ASTRA H - ПРОБЛЕМИ ?
CDTI
14 март 2015 - 20:34
stei
16 март 2015 - 10:48
Не съм казал нищо за ЕГР а за клапан за управление на турбо. Има съществена разлика. Няма как да го снимам, намира се в двигателния отсек и се стига до него като се вдигне автомобила на подемник.
CDTI
08 април 2015 - 01:20
stei, на 16 март 2015 - 10:48, каза:
Не съм казал нищо за ЕГР а за клапан за управление на турбо. Има съществена разлика. Няма как да го снимам, намира се в двигателния отсек и се стига до него като се вдигне автомобила на подемник.
Проблема се оправи сам, нито следа от него, грешката се е изтрила сама и не я дава повече.
nikito00
12 октомври 2015 - 15:04
Здравейте колеги, изчетох няколко теми, относно моя проблем.. но без особен успех (повечето са за дизелови мотори или акумулатори) .. Колата е Астра Н 2007 ( 1.8 бензин 140к.с.)
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
nikal
12 октомври 2015 - 20:09
Не искам да те отчайвам,но този проблем не знам някой досега да го установил от какво е и да го е оправил окончателно.Имал съм кола със същият мотор и какво ли не съм правил,колата е седяла с дни в оторизирани и неоторизирани сервизи и нищо.Само предположения за това-онова,смяна на това-онова и пак нищо.Аз за мен си бях си намерил решение,като си монтирах печка на антифриза и когато е студено,аз винаги си я палех топла,като така съответно нямах този проблем.
Наистина ще се радвам някой наистина да разреши тази загадка.
Наистина ще се радвам някой наистина да разреши тази загадка.
Toni74
27 октомври 2015 - 13:33
Здравейте колеги. От 3 месеца съм собственик на Opel Astra H 1.4 бензин/газ . Сутрин като паля при по-ниски температури и винаги гаснее. При 2-я или 3- старт си поддържа оборотите. След като потегля при ускорение първо забива, после се изтегля. Това се получава само при студен двигател. Като мина 500-700м и се оправя. На Газ нямам никакви проблеми. Забелязвам няколко сутрини, че когато не е натиснат педала на съединителя колата не угасва, но това със забиването когато е студена не мога да разбера от къде е. Ако някой има идея или да ми даде някакви параметри, които мога да ги погледна /имам OP-COM за диагностика/ ще съм благодарен.
tisho.74
27 октомври 2015 - 21:08
Провери каква температура на антифриза ти отчита ECU-то с опкома и я сравни с измерена с термометър в разширителния съд (например с мултицет, който има термосонда). Също виж и показанията за температурата на въздуха с опкома. Мисля си, че разковничето е някъде там.
Toni74
29 октомври 2015 - 04:47
nikito00, на 12 октомври 2015 - 15:04, каза:
Здравейте колеги, изчетох няколко теми, относно моя проблем.. но без особен успех (повечето са за дизелови мотори или акумулатори) .. Колата е Астра Н 2007 ( 1.8 бензин 140к.с.)
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
Колега пробвай да палиш сутрин БЕЗ да натискаш съединителя /на свободна/! Без да подаваш газ! Пиши ми дали ще гаснее.
Samuil_Enchev
14 ноември 2015 - 20:10
Колеги, закупих си опел астра H 1.6 105 коня и от тогава имам един проблем и ходя по мъките. Проблема е следния, колата като я запаля сутрин и мина около километър и усещам че и пада мощноста и като освободя от скорост и направо угасва в движение...Прави го и извън града, когато тръгна по някое нагорнище и силиците и сякаш свършват и освободя ли от скорост пак гасне :( Сменил съм бобина, ламда, почистен е дросел, сменен е мап, запушиха ми ЕГР...Дайте идеи :)
qwer6
14 ноември 2015 - 20:39
nikito00, на 12 октомври 2015 - 15:04, каза:
Здравейте колеги, изчетох няколко теми, относно моя проблем.. но без особен успех (повечето са за дизелови мотори или акумулатори) .. Колата е Астра Н 2007 ( 1.8 бензин 140к.с.)
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
Проблема е доста срещан...
Когато е студена пали трудно.. пали почти винаги от второто завъртане, но ме притеснява че идва зима и не е добре да пали трудно ... Акумулатора е чисто нов и работи перфе..
Загрее ли, никакви проблеми пали докато завъртя ... Къде може да е проблема?
И при мен палеше трудно по едно време. Мисля че проблема изчезна след смяната на колелата на разпределителния вал.
joro_k
27 ноември 2015 - 18:38
Случайно някой да е имал проблем при дъждовно време да влиза вода в купето на Астра H GTC (2008г.) с две врати ? При дъжд,в долната част на кората на вратата,отнякъде пропуска вода,стича се към предна и задна стелка. Каналите отдолу са отпушени и немога да разбера защо вкарва водата вътре в купето.Всички уплатнения са здрави,слагах силикон под адапторите за тонколоните...
Gena_bs
27 ноември 2015 - 20:56
Огледай отводняването на предното стъкло. В каналите се събира мръсотия - почисти целия път на водата. Така също провери уплътнението на същото стъкло и лайсните на тавана, ако има такива. Свали декоративните пластмаси на предните колони и наливай по малко вода, като следиш дали не тече по тях.
Успех!
Успех!
Dtm
02 декември 2015 - 09:42
Колеги, контролната лампа за температурата светва ли ''на контакт'' или само при проблем?
CDTI
08 декември 2015 - 20:45
nikal
08 декември 2015 - 20:58
Лампата за температурата свети при проблем,но светне ли обикновенно вече е късно.
Мнението беше редактирано от nikal: 09 декември 2015 - 21:21
Мнението беше редактирано от nikal: 09 декември 2015 - 21:21
Dtm
09 декември 2015 - 09:28
Благодаря, колеги.Попрочетох в книжката, наистина не светва на контакт.Малко странно решение на Опел...Не стига, че няма уред, ами и не можеш да разбереш дали работи тази лампа.А е доста важна..Притеснявах се от джамбазки номер..Знаете ги, понякога дори свалят лампички от таблото или ги облепят с тиксо, само и само да не се вижда, че има проблем
CDTI
23 декември 2015 - 15:58
От кой антифриз да и доялея, в казанчето има червен но все пак има ли някакви изисквания, купих от бензиностанция еко някакъв 1 литър червен дали става?
nikal
23 декември 2015 - 20:58
Щом е червен,сипваш червен!Червеният антифриз е за алуминиеви блокове.
Dtm
30 януари 2016 - 16:24
Още един въпрос относно астра Х, че още я разучавам...Възможно ли е да няма двойно заключване?Не е ли стандартно?Или е екстра?Още на старата ми вектра А имаше, на Г-то също, а при тази зараза, не чувам характерното допълнително щракване..
Нито при заключване с ключ, нито с двойно натискане на дистанционното...И да споделя нещо за инфо, ако не се знае..При влизане в тестов режим на БК е възможно някои бутони на радиото да не работят коректно(бъг някакъв), след излизане от тестов режим, отново си работят
![:unsure:](http://www.opelclub.bg/public/style_emoticons/default/dontknow.gif)
stei
30 януари 2016 - 20:19
Няма двойно заключване а това за радиото явно е само при тебе като проблем засега.