RONIN Auto.
Оги 20 февруари 2008 - 11:07
street.force, на Feb 20 2008, 01:35 AM, каза:
Това, че работиш без пари си е твой проблем. И мен ме кефеше проекта ма не се получи .. и вече не съм пич, така ли?
street.force, на Feb 20 2008, 01:35 AM, каза:
Що, ако направи нещо не както трябва пак ли нищо няма да кажеш .. по лични причини.
street.force, на Feb 20 2008, 01:35 AM, каза:
Ся щи кажа е .. Карогекспрес дават гаранция и си поемат отговорноста и без да ги моля само ако ползвам оригинални части обаче. При тях буталото е 800+ едното и 80+ единия повдигач. Е кажи ми как да си ги купя ? Е затова няам гаранция. И в крайна сметка аз към тяхната работа забележка няам, каквото трябваше да направят го направиха. Там за ремъка не се доразбрахме .. колата като я зех от Каргото палеше .. стигна до нас и там остана .. хех се като я зема и върви ама колко време е друг въпрос
Иначе пак не си разбрал .. затова пак ше обясня. Колата като я закарах там беше аут. Незнам как успях да стигна дотам, тракаше зловещо. Като я отворихме видяхме какво е вътре. Вариантите бяха два .. да правя шлайф/хонинг да блока и да зеам ремонтни бутала .. или да взема същия размер такива с недеждата, че поразиите по ризите са минимални .. и че като ги сменим ше се оправи. Единия вариант е 3000 другия е 1000. Избрах втория за да видим дали ше се оправи, ако да щех вече да го мисля. Е сглобихме го, но нямаше промяна (почти). Диагнозата която ми казаха съвпадаше с тая на Тони и Миро .. демек най-лошото. Затова се отказах да я правя.
street.force, на Feb 20 2008, 01:35 AM, каза:
Да, ше се разбера с него
Та на мен пак не ми стана ясно какво искаш и за какво се бориш. Не вярвам, че хората които са замесени ако имаха какво да кажат ще продължават да си мълчат .. или ти си им говорител нещо. Както и да е ..
В заключение искам да кажа нещо да не останете с грешните впечатления. Иво, човека който се занимва с колата си разбира от работата. Мегата също според мен беше сглобена доста кадърно, инсталацията и т.н. беше доста добре направена. Хората се стараха и ми хареса как се получи.
Проблема дойде от това, че просто това което ми продаде Илиан беше мъртво родено .. факт. Това бяха останалите части от мотора, който той си е купил за части след като строшил неговия .. каквото липсваше го вземахме допълнително.
Другия проблем беше, че въпреки всичките обещания от негова страна проекта беше МУЛТИ недоизмислен, неща, които ми беше казано, че са проверени/проучени реално въобще не беше помислено за тях .. те бяха нещата, които много ни забавиха. И всъщност това бяха нещата, които ако ми беше казана истината ВЪОБЩЕ щях да заеба проекта, защото не съм съгласен да стане така .. колко удобно да се спести истината, нали?
Третия проблем беше, че нямахме части .. от иначе 'целия' мотор който се продаваше. Към края вече успяхте да намерите някакви такива 2.5 на старо и работата потръгна.
Ако просто се бяхме разбрали да намерим един здрав 2.5 и те да ми го сложат може би нямаше да се стигне до нито една от тея простотии .. но уви. Важното беше да се продаде оная купчина желязо, която беше в едни кашони ...
Мнението беше редактирано от Оги: 20 февруари 2008 - 11:14
street.force 20 февруари 2008 - 11:33
Бижо Бижев, на Feb 18 2008, 08:13 PM, каза:
Чарли или да си пусне нова тема и да опише нещата по подробно как си трябва...Тази тема утре заминава са коша а вие имате още малко време да се оправите с каране
егати представянето Оги дръпна една антиреклама, ама кво то пак си е някъкъв вид реклама
Моля модераторите нека си остане темата както си е.
Ще започваме с атнтиреклама, ами така е дошло.
Както и горе споменах ще съдействам всячески за да бъде проблема решим и за двете страни.
Моля нека коментарите по въпросния случай да си ги изясниме на живо, защото не виждам смисъл от безброй цитати.
Това мнение е от мое име Charlie, не погледнах че от сервизния компютър е с ника на Кирил.
Charlie
Мнението беше редактирано от street.force: 20 февруари 2008 - 11:35
street.force 21 февруари 2008 - 04:58
Цитат
Не съм казал такова нещо .....криво ти е за развитието на нещата
Цитат
може и да кажа нещо но не в този форум на публично достояние
Цитат
е очевидно са ти я зглобили по зле :puke:
Цитат
демек ти колко бутала смени в краина сметка
Цитат
нищо общо хвана ме яд че почна да пюеш по сервиза наред и все пак по някав начин уронваш и моята репотация въпреки че по колата ти не се е счупило нищо дето аз да съм правил .......
Цитат
радвам се за което
Цитат
Другия проблем беше, че въпреки всичките обещания от негова страна проекта беше МУЛТИ недоизмислен, неща, които ми беше казано, че са проверени/проучени реално въобще не беше помислено за тях .. те бяха нещата, които много ни забавиха. И всъщност това бяха нещата, които ако ми беше казана истината ВЪОБЩЕ щях да заеба проекта, защото не съм съгласен да стане така .. колко удобно да се спести истината, нали?
Третия проблем беше, че нямахме части .. от иначе 'целия' мотор който се продаваше. Към края вече успяхте да намерите някакви такива 2.5 на старо и работата потръгна.
Ако просто се бяхме разбрали да намерим един здрав 2.5 и те да ми го сложат може би нямаше да се стигне до нито една от тея простотии .. но уви. Важното беше да се продаде оная купчина желязо, която беше в едни кашони
хмм незнам кво да кажа тва са си ваши проблеми .. познавам Илян много време незнам колко пари ти е взел за мотора и монтажа и не ме интересува но не смятам че би загубил репутацията си като ти набута боклук само и само да вземе някви пари ......
Нали има нещо грешно в цялата работа .имам снимки на галвите ти точно преди да се монтират на двигателя и не се виждат никаде заварки по петите другото както споменах за шаибата неможе да си карал 2 к км с нея и за1 км да прескочи ремъка .............. искам да отбележа че не казвам че лъжеш главите може да са в такова състояние в момента но когато бяха при мен и на снимките от монтажа нямат нищо общо с тва което казваш че са в момента ......
(бих те помолил ако ти е удобно моляте щракни по една снимка на заваряваните пети и на самите глави като цяло благодаря предварително )
винаги съм обичал колегялната дискусия независимо от случая така може да се раберем много по лесно отколкото ако се псуваме (радвам се че намерихме начин за общуване ) инападаме един друг ,както някои колеги постъпиха
Поздрави-Кирил
Оги 21 февруари 2008 - 10:47
VESKO 01, на Feb 21 2008, 10:39 AM, каза:
Веско, на мен ми е ясно всичко кое как .. аз затова питах тоя Кирил да каже ко иска с глупавите си писания тука, при условие, че не сме се виждали даже ма той се увърта.
ТОВА КОЕТО НАЙ-МНОГО ДРАЗНИ Е, ЧЕ СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ОПРАВДАЕТЕ В С ДУРГИТЕ. ОСЪЗНАЙТЕ СЕ БЕЕЕЕЕЕЕЕ Т'ВА Е ТОЛКОВА ТЪПО, ЧЕ НЯАМ ДУМИ
Кириле, стига си говорил за Каргоекспрес ти да не си психично болен е каззвам ти, че колата се счупи преди да отида в Каргото е .. дано го загрееш накрая. И ако нямаш какво повече да кажеш освен пак да обвиниш някой друг ща помоля да не пишеш повече, че и ти ставаш смешен.
Ииииииииии сегааааааа за пореееден път ща помоля да прочетеш ко съм писал .. НЯМА ЗАВАРЯВАНА ПЕТА, ИМА ЗАЛЕПЕНА. Казвам, че според уговорките ни ТРЯБВАШЕ да знам за такива неща първо и вторто трябваше да е ЗАВАРЕНА, не залепена с лепило. Иде реч за петата дето седи датчика на разпределителните валове
След вчера, когато изкарахме мотора колко неща открихме не е истина. Просто ак оне беше станало това щеше друго да се строши което да доведе до същия резултат.
П.С. Сеа прави ли ви впечатление, че вече няколко дена главния виновник дума не обелва
Scorpion_BV 21 февруари 2008 - 11:35
street.force, на Feb 21 2008, 04:58 AM, каза:
може и да кажа нещо но не в този форум на публично достояние
много мъжка постъпка! да си крием недъзите и да се сърдим на всеки дето ни ги показва! Похвално!
Цитат
Да нали те са много некадърни щото са фирмен сервиз а вие сте НАЙ-ВЕЛИКИТЕ майстори на В6 Опел двигателите! Гурута!
Цитат
това какво треа да значи? Ти сам си си избрал колегите. Като те са се издънили нормално е да има негативи. Ако и на теб ти бяха изгоряли пари колко за две такива коли и ти щеше да пишеш така нали!? И вместо да четеш морал тука се събери с колегите си и обсъдете кой се е издънил и го напишете публично и се извинете на момчето и излесте от ситуацията с достойнство а не с някакви извинения "аз не бях - той беше".
Цитат
Ако кота са си тяхни проблеми ти защо се захвана да спориш с Оги. И най ми е чудно защо Илян не написа и една дума тука. А пишете хора дето го защитавата, ама в един момент почнете да обяснявате, че не сте наясно с всичко и това си било работа на Илян.
Цитат
Ами нападките почнаха след като едва ли не вие изкарахте Оги виновен за това, че колата е скапана. А единствената му косвена вина е, че ви повярва на обещанията. До някъде и аз имам такава, че му дадох тая идея. Но изпълнението на нещата е пълна гавра с него. Пак ти казвам, добре, че е разбран човек. Но ако тоя начин на работа не се промени ще попаднете на някой пиперлия и тогава няма да се пише публично във форуми а ще ви пише на първа страница във весниците!
Човек трябва да може да си признае грешката и да се постарае да я поправи. Пак ви казвам, ако сте на място ще я поправите и съм сигурен, че това ще се напише тук и негативите ви ще станат позитиви! Но за да стане това, трябва вие да го направите. Преди това не очаквайте мнението на хората запознати с цялата тая работа да се промени!
Поздрави,
Боян
Оги 21 февруари 2008 - 11:48
street.force 21 февруари 2008 - 17:56
Цитат
еии голем си терика всико знаеш маи мака ти е кърмила с бензинова помпа а .. А за на данчо ондата що не го питаш що се счупи 3 пъти (не са 2 а 3)
1вия път след като колта беше сетъпната на 0.7 с стокова карантия некои си е играл с бустконтролера иколата се чупо на 1.2 бара с стоковите части (нормално е)
2рия път след счупените бутала Данчо купува битала 75мм при положение че ризите му са 75,5мм слага ги щот некав мастор му казал че е нормално да има лъфт и колата се чупи .....
3тия път сложи некъв гаден маркуч за маслената линия които му беха лепени капсите с лекопласт следователно маркуча избива маслото въм и мотора аут
а другите хонди ков им е едната я уцелиха с 200 в дърво аз ли съм виновен
и са всичките неща аз съм виновен ако си толкова терикат питаи го дали не се е чупила кота по тези причини
Цитат
че съм чистичък ( с нов гащеризон)не че работя чисто ...........
Цитат
пари наи вероятно ще му върнат за мегата щото не е пипана но за двигателя щом е отварян мемисля че ще стане ...
Цитат
ааа ти ли си бе дупе и кво ми е наработата бе пич я са кажи ако данчо е недоволен нема до ден днешен да ми звъни кире тва кире онова или тука се праиме на мъже я си караи куцата калибра и недеи да пюеш поне ти си запознат с хондата недеи да спамиш ..................
Цитат
който могат само да и са мо скапали колата!! Ясниса ми слагали са ти чаркове кой от каде то падне стари умряли и насрани нито са напасвани просто е направена манджа с грозде
А ти Оги май си луд как може да си оставяш колата при тези лешпери а На теб не ти ли е ясно че всеки втори иска да те преебе ккак така си даваш колата незнам
Цитат
какво ми е та несъм свестен тва което съм правил по колата е здраво паринесъм всел а ако бех взел щех да му ги дам ако се чупи тва детоо съм правил ....... та няма да коментираме а относно незнам кво имаш против мене и аз те мислех за светен и тн колко пъти си дошъл на питата сме си лафили и съм ти обръщал внимание а сереш по мои адрес ...........(аа сетих се яд те е че купих ампа и баса от данчо :bou: )
Цитат
ТОВА КОЕТО НАЙ-МНОГО ДРАЗНИ Е, ЧЕ СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ОПРАВДАЕТЕ В С ДУРГИТЕ. ОСЪЗНАЙТЕ СЕ БЕЕЕЕЕЕЕЕ Т'ВА Е ТОЛКОВА ТЪПО, ЧЕ НЯАМ ДУМИ
Цитат
Цитат
Ииииииииии сегааааааа за пореееден път ща помоля да прочетеш ко съм писал .. НЯМА ЗАВАРЯВАНА ПЕТА, ИМА ЗАЛЕПЕНА. Казвам, че според уговорките ни ТРЯБВАШЕ да знам за такива неща първо и вторто трябваше да е ЗАВАРЕНА, не залепена с лепило. Иде реч за петата дето седи датчика на разпределителните валове
хмм все тая де
Цитат
ок наистина съжалявам за което но както споменах нямам вина и немога да ти помогна (захвата на двигателя здрав ли беше )
street.force 21 февруари 2008 - 20:18
VESKO 01, на Feb 21 2008, 07:38 PM, каза:
За момчето Оги също не го познавам даже един път съм го псувал той може да не помни беше тема нещо за моята кола както и дае но нищо сериозно !
нещета Кириле не ги приемаи лично дразна се че така са преебали момчето на мене същото се получи така че !
ми тогава кво се мешаш че едва ли не съм му счупил колата на данчо ? Оделно аз не твъря че сме 100% прави но за да има некви претенции за гаранция трябваше да я окара неотваряна и гаранцоинна зада се оправи след като е отваряна просто няма начин ..... оделно аз с двигателя общо нямам единственото общо нещо с него е че ми е седел в гаража половин година.Както казах тва което съм се занимавал да правя е здраво останалото общо взето не ме интересува,яд ме е че астрата се счупи и то много ( е не кокото оги ама) но не значи че аз трябва да опирам пишкира )
и мене са ме преебавали така тва значи ли че трява да повам да храня наред ....
както казах съжалявам Оги че се получи така но аз повече от да кажа че съжалявам немога да направя
смятам че аз поне няма какво да кажа по въпроса с астрата
Поздрави -Кирил
Оги 22 февруари 2008 - 10:29
street.force, на Feb 21 2008, 08:18 PM, каза:
.. именно Точно затова трябваше още от самото начало да не казваш нищо
Ако напишеш още нещо те признавам за най-тъп на форума. Повтаряш се, приказваш някви неща дет само ти си ги знаеш и накрая заявяваш, че нямаш какво да кажеш за Астрата
Веско, спомням си, че ме псува .. липсва ти качеството да приемеш критика в което обаче обвиняваш другите. Всеки случай няам нужда от адвокат .
street.force, на Feb 21 2008, 05:56 PM, каза:
АЕ ТИ НАРОЧНО ЛИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ДРАЗНИШ БЕ :ignore2: КОЙ БЕШЕ ТИ ТАКА И НЕ МИ КАЗА .. ае излез наяве да те видим е. Какво нещо говорител ли се явяваш на тея хора, А? Що Иво вчера ми се обажда да ме пита кви са тея хора дето пишат по темата нали уж заедно сте работили.
МАЛОУМНИК какво като е отваряна колата бе счупи се по пътя за Варна преди това сте я пипали само вие след това ПОВЯРВАЙ ми нищо не е мръднало към по-лошо Отде знаеш, че и МЕГАТА не е пипана е нещо врачка ли си ти ко си .. а или нея кото и да и има можете да я оправите а МОТОРА НЕ, нали :2angry1:
street.force, на Feb 21 2008, 08:18 PM, каза:
street.force 22 февруари 2008 - 14:31
Цитат
добре ние щото не пиеме всека вечер бира заедно и тои за тва не се сеща
Stoil 22 февруари 2008 - 14:50
и на кой може да му дойде малоумната идея, че трябвало колата да се докара счупена на 450 км че да имало гаранция
ебахти смешниците сте всичките - под всичките да се разбира всичките "майстори" и сетъпаджии
Scorpion_BV 22 февруари 2008 - 14:52
Явно лъжите продължават и продължават и продължава и да видим до къде ще стигнат...
П.С. Понеже гледам зачекнахте темата за хондата на Кормев по-нагоре, само да вметна, че след като я направихте, колата падна от Вектра 2000 16V с газова уредба, която не беше свалена за гонката. Не само, че не вървеше ами и чадеше като издухан 100 годишен дизел. Вътре по таблото беше дискотека. Прекъсваше незнайно защо. Лампата за маслото гаснеше само при яко даване на газ до колкото си спомням. Абе пълна скръб беше. Дори имаше случка, беше я паркирал пред една оранжева Вектра и като тръгна даде яко газ на Хондата и се наложи момчето да ходи да си мие колата щото стана черна от оранжева. И ако това е качествен тунинг...
Akulski_Cali 22 февруари 2008 - 15:12
Сигурен съм че ще се изчистят недоразуменията по еин или друг начин..
Mahoney 23 февруари 2008 - 02:44
'ма мо'е ли да напишете "Lunch Control"!... оправете го че си е излагане!
и ако верно вие сте я правили на данчо хондата по-добре си я извадете от рекламните коли - не познавам некой дето да не я е оценил критично тая кола!
успех с начинанието!
Charlie 24 февруари 2008 - 18:29
... пиша по темата заради всички които нямат НИКАКВА идея какво се е случило , не познават никой от замесените , но веднага им е станало ясно всичко и изсраха тоновете глупости , които превърнаха тази ОБЯВА в ебати скандала ...
Моторът на Оги беше сглобен изцяло с НОВИ ЧАСТИ , след направените необходими обработки на
БЛОКА : шлайф на двете лица на главите , изправяне на тунела , шлайф с изравняване на ъглите на цилиндрите спрямо равнината на коляновият вал и хонинг на цилиндрите ...
ГЛАВИ : подмяна на повредените клапани , пасване на всички клапани и легла , смяна на водачи и гумички ...
КОЛЯНОВ ВАЛ : шлайф и нови лагери ...
БИЕЛИ : корекция на лагерната шийка и нови лагери....
БУТАЛА : нови с нови сегменти и бутални болтове...
ПОВДИГАЧИТЕ останаха старите тъй като бяха здрави...
АНГРЕНАЖНИЯТ ремък както и всички обтягащи и водещи ролки бяха сменени с чисто нови...
ПИСТОВИЯТ ремък беше сменен с нов + 2 нови обтягащи ролки
СЪЕДИНИТЕЛЯТ - нов комплект вкл. лагерпомпа ...
ВСИЧКИ стари елементи бяха почистени старателно в ултразвукова вана + пароструйка и/или сгъстен въздух...
Оги ВИДЯ с очите си почти всичко това , а и аз съм снимал стъпка по стъпка...
ДА СТОЙКАТА на датчика на ПЕТАТА (не самата пета) на 4ти разпределителен вал беше залепена тъйкато не е носещ детайл и реших да спестя време и пари като пропусна носенето и на аргон ( може да не съм бил прав , но със сигурност това не е счупило мотора )
НЯМАМ НИКАКВА ИДЕЯ ЗАЩО ДВИГАТЕЛЯТ СЕ Е СЧУПИЛ ... за да имам такава е НЕОБХОДИМО да го разглобя и да анализирам някои от частите , както и горивото (което вече неможе да стане)... Тъй като немога да направя това на улицата (затова не отидох във Варна веднага) , колата трябваше да дойде в сервиза , което и предложих на Оги когато ми се обади от магистралата ( ИМАМ СВИДЕТЕЛИ НА РАЗГОВОРА )... той ме попита дали немога да му препоръчам някой във Варна който да погледне , аз отговорих НЕ...
Решението колата да се разглоби във Варна беше на Оги , а не мой опит да избягам от отговорност ...
Мисля че няма НИКАКЪВ смисъл всичко това да се коментира в една ОБЯВА , особено от хора нямащи представа за какво иде реч ...
Поздрави на всички !
ИВО
bugatti 25 февруари 2008 - 00:32
(горният пост е адресиран към хората, които носят отговорност за случилото се с колата и които трябва да поемат своята отговорност)
Scorpion_BV 25 февруари 2008 - 08:39
Charlie 25 февруари 2008 - 09:56
БУГАТИ , вече отговорих на това ... ще повторя ... никой от екипа - Аз , Чарли и Илиян (не включвам Киро тъй като той реално не участваше в проекта) - не си е и помислял да бяга от отговорност ... всъщност не сме му взели и парите , което си е наш проблем и се дължи на факта че в стремежа си да направим всичко както трябва , надскочихме с много предварително обявената цена ... Оги отказа да доплати част от нещата и беше напълно в правото си ...
Винаги има възможност един продукт да даде дефект , затова са измислени гаранциите... въпреки че в случая нито Оги е питал за гаранция , нито някой му е обещавал такава , беше логично колата да се докара при нас , да разберем какво е станало и ако се установи , че грешката е наша да си я оправим в името на добрите отношения ....
... това така и не се случи... колата е все още във варна и по нея се работи във вече трети сервиз там ... исках от Оги поне да ми изпрати счупеното бутало ... той не го направи въпреки че обеща ... когато миналата седмица си бях във Варна , му се обадих и го помолих да се видим , да поговорим и да взема буталото за анализ ... той се съгласи и каза че ще ми звънне да се уговорим ... и не го направи ...
... какво се очаква от мен ? ... може би да отида , да намеря колата и да му я взема насила , за да я ремонтирам ?
СКОРПИОН , както казах имам доказателства , а и Оги сам видя , как точно е направен двигателя ... според мен трябваше да кара и повече от сто години ... не е изключено да е допусната грешка , за което бих си понесъл отговорността , ако ми беше дадена възможност за това ...
Да проекта се забави много .... да това е по наша вина ... причините са няколко ...
.... първо това беше първият ни голям съвместен проект и естествено имахме проблеми със стиковката ...
.... второ търсенето и поръчването на някои от частите отне непредвидено много време ...
.... трето ... не знам колко от вас лично са се опитвали да заврат V6 в AstraG , но уверявам ви не е толкова лесно колкото изглежда ...
.... и т.н. няма смисъл да описвам всичко тук ...
За това дали Илиян е лъгал или не , немога да отговоря ... значи да Оги ми говореше едно , Илиян друго ... като им направих очна ставка обаче се разбраха ... или поне на мен така ми се стори...
Илиян не е писал нищо до момента , защото аз го помолих ... исках да видя докъде ще я докарате с псувните и празните приказки...
Киро е писал всичко от негово име , в опит да ни защити ... за съжаление без необходимата информация и аргументи...
Надявам се че това изчерпва темата ...
Ако някой има още смислени въпроси или иска да ми обясни къв съм лайнар , с радост ще му отговоря 0878 894 802
Поздрави на всички !
ИВО
Оги 25 февруари 2008 - 10:36
Charlie, на Feb 25 2008, 09:56 AM, каза:
Ясно, ако не питам няам .. ако питам имам, така ли Всеки случай не е нормално колата да изкара по-малко от 450 км, нали? .. или е нормално?
Charlie, на Feb 25 2008, 09:56 AM, каза:
Човече кажи ми честно .. на КОЙ ДА Е ГРЕШКАТА БЕ, моя ли ???????????
Charlie, на Feb 25 2008, 09:56 AM, каза:
... какво се очаква от мен ? ... може би да отида , да намеря колата и да му я взема насила , за да я ремонтирам ?
Нормално, щом ми обяви 500 лв да я докарам до София колата ше си стои тук!
И не ти се обадих поради това, че не знаех какво ще се случи като се видим, искам малко да се поуспокоя първо.
Charlie, на Feb 25 2008, 09:56 AM, каза:
Виждам на къде биете .. общо взето това беше единственото за което можете да се хванете .. щял да ми анализира бензина лудница .. виж ся, ако имаше някакво изискване (каквото не тряа да има за ежедневна кола) тряше да ми кажеш поне, А??? Не след като си зема колата! И в двата случая това не е оправдание.
Заеби това .. представи си ситуацията по друг начин:
Докарвам ти колата .. счупена (тука дай пак да коментираме кой е виновен, а) .. анализираш правиш струваш и установяваш каквото и да е .. нали. От казаното по-горе разбирам, че сте щяли да я оправите. Та сега направи една сметка на това колко е щял да излезе ремонта (при условие, че знаеш какво и има на колич и това да бъде сумата, която ще ми възстановите + мегата и сондата и т.н. Ако ше се опитваш да обвиняваш мен, че аз съм я счупил или че не съм ти дал буталото нещата ше се извъртят по друг начин ..
Ето да знаеш какво и има ..
Charlie, на Feb 24 2008, 06:29 PM, каза:
ГЛАВИ : подмяна на повредените клапани , пасване на всички клапани и легла , смяна на водачи и гумички ...
КОЛЯНОВ ВАЛ : шлайф и нови лагери ...
БИЕЛИ : корекция на лагерната шийка и нови лагери....
БУТАЛА : нови с нови сегменти и бутални болтове...
ПОВДИГАЧИТЕ останаха старите тъй като бяха здрави...
АНГРЕНАЖНИЯТ ремък както и всички обтягащи и водещи ролки бяха сменени с чисто нови...
ПИСТОВИЯТ ремък беше сменен с нов + 2 нови обтягащи ролки
СЪЕДИНИТЕЛЯТ - нов комплект вкл. лагерпомпа ...
ВСИЧКИ стари елементи бяха почистени старателно в ултразвукова вана + пароструйка и/или сгъстен въздух...
Блока .. всичкото гореизброеното НАНОВО
Главите .. едната стаа, на другата са износени леглата на вала. Това на пръв поглед
Вала .. приемаме, че е ОК
Биели .. също
Бутала .. 6 НОВИ
Повдигачи .. 24 нови
Ремъка незнам защо го споменаваш въобще
Съединителя е здрав, лагерпомпата е счупена ПАК, незнам дали сте я сменили въобще ..
Ко прайм ?
Charlie 25 февруари 2008 - 19:03
Сумата 450 лв за транспорт на колата ти я обявих след като колата излезе от каргоекспрес ... втория сервиз в който е ремонтирана след мен ...
При първото ти обаждане казах просто : "докарай колата обратно при мен" ... не съм споменавал нищо за никакви 500 лв , нито за начин по който да я докараш ... единствено изразих мнение че не е добре това да става на собствен ход
Ти сам си реши да се отваря двигателя във Варна ... нито за миг не спомена "гаранция" или "рекламация" или каквото и да било подобно .... пак ще повторя че ти предложих да я докараш обратно ... нито съм ти искал нито дори съм споменавал за пари ...
За гаранцията ако беше питал , щях да ти кажа още преди да сме започнали , че има само ако всичко под капака , освен наливането на течност за чистачки , се прави само и единствено в моя сервиз ... включително смяна на масло или ремонт на скоростната кутия (мисля че е логично да е така)
Единственото което може да договорим сега е да купим обратно мегата и сондата , по причина че не те кефят , а не защото нещо им има или не работят ... държа това да се уточни
Това наистина е последното което коментирам тук ... мисля че се изписа достатъчно ... ако искаш да ми кажеш още нещо , обади ми се и ми го кажи , или ела и ми го кажи ....
... щото ако идеята е да играем театър на тема "кви са лоши сервизите в бг" и да правим шоу на форума ... аз няма да участвам повече ...
Поздрави
Иво