Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Дизелови двигатели

Маркучетата за обратната нафта

jabcho снимка jabcho 12 юни 2008 - 15:34

Искам да попитам хората които са имали проблем с тези маркучи, след като запали колата дали изпушва от зад. При мен докато върти не искарва нищо, но като почне да припалва, и запали искарва доста сиво бял дим. След като се изфорсира си работи нормално. Последната седмица, доста зор видях с колата, сутрин като тръгвам за работа ми трябват 15 мин. за да запали (добре че акмулулатора е читав) и на прибиране историята се повтаря. В началото го правеше рядко, а вчера направо ми стана жал да въртя и помолих баща ми да ме дръпне до гаража. Мислех си да не е от горивния филтър, смених го минах с него 10-15 км. Изгасих я за час, и после пак греда. Преди около месец я бях оставил без гориво и имам чуство че от тогава започна с мизериите. Ако не са тези маркучета има ли вероятност, да е от нафтовата помпа, въпреки че като е запалила нямам проблем с разход и вървене.
Отговори

Ваклин Христов снимка Ваклин Христов 12 юни 2008 - 16:48

1. Свещи
2. Тегли ли я като беше останала без гориво?
3. Купи си помпичка за нафта за пежо. Кожодерите искат 22 лева (ей т'ва гулеми буклуци се навъдиха, ебаси!), но при вариант да скапеш стартер, акумулатор, нафтова помпа и т.н. си заслужава. Ако си с помпа Бош, помпаш докато се втвърди гумата (като на апарат за кръвно), чакаш малко, помпаш пак до твърдо и палиш. Ако си с Лукас трябва да отвиеш една пробка на помпата и после една друга, ама стана сложно.
4. Виж охладителната течност дали не намалява. Няма отношение към оставянето без гориво, но може да е съвапдение.
5. Полей помпата с 2 литра вода от хладилника преди да опиташ да палиш. Ако запалиш от раз, честито! Имаш да си купуваш помпа.

Опа! Забравих най-важното. Ти май си с Бош VP44. Демек с електронно управление на самата помпа. Тук, ако си я теглил даже и малко без нафта (де да знам що хората първо теглят, после викат "чей да сипа") ситуацията е плачевна. Транзисторът който управлява подаването на горивото се охлажда от разхода на нафта през помпата. Той и при нормална работа цъфти като майска роза, а в тоя случай съвсем. Лошото е, че не е да гръмне и да спре, а ту работи, ту не работи. Докато в най-неудачния момент, на 500 км. от родната стряха, ебе та гръмне.

Баровците искат по 500 кинта за смяната му.
Отговори

jabcho снимка jabcho 13 юни 2008 - 11:09

Мисля че свещите са добре, зимата имах една проблемна и съм я сменил, а и релето ги пуска когато е под 0-та. Помпата е bosh VP44. Като остана без гориво не съм я теглил, знам какво може да стане. Едно приятелче има същата самоче със X20DTH и на него проблема беше в маркучетата, само че при него като запали не испушваше. Казаха ми че може след като е останала без гориво да се е запушила сондата която е в резервоара. Утре ще пробвам да сменя маркучетата и ако не стане отивам на майстор. Мисля да отида в Булвария понеже ми е най близко.
Отговори

mart снимка mart 13 юни 2008 - 11:19

един комшия имаше проблем с неговия опел само че астра Ф комби турбо дизел имаше въздух в системата и сутрин палеше по 20 мин ама май смени горивния филтър и се оправи но при тебе щом си го сменил и пак има проблем според мене ходи на сервиз.Поздрави и Успех
Отговори

jabcho снимка jabcho 14 юни 2008 - 16:49

Проблема беше в маркучетата ето какво представляват. Сега е вече по спокойно :) .

Публикувано изображение


Публикувано изображение
Отговори

tonkata92 снимка tonkata92 14 юни 2008 - 17:42

 jabcho, на Jun 14 2008, 05:49 PM, каза:

Проблема беше в маркучетата ето какво представляват. Сега е вече по спокойно :) .

Публикувано изображение
Публикувано изображение


Най-често е от тях, ако някое се пропука пропуска въздух и ти "пада" горивото, един съвет: по-добре ги смени всичките, защото доколкото помня доста трудно се сменяха а и щом едно се е напукало.....
Отговори

jabcho снимка jabcho 14 юни 2008 - 23:56

 tonkata92, на Jun 14 2008, 06:42 PM, каза:

Най-често е от тях, ако някое се пропука пропуска въздух и ти "пада" горивото, един съвет: по-добре ги смени всичките, защото доколкото помня доста трудно се сменяха а и щом едно се е напукало.....



Сменил съм ги всички и този общия който слиза към помпата. От самия двигател се махат много трудно понеже от температурата, направо са залепнали и много трудно ги изчистихме.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg