моето купе официално е бракувано в КАТ, така че за него надежда няма. Единствения шанс беше с номерата на другото. Та така. А Владо да пише едно лично и го чакам в неделя.
espero2000 30 август 2007 - 23:13
Ти ако подремеш още малко ще изгние и още
Номера може да стане но не в КАТ София по добрия варянт е така наречения КАТ София окръг но за целта първо колата трябва нотариално да се прехвърли на човек живееш например в Своге и той после да я мине от там
А мен ако ме питаш без въобще да се занимаваш да кърпиш прехвърли частите на редовното купе и подкараи колата след което прецени тази кола радва ли те или не и заслужава ли си да инвестираш пари в нея - освен това когато е в движение много по лесно може да обиколиш различни майстори които да я видят а не само да си приказвате
Номера може да стане но не в КАТ София по добрия варянт е така наречения КАТ София окръг но за целта първо колата трябва нотариално да се прехвърли на човек живееш например в Своге и той после да я мине от там
А мен ако ме питаш без въобще да се занимаваш да кърпиш прехвърли частите на редовното купе и подкараи колата след което прецени тази кола радва ли те или не и заслужава ли си да инвестираш пари в нея - освен това когато е в движение много по лесно може да обиколиш различни майстори които да я видят а не само да си приказвате
radoev 31 август 2007 - 00:23
Симеее, е тва ти е играта
Номера на Пежото стои точно над десния макферсон и там гние зверски, но след одобряването на тая молба е преместен на колонката между вратите. Като се скапе купето намираш здраво и млатиш номера там .... и тва е УСПЕХ
Аз ли да имам проблеми с КАТ
Тези талони ме обричат на вечно притежание на 2 броя 404ки.
А това е за Рекорда
Номера на Пежото стои точно над десния макферсон и там гние зверски, но след одобряването на тая молба е преместен на колонката между вратите. Като се скапе купето намираш здраво и млатиш номера там .... и тва е УСПЕХ
Аз ли да имам проблеми с КАТ
Тези талони ме обричат на вечно притежание на 2 броя 404ки.
А това е за Рекорда
espero2000 31 август 2007 - 00:26
Както казах чудеса са възможни особено когато си на отчет в КАТ София окръг
radoev 31 август 2007 - 00:30
30e 31 август 2007 - 08:06
hed 31 август 2007 - 10:05
Както и аз казах - Иво е човека с отговорите по темата. Варианта през СО верно ще е най-безболезнения, щото тия в дървенишкия КАТ много хардкор го дават вече. Пък после пак си го прехвърли обратно на твое име окончателно
radoev 31 август 2007 - 13:01
Требва да станеш почетен селянин на София област и си оправяш документите Но и това няма да продължи дълго.
Commodore_69 31 август 2007 - 17:29
Такааа, доколкото разбрах - обобщено казано трябва да си оправя моето си купе, да го прехвърля на Радоев (примерно), който да ми го прекара през КАТ-СО и да ми набият там нови номера и после мога да си го регистрирам вече на мое си име в СФ? А иначе Рекорд-а и да ми е в движение, а моето си купе е, в тоя вид по какви майстори ще обикалям... Те на съседната улица ме спряха и искаха книжката да ми вземат, камо ли по майстори да обикалям. За кърпенето ще хвана един съсед, последните няколко години цифра коли изкърпи и по мое мнение доста прилично се справя вече. Хем е през 2 къщи от нас, хем и финансовата част няма да е такъв проблем, пък и като е за мен и стоя до него да помагам ще го направи мераклийски. Остава единствено да се реши кое да бъде - моето или другото купе, за да се почва да се действа. Иво, ако ти се занимава би ли ми описал по-подробно тук или на ЛС как точно е минала при теб процедурата, къде се води колата, как я проверяват, как стои въпроса с набиването на нови номера и най-вече - при положение, че съм БРАКУВАЛ моето си купе, това проблем ли е? Абе каквото се сетиш и може да е от полза - казвай. Не ща да спирам, че тамън съм се навил сериозно да действам...
П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.
П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.
30e 01 септември 2007 - 10:07
Commodore_69, на Aug 31 2007, 06:29 PM, каза:
при положение, че съм БРАКУВАЛ моето си купе, това проблем ли е?
П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.
П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.
Бракувал = няма регистриране, или имаше там некви варианти през комисии които дрън дрън да е само с оригинални части, после техно тест и общо взето за пореден път си доказваш на себе си, че с твоето купе НЕ СТАВА ДА ГО РЕГИСТРИРАШ
Давай Есперовото за кърпеж и после мятай всичко на него...
Manta2005 01 септември 2007 - 15:13
сори малко късно но все пак по темата...
първо немам вчепетления от кат дървеница освен неколко недуразомения заради едно купе на манта което беше без номер и наще във КАТ В.Т. искаха да прехвърлят топката в кат дървеница....
така накратко единствения начин да се здобиеш със заветние номер ХХХХХХХХХХХ и от долу (нестандартен ) е:
1-во намираш СИГУРЕН ЧОВЕК В КАТ
2-ро изкърпваш си стария номер (режеш заваряш въобще имитираш кърпене..)
3-то Изрязваш парче от другия номер който се предполага че е леко изгнил.. и така (трябва за да докажеш че ти си го свършил това)
4-то попълваш декларация че вседствие на ремонт по купето извършен от теб НЕСЪЗНАТЕЛНО СИ УВРЕДИЛ НОМЕРА НА РАМАТА.
5то прехвърляш АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ТАБЕЛКИ И ТАБЕЛЧЕНЦА ОТ НОВОТО КУПЕ НА СТАРОТО.. МНОГО ЧЕСТО ЗАБРАВЕНА ЕВРО ТАБЕЛА МОЖЕ ДА ТИ ИЗИГРАЕ ЛОША ШЕГА.
6- ПРЕХВЪРЛЯШ ДВИГАТЕЛИТЕ требе човека в кат да е мноооог твой за да стне и номера с номер на двигател без мномер...
и ако имаш късмет ще си имаш новичък номер на купето....
моя е набит със ладови цифри и знака на старата мототехника и аз не знам защо... на ботуша на мантата голям кеф.. че съм и с новите номера...
първо немам вчепетления от кат дървеница освен неколко недуразомения заради едно купе на манта което беше без номер и наще във КАТ В.Т. искаха да прехвърлят топката в кат дървеница....
така накратко единствения начин да се здобиеш със заветние номер ХХХХХХХХХХХ и от долу (нестандартен ) е:
1-во намираш СИГУРЕН ЧОВЕК В КАТ
2-ро изкърпваш си стария номер (режеш заваряш въобще имитираш кърпене..)
3-то Изрязваш парче от другия номер който се предполага че е леко изгнил.. и така (трябва за да докажеш че ти си го свършил това)
4-то попълваш декларация че вседствие на ремонт по купето извършен от теб НЕСЪЗНАТЕЛНО СИ УВРЕДИЛ НОМЕРА НА РАМАТА.
5то прехвърляш АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ТАБЕЛКИ И ТАБЕЛЧЕНЦА ОТ НОВОТО КУПЕ НА СТАРОТО.. МНОГО ЧЕСТО ЗАБРАВЕНА ЕВРО ТАБЕЛА МОЖЕ ДА ТИ ИЗИГРАЕ ЛОША ШЕГА.
6- ПРЕХВЪРЛЯШ ДВИГАТЕЛИТЕ требе човека в кат да е мноооог твой за да стне и номера с номер на двигател без мномер...
и ако имаш късмет ще си имаш новичък номер на купето....
моя е набит със ладови цифри и знака на старата мототехника и аз не знам защо... на ботуша на мантата голям кеф.. че съм и с новите номера...
radoev 01 септември 2007 - 15:55
Абе почвай да кърпиш което е по-здраво че имаш поне две години да се моташ ако го правиш в подробности. Като си готов събираш некакви пари и почваш да обикаляш и да се пазариш с милицията. В тази държава корупцията ще процъфтява още доста години така че не се шашкай. Аз поне така направих.