Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Ретро парада

Размисли и страсти...

Commodore_69 снимка Commodore_69 29 август 2007 - 20:39

Такааа, в неделя изчистих боклуците от купето от Есперо2000 и почнах да чистя дъното от асфалт, мазила и т.н. След половин, един час ръчкане легендите за читавото купе, нуждаещо се от малко пипане рухнаха - изкопах доста и ставнително големи на места дупки. Преместих я на канала, за да погледна отдолу и си има бая за кърпене. Дори в предната част на купето има нещо като "арка" (не мога да измисля как да го обясня), дето би трябвало кардана да минава през него, та туй нещо е прозрачно като вестник.

Та молбата е за 1-2 съвета, като моля за компетентни отговори, а не за писане, колкото да се отчете (безполезна) дейност.
1. Моето купе е бая, бая по-здраво, та много сериозно обмислям и премислям какви ли не врътки, та да го уредя него с номерата на другото купе. Макар десетки пъти да съм питал и разпитвал, давайте да го мъдрим СЪВСЕМ СЕРИОЗНО няма ли някакъв филм, при който да може да се извъртят така нещата, че да се смени предницата (гредата с номерата) от едното на другото купе и после нормално да си мина през КАТ. Т.е. ме интересува по някакъв законен начин, доколкото е възможно, може ли да стане това. Мислих глупости с "катастрофа" и сменена предница, за която трябва да измисля някакъв документ, изгнила предница, какво ли не, но това всичко са си мои размишления, които май нямат реално приложение. А като го знам 30е не е хич лесен тоя филм, май и невъзможен. Та ако някой се сеща нещо смислено - СЛУШАМ!

2. Връщам се към реалността, демек редовното купе трябва да се кърпи. С нови ламарини ли да се занимавам, или може да ползвам и същите ламарини, но от моето си - здраво купе. Примерно отпред в дясно пода е доста изнил, режа от едното купе - слагам на другото. Същото и за тази "арка" отдолу и т.н.

3. Тъй като няма кой познат да се занимава с толко много кърпене, а пари за майстори, пък и по принцип майстор, който да се занимава с "мъртъвци" - няма, к'во ще кажете за идеята да взема телоподаващо от един познат (ако го даде) и поне с ламарините по пода и разни други дупки, които не са от значение за стабилноста, геометрията и т.н. на колата, да си се занимавам аз. Пък и съвсем друго си е усещането да си правиш колата сам, буквално...

:love_opel: :love_opel: :love_opel: :icon_twisted: :icon_twisted: :thu: :wall: :thu: :nnon: :thu:

П.П. Сега ми хрумна и друга идея - някъв шанс да си узаконя купето, ако се представят така нещата, че съм го взел без номера, "уж" за части, прави се проверка да не е крадено - НЕ Е и се измисля нещо...
Мнението беше редактирано от Commodore_69: 29 август 2007 - 20:44
Отговори

Strabex снимка Strabex 29 август 2007 - 21:02

Колега аз ти прочетох и някой други постове и видях че си се вкарал в сериозен проблем. Знам какво беше да не достигат парите защото и аз съм на твоята възраст и мога да ти дам един съвет. Това да реставрираш стара кола си е доста трудно и се изискват доста пари които все няма да стигат за да я направиш по твой вкус. Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет :love_opel:
Отговори

raid снимка raid 29 август 2007 - 22:28

Соред мен, той няма да се откаже и така и трябва, но да си дойдем на думата.

1. Според мене няма никаква логика да съсипваш здравото купе, за да правиш другото. По добре измисли начин как да го узакониш с там тестовете и бла бла дето са в кат ... (ти никакъв документ за него ли нямаш).

2. Ако познаваш накой, правещ следната далавера - един приятел си купи кола, без номера без, грам документ - естествено няма как да я регистрира и му направиха от картон измислени и отива той в кат без документи само с 2 хартиени номера и вика "аз съм за рагистрация :icon_twisted: " отговор "ама нямаш това това и това :love_opel: ". Отива в автокъщата и бам на другия ден full комплект от документи ... а дори нямаше номера истински.

3. Ако се откажеш от първото, зимай ъглошлайфа и режи :icon_twisted: . То така ли иначе няма да се регистрира - защо тогава да даваш излишни пари за ламарини.
Отговори

30e снимка 30e 30 август 2007 - 07:45

 Commodore_69, на Aug 29 2007, 09:39 PM, каза:

Макар десетки пъти да съм питал и разпитвал, давайте да го мъдрим СЪВСЕМ СЕРИОЗНО няма ли някакъв филм, при който да може да се извъртят така нещата, че да се смени предницата (гредата с номерата) от едното на другото купе и после нормално да си мина през КАТ. Т.е. ме интересува по някакъв законен начин, доколкото е възможно, може ли да стане това. Мислих глупости с "катастрофа" и сменена предница, за която трябва да измисля някакъв документ, изгнила предница, какво ли не, но това всичко са си мои размишления, които май нямат реално приложение. А като го знам 30е не е хич лесен тоя филм, май и невъзможен. Та ако някой се сеща нещо смислено - СЛУШАМ!


Симо когато ставаха тия неща ти казах, сега вече я няма тая далавера и по-добре да си го избиеш от главата, може пак да разпитам, но знаеш че са една торба пари...

Това с рязането от другия за да садиш тук е просто повече от безмислено, по-добре бавно и славно при някой който умее да кърпи и да изчаква за париците, а както ти казваш че не можеш по-добре недей че ще го съсипеш !

 Strabex, на Aug 29 2007, 10:02 PM, каза:

Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет :love_opel:


Мисля, че поста ти е абсолютно неуместен - мислиш ли че малкия ако искаше да кара проядена от ръжда кошница с предно нямаше да си е купил до сега :icon_twisted:


 raid, на Aug 29 2007, 11:28 PM, каза:


А това е най-безмисления пост - всички сме слушали кви ли не легенди но те са НЕПРИЛОЖИМИ :icon_twisted:
Отговори

hed снимка hed 30 август 2007 - 14:18

 Strabex, на Aug 29 2007, 10:02 PM, каза:

Защо не продадеш и 2-те орлета и да добавиш малко пари и не си вземеш някоя вектра или астричка и да не се занимаваш с глупости и ядове. Знам че има много ретро маниаци тука които много ще ме оплюят но просто това е моето мнение и съвет :icon_twisted:


Колега извинявай ама не издържах да не ти напиша и аз... Като говориме за купета за какво му е 20 годишна вектра, която вече е 100% като вестник отдолу с разпадащи се греди мостове и флинтстоун под :love_opel: Бих казал че ако направи така, е тогава ще започне наистина да се занимава с глупости и ядове и да налива кешовица в бездънни черни дупки, а не ако стегне един як ретрак от двата които има. Ела да видиш моя Рекорд който не е пипан отдолу никога и не е мръднал за 40г. Само за един месец при един познат тенекеджия дойдоха 2 вектри с откачени задни мостове, а да не говориме че и на Симо на Кадета му пада задния мост също - имаше тема и за тоя случай :icon_twisted: Това с ръждата по тия Опели е гигантска издънка от страна на тази иначе любима на всички ни тук марка и до ден днешен не знам как е била допусната.
Иначе Симо, питай Радоев да ти каже за един случай с едно изгнило Пежо на което са му набили нов номер на купето в КАТ защото стария се падал точно на гнилото - мисля че това е начина и за теб. Моя съвет е да стягаш твоето купе.
Отговори

vectra снимка vectra 30 август 2007 - 14:38

hed реално станало ли е това да се набие нов номер?И казваш в кат е станала цялата игра? Трябва да се играе на сигурно, защото Симо парите не го плекат през г**а и не става така лесно да се харчат пари само и само в името на опита!Части има колкото си искаш, мисля си, че той е достатъчно кадърен и ще се оправи с всичко ама тази регистрация мине ли и стане ли всичко ок съм 100% сигурен, че ще му даде много кураж и сили да продължи с реставрацията!
Отговори

30e снимка 30e 30 август 2007 - 14:45

 hed, на Aug 30 2007, 03:18 PM, каза:

Иначе Симо, питай Радоев да ти каже за един случай с едно изгнило Пежо на което са му набили нов номер на купето в КАТ защото стария се падал точно на гнилото - мисля че това е начина и за теб. Моя съвет е да стягаш твоето купе.


Да де - ама ако е на пода, а при вас е горе на престилката... просто незнам кой ще ви повярва че е изгнила точно там, имам случай в момента с една цистерна която никой не знае къде и е номера/или го няма/ и няма регистрация вече 2 години с прокурорски и прочие...
Отговори

hed снимка hed 30 август 2007 - 15:06

 vectra, на Aug 30 2007, 03:38 PM, каза:

hed реално станало ли е това да се набие нов номер?И казваш в кат е станала цялата игра? Трябва да се играе на сигурно, защото Симо парите не го плекат през г**а и не става така лесно да се харчат пари само и само в името на опита!Части има колкото си искаш, мисля си, че той е достатъчно кадърен и ще се оправи с всичко ама тази регистрация мине ли и стане ли всичко ок съм 100% сигурен, че ще му даде много кураж и сили да продължи с реставрацията!


vectra, аз съм последния човек който би искал да подведе Симо волно или неволно - знам за този случай с пежото от Иво както вече написах, ако му се струва полезно умишлено написах да го разпита, ако не - не. Иначе в КАТ става играта да, и аз имам един Рекорд Д за части на който не са му били намерили номера също така навремето при поредно пререгистриране и сега имам на колонката на дясната предна врата печат от кат и набит нов номер в коша над десния преден калник който е и на талона. По принцип това е тегав проблем и аз имам подобни терзания с един от мойте ретраци и не вярвам никой тука от форума да даде категорично решение на този проблем. Или трябва вътрешен човек да разучи и да разясни какви са вариантите и какво може да стане при евентуален фал или само да гадаеме тука и да бистриме. Отделно че и времената се менят и разни номера от преди няколко години вече не минават.
Отговори

Commodore_69 снимка Commodore_69 30 август 2007 - 22:00

 30e, на Aug 30 2007, 08:45 AM, каза:

...мислиш ли че малкия ако искаше да кара проядена от ръжда кошница с предно нямаше да си е купил до сега :icon_twisted:

Аз и без да си купувам си имам такава... :love_opel:
Иначе нещата си вървят към кърпене на редовното купе. Каквото и да правя, в КАТ за регистрация трябва да отида с готова кола, а няма да набивам и 5лв. в кола, за която не съм сигурен какво ще стане. А да - моето купе официално е бракувано в КАТ, така че за него надежда няма. Единствения шанс беше с номерата на другото. Та така. А Владо да пише едно лично и го чакам в неделя.
Отговори

espero2000 снимка espero2000 30 август 2007 - 23:13

Ти ако подремеш още малко ще изгние и още
Номера може да стане но не в КАТ София по добрия варянт е така наречения КАТ София окръг но за целта първо колата трябва нотариално да се прехвърли на човек живееш например в Своге и той после да я мине от там

А мен ако ме питаш без въобще да се занимаваш да кърпиш прехвърли частите на редовното купе и подкараи колата след което прецени тази кола радва ли те или не и заслужава ли си да инвестираш пари в нея - освен това когато е в движение много по лесно може да обиколиш различни майстори които да я видят а не само да си приказвате
Отговори

radoev снимка radoev 31 август 2007 - 00:23

Симеее, е тва ти е играта :love_opel:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Номера на Пежото стои точно над десния макферсон и там гние зверски, но след одобряването на тая молба е преместен на колонката между вратите. Като се скапе купето намираш здраво и млатиш номера там .... и тва е :love_opel: УСПЕХ

Аз ли да имам проблеми с КАТ :love_opel:
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Тези талони ме обричат на вечно притежание на 2 броя 404ки. :icon_twisted:

А това е за Рекорда :icon_twisted:

Публикувано изображение
Отговори

espero2000 снимка espero2000 31 август 2007 - 00:26

Както казах чудеса са възможни особено когато си на отчет в КАТ София окръг :love_opel:
Отговори

radoev снимка radoev 31 август 2007 - 00:30

 espero2000, на Aug 31 2007, 01:26 AM, каза:

Както казах чудеса са възможни особено когато си на отчет в КАТ София окръг :icon_twisted:


50лв Копелееееееее :love_opel: за 50лв ми донесоха номерата вкъщи :icon_twisted:
Отговори

30e снимка 30e 31 август 2007 - 08:06

 radoev, на Aug 31 2007, 01:30 AM, каза:

 espero2000, на Aug 31 2007, 01:26 AM, каза:

Както казах чудеса са възможни особено когато си на отчет в КАТ София окръг :love_opel:


50лв Копелееееееее :love_opel: за 50лв ми донесоха номерата вкъщи :icon_twisted:



Да ти прехвърля няколко да ми дадът номерца :icon_twisted:

По темата - Симо и Ники е прав, подкарвай го така и виж за какво става дума, пък после за 1-2 дена ще го разглозгаш като намериш майстор и ca$$....
Отговори

hed снимка hed 31 август 2007 - 10:05

Както и аз казах - Иво е човека с отговорите по темата. Варианта през СО верно ще е най-безболезнения, щото тия в дървенишкия КАТ много хардкор го дават вече. Пък после пак си го прехвърли обратно на твое име окончателно :love_opel:
Отговори

radoev снимка radoev 31 август 2007 - 13:01

Требва да станеш почетен селянин на София област и си оправяш документите :love_opel: Но и това няма да продължи дълго.
Отговори

Commodore_69 снимка Commodore_69 31 август 2007 - 17:29

Такааа, доколкото разбрах - обобщено казано трябва да си оправя моето си купе, да го прехвърля на Радоев (примерно), който да ми го прекара през КАТ-СО и да ми набият там нови номера и после мога да си го регистрирам вече на мое си име в СФ? А иначе Рекорд-а и да ми е в движение, а моето си купе е, в тоя вид по какви майстори ще обикалям... Те на съседната улица ме спряха и искаха книжката да ми вземат, камо ли по майстори да обикалям. За кърпенето ще хвана един съсед, последните няколко години цифра коли изкърпи и по мое мнение доста прилично се справя вече. Хем е през 2 къщи от нас, хем и финансовата част няма да е такъв проблем, пък и като е за мен и стоя до него да помагам ще го направи мераклийски. Остава единствено да се реши кое да бъде - моето или другото купе, за да се почва да се действа. Иво, ако ти се занимава би ли ми описал по-подробно тук или на ЛС как точно е минала при теб процедурата, къде се води колата, как я проверяват, как стои въпроса с набиването на нови номера и най-вече - при положение, че съм БРАКУВАЛ моето си купе, това проблем ли е? Абе каквото се сетиш и може да е от полза - казвай. Не ща да спирам, че тамън съм се навил сериозно да действам...

П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.
Отговори

30e снимка 30e 01 септември 2007 - 10:07

 Commodore_69, на Aug 31 2007, 06:29 PM, каза:

при положение, че съм БРАКУВАЛ моето си купе, това проблем ли е?


П.П. Да отбележа, в случай че е от значение, че помня много ясно от баща ми, че ми е казвал, че номерата на моето купе ги е заличил на ръка, с ненормално търкане с шкурка доколкото помня, за да не може при проверка с не знам си какво си да се хване "намеса" по ламарините с флекс, оксижен и т.н.


Бракувал = няма регистриране, или имаше там некви варианти през комисии които дрън дрън да е само с оригинални части, после техно тест и общо взето за пореден път си доказваш на себе си, че с твоето купе НЕ СТАВА ДА ГО РЕГИСТРИРАШ :love_opel:

Давай Есперовото за кърпеж и после мятай всичко на него...
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 01 септември 2007 - 15:13

сори малко късно но все пак по темата...

първо немам вчепетления от кат дървеница освен неколко недуразомения заради едно купе на манта което беше без номер и наще във КАТ В.Т. искаха да прехвърлят топката в кат дървеница....

така накратко единствения начин да се здобиеш със заветние номер ХХХХХХХХХХХ и от долу (нестандартен ) е:
1-во намираш СИГУРЕН ЧОВЕК В КАТ
2-ро изкърпваш си стария номер (режеш заваряш въобще имитираш кърпене..)
3-то Изрязваш парче от другия номер който се предполага че е леко изгнил.. и така (трябва за да докажеш че ти си го свършил това)
4-то попълваш декларация че вседствие на ремонт по купето извършен от теб НЕСЪЗНАТЕЛНО СИ УВРЕДИЛ НОМЕРА НА РАМАТА.
5то прехвърляш АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ТАБЕЛКИ И ТАБЕЛЧЕНЦА ОТ НОВОТО КУПЕ НА СТАРОТО.. МНОГО ЧЕСТО ЗАБРАВЕНА ЕВРО ТАБЕЛА МОЖЕ ДА ТИ ИЗИГРАЕ ЛОША ШЕГА.
6- ПРЕХВЪРЛЯШ ДВИГАТЕЛИТЕ требе човека в кат да е мноооог твой за да стне и номера с номер на двигател без мномер...


и ако имаш късмет ще си имаш новичък номер на купето....


моя е набит със ладови цифри и знака на старата мототехника и аз не знам защо... на ботуша на мантата голям кеф.. че съм и с новите номера...
Отговори

radoev снимка radoev 01 септември 2007 - 15:55

Абе почвай да кърпиш което е по-здраво че имаш поне две години да се моташ ако го правиш в подробности. Като си готов събираш некакви пари и почваш да обикаляш и да се пазариш с милицията. В тази държава корупцията ще процъфтява още доста години така че не се шашкай. Аз поне така направих.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg