Скорости
Magelan 27 септември 2007 - 13:45
Така, сега съм пред дилема. Скорости за Комодора, R28 имам, но за да влезе в комодора трябва да му преправя тунела за скоростите. Много работа и трябвая да присадя тунел от Омега, не че не съм го правил до сега.
Намерих си скорости ZF S5-18/3. Това са скорости от Кадетт C GT/E, Manta A, Maserati Biturbo и разни други модели. Те ще влязат в Комодора без да се преправя тунела. Не съм ги купил още щот не знам колко издържат, а ще се карат на C30SE.
Понеже съм много на ТИ с чуждите езици и немога да намеря инфо в нета до колко Nm издържа тая кутия. Да помогнат разбирачите.
Намерих си скорости ZF S5-18/3. Това са скорости от Кадетт C GT/E, Manta A, Maserati Biturbo и разни други модели. Те ще влязат в Комодора без да се преправя тунела. Не съм ги купил още щот не знам колко издържат, а ще се карат на C30SE.
Понеже съм много на ТИ с чуждите езици и немога да намеря инфо в нета до колко Nm издържа тая кутия. Да помогнат разбирачите.
Марто 27 септември 2007 - 13:55
Имаш ли конкретно някой сайт предвид ?
ето това нещо е с такава
ето това нещо е с такава
Иво 27 септември 2007 - 14:01
das Getriebe ZF-S5 18/3 erträgt 180 NM, was die "18" in der Nummer aussagt. Alles darüber ist ungut. Habe neulich erst ein nagelneues Getriebe dieses Typs einbauen müssen. Bei ZF bauen sie Dir eines aus Einzelteilen zusammen, allerdings nicht für umsaonst
Gruß Manfred
Някой с немски да каже до 180 Нм ли е или
Gruß Manfred
Някой с немски да каже до 180 Нм ли е или
Magelan 27 септември 2007 - 14:06
Със сигурност не е 180 Nm щото Мазератито с тази кутия е 285 Nm.
Марто 27 септември 2007 - 14:08
До 180Nm със сигурност държи от това което намирам, ама до 270 не е ясно
бат'Марто 27 септември 2007 - 14:12
Иво, на Sep 27 2007, 03:01 PM, каза:
das Getriebe ZF-S5 18/3 erträgt 180 NM, was die "18" in der Nummer aussagt. Alles darüber ist ungut. Habe neulich erst ein nagelneues Getriebe dieses Typs einbauen müssen. Bei ZF bauen sie Dir eines aus Einzelteilen zusammen, allerdings nicht für umsaonst
GruГџ Manfred
Някой с немски да каже до 180 Нм ли е или
GruГџ Manfred
Някой с немски да каже до 180 Нм ли е или
дословно:
Скоростите ZF-S5 18/3 ПОНАСЯТ 180Nm ,както потвърждава(показва)"18".Всички над тях са неподходящи.Неотдавна трябваше да монтирам чисто нови скорости от този тип.
последното изречение нещо ми се опъва...А неискам да импровизирам
fanatic 27 септември 2007 - 14:14
Магелане, моето старо БМВ 732 беше с такива скороси. 3.2 200 коня беше. Мисля, че няма да имаш проблем.
Magelan 01 октомври 2007 - 10:51
Абе на едни места ги хвалят, на други ги плюят. Знам ли. Щото ако се троши за това резервни части няма.
Stranger 01 октомври 2007 - 11:40
Ти си чорбаджия, ще си купиш нова, от ДЕ при това...колко му е...
Magelan 01 октомври 2007 - 12:52
Stranger 04 октомври 2007 - 12:40
Moonlord 04 октомври 2007 - 18:23
Magelan 04 октомври 2007 - 21:37
Stranger 05 октомври 2007 - 09:58
а камбаната дали ще пасне?
Между другото германците, водят ЗФ-а по здрав от гетраците...може би наравно здрав или малко по здрав от големият гетраг...и тия числа при гетраците и при ЗФ-а не са до колко нютонметра издържат, а са чисто и просто сериини номера на кутиите...
Между другото германците, водят ЗФ-а по здрав от гетраците...може би наравно здрав или малко по здрав от големият гетраг...и тия числа при гетраците и при ЗФ-а не са до колко нютонметра издържат, а са чисто и просто сериини номера на кутиите...
Manta2005 05 октомври 2007 - 11:20
абее магелане кога напраи кола дето може да счупи големио гетраг... кога започна да се притесняваш....
сега сериозно и по темата
големия гетраг 264/265 (CR) с малки модификации на лагерите държи 700!!!!! Нм Факт химерсон мантата която е със 262CR което напрактика 265 с малко по различни скорости.. държи
но може да се приеме че големия гетраг ще издържи 500нм постоянно.. (това с малки условности)
ЗФ кутиите се предават доста по лесно и поне на мен не ми е известна нито една сериозна концепция с ЗФ кутия
за аншите коли знаеш че няма друга алтернатива освен 265 или варияциите му М51 (волво) освен ако не си готов да извадиш една торба с пари за Т56 :)
сега сериозно и по темата
големия гетраг 264/265 (CR) с малки модификации на лагерите държи 700!!!!! Нм Факт химерсон мантата която е със 262CR което напрактика 265 с малко по различни скорости.. държи
но може да се приеме че големия гетраг ще издържи 500нм постоянно.. (това с малки условности)
ЗФ кутиите се предават доста по лесно и поне на мен не ми е известна нито една сериозна концепция с ЗФ кутия
за аншите коли знаеш че няма друга алтернатива освен 265 или варияциите му М51 (волво) освен ако не си готов да извадиш една торба с пари за Т56 :)
Stranger 05 октомври 2007 - 11:45
Manta2005, на Oct 5 2007, 12:20 PM, каза:
на мен не ми е известна нито една сериозна концепция с ЗФ кутия
Лотус Омегата е със ЗФ кутия и мисля че е достатъчно сериозна концепция, кадетт ралито също е с такава...не казвам че е лош гетрага, но според пичовете от германските форуми ЗФ-а от кадета ще издържи на С30SE
Manta2005 05 октомври 2007 - 13:38
Stranger, на Oct 5 2007, 12:45 PM, каза:
Manta2005, на Oct 5 2007, 12:20 PM, каза:
на мен не ми е известна нито една сериозна концепция с ЗФ кутия
Лотус Омегата е със ЗФ кутия и мисля че е достатъчно сериозна концепция, кадетт ралито също е с такава...не казвам че е лош гетрага, но според пичовете от германските форуми ЗФ-а от кадета ще издържи на С30SE
чакай.... говорех за конкретния ЗФ от кадетора.. демек стария..
а не попринцип за ZF