Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

ASTRA H - ПРОБЛЕМИ ?

Dimov снимка Dimov 03 март 2017 - 11:45

И при мен работи преди отваряне, нищо не е преправяно по инсталацията.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 03 март 2017 - 19:31

 stei, на 27 февруари 2017 - 14:13, каза:

За Астрата не мисля, че си прав освен ако не е преправяно нещо по инсталацията.


https://www.youtube....eature=youtu.be

ето тук съм направил и клипче. Дезактивира се и подсветката гасне, след като се отвори някоя от предните врати. Точно като при вектрата.
Отговори

Dtm снимка Dtm 04 март 2017 - 11:11

Странно...При някои си работят до отваряне на врата, при други-не.Но, откъде ли идва разликата?Моята е Enjoy, няма и REC в багажника, а само няколко релета..Може и заради това да е
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 04 март 2017 - 12:46

 Dtm, на 04 март 2017 - 11:11, каза:

Странно...При някои си работят до отваряне на врата, при други-не.Но, откъде ли идва разликата?Моята е Enjoy, няма и REC в багажника, а само няколко релета..Може и заради това да е

Най- веселото е, че мойта беше космо. Може би не е свързано с нивото на оборудване, а с някоя екстра.
Отговори

KikoBG снимка KikoBG 20 май 2017 - 12:03

Здравейте Колеги!

Преди няколко месеца закупих страхотна Астра H 1.8 Бензин с Автоматична скоростна кутия, за първи път карам автоматик и забелязвам няколко неща, ще се радвам за малко помощ.
1/ Смених маслото на скоростната кутия и изглежда добре , но имам притеснения че от оторизирания сервиз (Дженеръс Ауто) са ми наляли прекалено много , доста над максимума съм, това дали може да увреди кутията и дали да източа ?

2/По принцип смяната на скоростите е много плавно , но понякога след като съм карал трудно сменя и придърпва от Паркинг на Задна (всички други комбинации нямат проблем)

3/Последното е относно проблем , който ми се появява периодично напоследък по-често , едновременно ми светват две лампи на таблото - тази за тракшън контрола и за сервизно обслужване (кола с ключе) и съответно колата влиза в авариен режим. Проблемът се оправя при рестартиране на автомобила, ако това не помогне - оставям я за 4-5 мин изгасена и тогава паля и вече не свети.
* Погледнах тока , подава 14 волта - тоест е ОК;
* Предните накладки са сменени , дисковете са ОК;
* Колата не беше карана дълго време и задните дискове бяха хванали ръжда , но вече почти се е изчистила.

Ще съм много благодарен ако мога да получа съвет от Вас , особено за 3-та точка , защото не знам към какъв специалист да се обърна :)

П.П.> Колата не записва грешки! :) Благодаря Ви много предварително!
Хубав и слънчев ден!
Мнението беше редактирано от KikoBG: 20 май 2017 - 12:05
Отговори

dvasilev снимка dvasilev 25 май 2017 - 22:47

Здрасти колега,
Да ти е честита придобивката и много безаварийно каране!

По т.1 сигурен ли си, че си проверил правилно нивото на маслото? Не карам автоматик, но като чета форумите трябва да минеш през всички предавки на работещ двигател и после да оставиш на паркинг/свободна. Едва тогава може да видиш нивото. Ако е малко над максимука ок, ако е много може със спринцовка да се изсмуче. Ако не си сигурен обаче най-добре да отидеш в сервиз да питаш, да го погледнат. Ето няколко теми, които намерих:



За т.2 ми се е случвало нещо подобно, но на ръчни. И на сегашната Зафира, и на предния Ц3-ка и на бащата на Голфа винаги, когато съм карал малко повече (напр. над 10км) задната влиза с "ръмжене" при нормално включване. За да го избегна я включвам бавно, тогава не се чува. Интересно ми е защо се получава така и дали се случва нещо подобно при автоматика.
Отговори

Стънито снимка Стънито 11 юни 2017 - 22:14

 dvasilev, на 25 май 2017 - 22:47, каза:

Здрасти колега,
Да ти е честита придобивката и много безаварийно каране!

По т.1 сигурен ли си, че си проверил правилно нивото на маслото? Не карам автоматик, но като чета форумите трябва да минеш през всички предавки на работещ двигател и после да оставиш на паркинг/свободна. Едва тогава може да видиш нивото. Ако е малко над максимука ок, ако е много може със спринцовка да се изсмуче. Ако не си сигурен обаче най-добре да отидеш в сервиз да питаш, да го погледнат. Ето няколко теми, които намерих:



За т.2 ми се е случвало нещо подобно, но на ръчни. И на сегашната Зафира, и на предния Ц3-ка и на бащата на Голфа винаги, когато съм карал малко повече (напр. над 10км) задната влиза с "ръмжене" при нормално включване. За да го избегна я включвам бавно, тогава не се чува. Интересно ми е защо се получава така и дали се случва нещо подобно при автоматика.
Отговори

lionov снимка lionov 12 юни 2017 - 18:56

По трета точка на колегата по напред.На мен ми светеше тракшъна и се видях в чудо докато неотрих че няма почти никакво масло в казанчето на хидравликата.Промих налях ново масло зелено синтетично по спецификация и всичко се оправи.
Отговори

KikoBG снимка KikoBG 27 юни 2017 - 22:00

 lionov, на 12 юни 2017 - 18:56, каза:

По трета точка на колегата по напред.На мен ми светеше тракшъна и се видях в чудо докато неотрих че няма почти никакво масло в казанчето на хидравликата.Промих налях ново масло зелено синтетично по спецификация и всичко се оправи.


Здравей Колега,

Проверих въпросното казанче , пълно е и е ОК , при теб дали колата влиза в авариен режим едновременно ?
Според мен проблемът идва от скоростната кутия , нещо някъде не прави връзка като хората , но като ходих на диагностика единствения проблем беше с едната ламбда-сонда (дава късо и не работи).

Въпреки съмненията ми обаче, скоростната кутия работи перфектно (когато е без грешка) иначе като избие грешка , карам около 10 минути , след което спирам отстрани на пътя , гася колата , паля и проблемът вече го няма.

Пак казвам , светват двете лампи - първо авариен режим и максимум 2 секунди по-късно тракшъна (ако не светне едновременно).
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 27 септември 2017 - 22:35

ЗДравейте има ли хора във форума, че имам спешна нужда от помощ-съвет???
Януари тази година си купих Опел Астра H 2004г. 1.6 бензин. Така се случи, че преди 2 месеца запалиха колата на един комшия и моята беше паркирана до неговата та обгоряха предна и задна леви врати. Смених ги с други. Друго нищо не беше горяло. Обаче се оказа, че нещо е дало на късо и плейъра е изгорял. Така взех същия от друга Астра разкодираха ми го и всичко е ок. Обаче оттогава колата ми не може да ускорява като преди. Свети тази прословута жълта лампичка, която свети на всички Опели по света. На 3 различни места я карах на диагностика казват ми двете ламбда сонди, термустат и клапан за вентилация на резервоара. Сменям сондите пак същата история. Сложих бобина от друга Астра пак същата история не ускорява и това е. Дават ми съвет да я закарам на ел техник да погледне компютъра. Набих доста пари по нея и ми скъса нервите. Ако някой може да помогне с нещо супер. От Благоевград съм забравих да кажа.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 28 септември 2017 - 09:58

Сашо, писал си и в друга тема, тук е по-подходящо. Кажи номерата на грешките дето ти дава. Натисни спирачка и газ едновременно и дай на контакт. На мястото на километража ще се появят едни цифрички. Запиши ги и ги напиши тук.
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 28 септември 2017 - 12:39

 Ne6to Smisleno, на 28 септември 2017 - 09:58, каза:

Сашо, писал си и в друга тема, тук е по-подходящо. Кажи номерата на грешките дето ти дава. Натисни спирачка и газ едновременно и дай на контакт. На мястото на километража ще се появят едни цифрички. Запиши ги и ги напиши тук.

Направих го. Изписва ми ЕСП отгоре, и след това различни цифри мени ги...първо - 013 004, след това - 044 306, след това - 111 606 и накрая 000 000 и след него ми връща изминатите километри на колата.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 28 септември 2017 - 12:56

 Сашо88ddf, на 28 септември 2017 - 12:39, каза:

Направих го. Изписва ми ЕСП отгоре, и след това различни цифри мени ги...първо - 013 004, след това - 044 306, след това - 111 606 и накрая 000 000 и след него ми връща изминатите километри на колата.


p-0130
p-0443 - Fuel Tank Ventilation Valve Voltage High
p-1116 06 - Coolant Thermostat Valve Circuit Low Voltage

Това намирам в нета сега, довечера ще ти кажа повече като се прибера. Какъв е кода на мотора точно? Z16XEP / Z16XE1?
Мнението беше редактирано от Ne6to Smisleno: 28 септември 2017 - 13:04
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 28 септември 2017 - 13:14

 Ne6to Smisleno, на 28 септември 2017 - 12:56, каза:

p-0130
p-0443 - Fuel Tank Ventilation Valve Voltage High
p-1116 06 - Coolant Thermostat Valve Circuit Low Voltage

Това намирам в нета сега, довечера ще ти кажа повече като се прибера. Какъв е кода на мотора точно? Z16XEP / Z16XE1?

От това, което си описал само потвърждаваш диагностиката, която правих вече на 3 различни места. Там излизат двете ламбда сонди, термостат и клапан за вентилация на резервоара. Не знам дали,ако сменя всичко ще се оправи колата, но ми ес транно как преди обгарянето нямаше никакви грешки и вървеше супер и веднага на следващия ден 4 неща наведнъж се развалят. Плюс това смених горна ламбда сонда, обаче на диагностиката пак показва, че не функционира. А я взех чисто нова 165 лв.
Отговори

tisho.74 снимка tisho.74 28 септември 2017 - 14:20

В тази ситуация моят съвет е да се прегледат внимателно всички кабели от компа до елементите, за които има грешки. И сигурно там някъде ще излезнат проблемите и съответно решенията. Ако инстралацията е идеална, може да се окаже, че компа е сдал багажа.
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 28 септември 2017 - 16:53

 tisho.74, на 28 септември 2017 - 14:20, каза:

В тази ситуация моят съвет е да се прегледат внимателно всички кабели от компа до елементите, за които има грешки. И сигурно там някъде ще излезнат проблемите и съответно решенията. Ако инстралацията е идеална, може да се окаже, че компа е сдал багажа.

Благодаря за съвета. Имам уговорка за следващата седмица уж с най-добрия тук в Благоевград по инсталации пък да видим. И най-интересното като отидох до него днес беше, че имаше същата астра, същия двигател с абсолютно същия проблем като при мен. Там инсталацията била проблема пък да видим какво ще стане с моята. Само знам, че ми скъса нервите вече 2 месеца.
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 28 септември 2017 - 17:03

Ако не се лъжа компа на тоя мотор се монтира на някво гадно място и май е често срещан проблем това с инсталацията, но май и сами комп понякога сгъва.
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 28 септември 2017 - 17:19

 Ne6to Smisleno, на 28 септември 2017 - 17:03, каза:

Ако не се лъжа компа на тоя мотор се монтира на някво гадно място и май е често срещан проблем това с инсталацията, но май и сами комп понякога сгъва.

Така ме побърка тая кола, че вече изгубих надежда, че ще се оправи
Отговори

Ne6to Smisleno снимка Ne6to Smisleno 28 септември 2017 - 19:56

Не искам да те разочаровам, но всички тия грешки възможна причина е ECM. Трябеа да намериш някой да прегледа кабелите на компа, а най вероятно и да го ремонтира. В интерес на истината, май се ремонтира лесно този комп.
Отговори

Сашо88ddf снимка Сашо88ddf 29 септември 2017 - 06:51

 Ne6to Smisleno, на 28 септември 2017 - 19:56, каза:

Не искам да те разочаровам, но всички тия грешки възможна причина е ECM. Трябеа да намериш някой да прегледа кабелите на компа, а най вероятно и да го ремонтира. В интерес на истината, май се ремонтира лесно този комп.

Ами от следващата седмица влизаме в бокса отново и се надявам този път да се открие истинския проблем и да се оправят нещата. Определено трябва да се попадне на точния майстор, който да й обърне нужното внимание.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg