Централното ли е кво ли е ?
BestRipper 02 юли 2012 - 20:39
Здравейте и от мен. Утре и на мен ми предстои борба с цели три ключалки - всички без шофьорската. А задна лява блокира в заключено положение. Та имам питания:
1. В предишните мнения се каза, че в случай на блокирана врата в заключено положение се реже кората. Обаче в линка към руския форум прочетох, че руснакът не я е рязал, а я е разглобил /"разбирать" означава "разглобявам", а не режа, троша, късам и т.н./ - та задължително ли трябва да се унищожи кората, няма ли хитрини за свалянето й в затворено положение на вратата - изваждане на задна седалка и облегалката примерно?
2. При мен се установи, че не работи и заключването на капачката на резервоара, която също се управлява от централното заключване. Никъде не видях нещо да се споменава за тази ключалка. Доколкото успях днес да установя, в нея влизат само две жици и при подаване на импулс за заключване, уредът като че ли отчита някакво подаване на напрежение, но импулсът е кратък и не може да се покаже някаква стойност - показва нещо около 0,2 волта за момент. Тук питането ми е дали и тази ключалка получава ток през общия бушон на централното управление, дали някой я е разглобявал и дали вътре има същия микроключ, както и в бравите по вратите?
P.S. Актуалната цена в Комет електроникс на микроключето към днешна дата е 0,74 лв./брой с ДДС - за малки количества. Купих ключета с лостове, които демонтирах. Въпреки двукратното повишение спрямо миналите години, цената отново е смешна на фона на исканите пари за нова брава...
1. В предишните мнения се каза, че в случай на блокирана врата в заключено положение се реже кората. Обаче в линка към руския форум прочетох, че руснакът не я е рязал, а я е разглобил /"разбирать" означава "разглобявам", а не режа, троша, късам и т.н./ - та задължително ли трябва да се унищожи кората, няма ли хитрини за свалянето й в затворено положение на вратата - изваждане на задна седалка и облегалката примерно?
2. При мен се установи, че не работи и заключването на капачката на резервоара, която също се управлява от централното заключване. Никъде не видях нещо да се споменава за тази ключалка. Доколкото успях днес да установя, в нея влизат само две жици и при подаване на импулс за заключване, уредът като че ли отчита някакво подаване на напрежение, но импулсът е кратък и не може да се покаже някаква стойност - показва нещо около 0,2 волта за момент. Тук питането ми е дали и тази ключалка получава ток през общия бушон на централното управление, дали някой я е разглобявал и дали вътре има същия микроключ, както и в бравите по вратите?
P.S. Актуалната цена в Комет електроникс на микроключето към днешна дата е 0,74 лв./брой с ДДС - за малки количества. Купих ключета с лостове, които демонтирах. Въпреки двукратното повишение спрямо миналите години, цената отново е смешна на фона на исканите пари за нова брава...
titan22 02 юли 2012 - 21:01
махни всички винтчета до които имаш достъп-кора,дръжка на врата,самата дръжка също махаш и дърпаш внимателно кората колкото да отвориш пространство да си пъхнеш ръката и да натиснеш механизма отвътре.
gufianec 30 юли 2012 - 17:54
Да се похваля, че вече имам централно на цялата кола - направих задна лява и шофьорската - много съм доволен! Изключителни благодарности на хората, описали подробно кое как се прави - една подробност от мен - дръжката за прозореца се маха като се извади една скобка - с 2 отверки и малък шестограм се получиха нещата след цял следобед опити :)
Поздрави,
Митко
Поздрави,
Митко
elozew 30 юли 2012 - 18:07
gufianec 30 юли 2012 - 21:44
elozew 31 юли 2012 - 19:08
gufianec, на 30 юли 2012 - 21:44, каза:
Браво - ако можеш да качиш клипче или поне опишеш как става с парцалчето - ще съм ти много благодарен, а предполагам и други колеги, които не са махали дръжката за прозореца.
Вземаш една ивица плат, прекарваш го зад дръжката - так където е скобата. Дърпаш докато закачи скобичката при което тя излиза с лекота. И аз преди да разбера за тази леснотийка съм си драл ръцете и псувал като хамалин!!!!!
DALGONSKi 21 август 2014 - 07:03
Накратко: 2-3 год. след подмяна на микроключетата, задна врата ми остава заключена. Палеца щрака, но не отваря. Въпроса ми е - как да отключа тази врата ???
П.П. Кората е свалена вече.
П.П. Кората е свалена вече.
BestRipper 18 ноември 2014 - 17:56
От известно време имам проблем с електрическото заключване/отключване на шофьорската врата /Вектра Б/. Било с централното от бутона в ключа, било от алармата - бравата не реагира. При заключване/отключване с ключа през ключалката - работи нормално - работи и самата брава, задейства се и цялото заключване на колата. Днес свалих бравата, обаче тя се оказа с по-различна конструкция. За разлика от бравите на другите три врати /техните микроключета вече ги смених и те си работят нормално/ в тази брава има три микроключета - две от същия вид, какъвто са в другите брави, но третото я някакво различно - със средно неутрално положение и два нормално отворени контакта /при ляво и дясно движение на палчето на ключето/. Някой има ли представа от къде е проблемът? Интересното е, че и трите ключета си щракат нормално и дават контакт /при предишните щракането не всеки път се чуваше/. Да сменя само двете ключета /тип SM-05S-05P/ или и трите? Някой знае ли модела на третото? Или първо да проверя дали нещо да няма проблем в снопа с кабели, който влиза от купето във вратата?
Имам и Астра Г 2000 г., нейните брави същите ли са? Засега с тях нямам грижи, просто ако са същите така и така ще ходя за микроключета, та да си купя някое и друго в повече и да имам резерв...
Мнението беше редактирано от BestRipper: 18 ноември 2014 - 17:57
Имам и Астра Г 2000 г., нейните брави същите ли са? Засега с тях нямам грижи, просто ако са същите така и така ще ходя за микроключета, та да си купя някое и друго в повече и да имам резерв...
Мнението беше редактирано от BestRipper: 18 ноември 2014 - 17:57
CH_M 18 ноември 2014 - 18:28
До сега като съм ремонтирал не ми се е налагало да купувам нови микреци и да ги сменям.За пореден път се повтарям и по напред в темата съм го писал .... " давя" ги с WD40, разцъквам неколкократно и сглобявам , не се е върнала нито една ......
Ne6to Smisleno 18 ноември 2014 - 18:57
Vectra Rulzz 18 ноември 2014 - 19:54
Джандарин 03 март 2015 - 10:55
Колеги моля за малко помощ! Изчетох всички мнения сигурно, разбрах за микроключето и т.н. Проблема ми е че вратата ми блокира заключено. Опитах се днес да я разглобя обаче не знам как да махна врътката на прозореца - стсва дума за задна лява врата. Сигурно 20 пъти четох темата как да си напраяим машинката с всичките й снимки, но там колегата обяснява че е с ел. прозорец и не знае как се маха врътката. Какво ли не опитах, е не можах да я махна. Иначе успях някоя и друга щипка да откопчея на кората ама файда никаква. Още повече че в ъгъла има една декоративна пластмаса триъгълна, дето не знам и нея как да махна. Знам че е трудно махането на кора при затворена врата, но все пак трябва да има начин да я отворя...уж си взех кола с четири врати, те пак оредяха :)
CH_M 03 март 2015 - 12:30
Джандарин 03 март 2015 - 12:36
Благодаря, ще пробвам!
Не става бе пуста врътка...аз че не съм особено сръчен е ясно, ма все се оправям някакси..не успях да я свърша така както ми обяснихте, аз дори не виждам тая проклета скоба къде е..понеже отиде на счупване работата ще пробвам друг път пак...
Мнението беше редактирано от Джандарин: 03 март 2015 - 14:44
Не става бе пуста врътка...аз че не съм особено сръчен е ясно, ма все се оправям някакси..не успях да я свърша така както ми обяснихте, аз дори не виждам тая проклета скоба къде е..понеже отиде на счупване работата ще пробвам друг път пак...
Мнението беше редактирано от Джандарин: 03 март 2015 - 14:44
Ne6to Smisleno 04 март 2015 - 11:17
Хаха..
Голяма разправия е докато не го направиш веднъж. После става за секунди. Виж тая снимка и всичко ще ти се изясни:
http://alfa.kachi-sn...1294610363v.jpg
Просто трябва да издърпаш или избуташ тая тел. Става мн лесно ако го видиш отвътре. Ако не ти е ясно ще го обясня по-подробно, но мисля че така ще се справиш.
Поздрави
Голяма разправия е докато не го направиш веднъж. После става за секунди. Виж тая снимка и всичко ще ти се изясни:
http://alfa.kachi-sn...1294610363v.jpg
Просто трябва да издърпаш или избуташ тая тел. Става мн лесно ако го видиш отвътре. Ако не ти е ясно ще го обясня по-подробно, но мисля че така ще се справиш.
Поздрави
Джандарин 04 март 2015 - 19:11
Днес гледах такава снимка, както и от друг ъгъл...само да дойде уикенда, аз ша й обадя :)
Благодаря за помощта! Дано оттам нататък поне е по-лесно..
Благодаря за помощта! Дано оттам нататък поне е по-лесно..
Джандарин 08 март 2015 - 15:26
Здравейте отново! Верно било лесно с чорапа махането на тая врътка :) Само че както си мислех това се оказа бял кахър. Значи успях да разглобя всичко, махнах кората, но не мога да отворя проклетата врата! Всичко е закачено - външната дръжка, вътрешната, буксата на централното, обаче не се и отваря и това е! Как да отворя вратата, за да махна машинката?
Persizi 26 ноември 2015 - 17:53
Някой да знае къде в UK или онлайн с доставка до тук мога да намеря въпросното микро ключе SM-05S-03P за машинката на централното?
CH_M 26 ноември 2015 - 21:43
Я пробвай с парт. номера на Mouzer за OMRON
http://www.mouser.bg...KZt%2fVXA%3d%3d
на сайта ebay.uk ще излезе ли нещо?
Микрека е същия само му се маха металната пластинка .
http://www.mouser.bg...KZt%2fVXA%3d%3d
на сайта ebay.uk ще излезе ли нещо?
Микрека е същия само му се маха металната пластинка .
Persizi 26 ноември 2015 - 23:54
Излиза в 2-3 саита са по 2 и нещо паунда. Въпросът е дали със сигурност ще стане, защото не ми се иска да разглобя вратата и да няма с какво да го оправя :)