Corsa B - Цетрална конзола
Гостkagebista_* 17 март 2005 - 22:35
Искам да сваля централната конзола, защото бордовия компютър ми прекъсва. Как?
vesko 23 март 2005 - 11:51
не знам на какво точно му викаш "бордовия компютър" ??
но ако е това най-отгоре, което ти показва час, дата, темп и инфото от радиото (викат му MFD - Multi Function Display) става лесно и няма нужда да махаш цялата централна конзола със врътките за парното
за целта трябва да завъртиш централните две бленди за въздуха надолу, ама много надолу. т.е. като спрат в долно положение продължаваш да натискаш с длан силно навътре и надолу - не се безпокой няма да ги счупиш, но трябва много сила. после като ги превъртиш надолу и двете, виждаш два винта които ти държат дисплея - но внимавай да не ги изпуснеш във въздуховодите.
това е - после е твой, аз му смених осветлението и после прекъсваше и трябваше пак да го отварям за да му презапоя съединитела отвътре.
но ако е това най-отгоре, което ти показва час, дата, темп и инфото от радиото (викат му MFD - Multi Function Display) става лесно и няма нужда да махаш цялата централна конзола със врътките за парното
за целта трябва да завъртиш централните две бленди за въздуха надолу, ама много надолу. т.е. като спрат в долно положение продължаваш да натискаш с длан силно навътре и надолу - не се безпокой няма да ги счупиш, но трябва много сила. после като ги превъртиш надолу и двете, виждаш два винта които ти държат дисплея - но внимавай да не ги изпуснеш във въздуховодите.
това е - после е твой, аз му смених осветлението и после прекъсваше и трябваше пак да го отварям за да му презапоя съединитела отвътре.
gks 22 септември 2005 - 10:59
Здравейте, резтърсих се из форума и намерих подобни теми, но не открих точно за корса б и по точно как се свалят врътките на парното, средната част на кората. Искам да стигна до радиатора на парното, ако има и по-лесен начин - да не свалям цялата кора ще е сякаш по-добре. :D. Защото пустия радиатор тече, не съм сигурен дали е той или някоя връзка и искам да разбера преди да давам пари за нов.
vesko 25 септември 2005 - 22:05
Аз съм свалял врътките за парното на Корсата, за да сменям крушките. Писал съм го мисля в предишна тема, но мога пак да ти го обясня :). Въпроса е че не съм сигурен дали това ще ти помогне за по-лесен достъп до радиатора за парното, защото нямам спомени да съм го мяркал там
Може да стартираш със сваляне на касетофона и жабката и после - гледане :D
Може да стартираш със сваляне на касетофона и жабката и после - гледане :D
gks 27 септември 2005 - 09:17
успях да сваля всичко що се вижда на таблото, но самото табло не успях.Как са го хванали незнам но не се сваля. Сега си търся някой майстор да ми смени радиатора на парното и да ми сложи кората както трябва, защото аз малко я оплесках като я зглабях :( .Ами тва е мерси за отговора, а ако някой дето разбира от тия работи прочете, нека пише, после ще се разберем за цени.
realprofesora 28 август 2006 - 07:45
Имам някакво потропване над жабката :2angry1: и разглобих почти всичко ,свалих жабата и ръкава на топловода ,даже разрязох топловода (понеже е топло залепен за таблото)за стъклото предното и видях ,че няма нищо вътре изтървано което да ми потропва и така карах и пак нещо почуква в десния ъгъл на таблото .
Та въпроса ми е някой ако е свалял таблото да каже как става.
Мерси предварително.!!!
има съществена разлика между интериор и екстериор.оглеждай се оттук нататък моля.
Мнението беше редактирано от city stars: 28 август 2006 - 13:02
Та въпроса ми е някой ако е свалял таблото да каже как става.
Мерси предварително.!!!
има съществена разлика между интериор и екстериор.оглеждай се оттук нататък моля.
Мнението беше редактирано от city stars: 28 август 2006 - 13:02
vesko 28 август 2006 - 12:39
не съм го свалял
ама е разисквано това потропване в предишни теми и се стигна до извода, че е много вероятно да идва от пантите на предния капак.
чети тук
като те слушам си твърдо (и брутално ) решен да го оправиш - та ти предлагам да свалиш предния капак и да направиш едно кръгче по паваж без него. гарантирам ти че нема да чуваш потропване
ама е разисквано това потропване в предишни теми и се стигна до извода, че е много вероятно да идва от пантите на предния капак.
чети тук
като те слушам си твърдо (и брутално ) решен да го оправиш - та ти предлагам да свалиш предния капак и да направиш едно кръгче по паваж без него. гарантирам ти че нема да чуваш потропване
FO3hope 28 август 2006 - 16:54
Здравей,
И аз търпях доста дълго време този проблем, ходих при майстори, но никой не искаше да ми сваля таблото, защото бях УБЕДЕН, че е от нещо в него...От лутането по сервизи попаднах в един, където си оставих колата и след 2 часа ми се обадиха да си я взема готова. Без да се сваля таблото шума беше изчезнал. Даже и не попитах какъв е бил проблема, само колко им дължа - 20 лв. Скоро гледах под капака на двигателя и видях какъя е бил проблема и как са го оправили - имаше сложена една клечка, която да фиксира резервоарчето за вода за чистачките, да не се мандахерца насам-натам. Това беше при мен.
Лек и безавариен!
И аз търпях доста дълго време този проблем, ходих при майстори, но никой не искаше да ми сваля таблото, защото бях УБЕДЕН, че е от нещо в него...От лутането по сервизи попаднах в един, където си оставих колата и след 2 часа ми се обадиха да си я взема готова. Без да се сваля таблото шума беше изчезнал. Даже и не попитах какъв е бил проблема, само колко им дължа - 20 лв. Скоро гледах под капака на двигателя и видях какъя е бил проблема и как са го оправили - имаше сложена една клечка, която да фиксира резервоарчето за вода за чистачките, да не се мандахерца насам-натам. Това беше при мен.
Лек и безавариен!
realprofesora 28 август 2006 - 20:21
Само че резервоарчето се намира отляво, а моето е отдясно. Карах със свалена жабка, топлоотводи и пак нещо като мина през неравност леко дрънчи. Ще го гепя и ще го закача на огледалото.
realprofesora 03 октомври 2006 - 00:03
Maмка му ,намерих какво ми тропа.
След като свалих жабката и ръкава на парното ,накарах женами да кара а аз да слушам от де иде тропането.И го набарах -иде отвън но се чува вътре ,навих си стъклото и притиснах капака,спря да тропа.
Подложих една гумичка да седи пантата на капака под напрежение ,като го затворя и съм готов ,вече нямам тракане.
След като свалих жабката и ръкава на парното ,накарах женами да кара а аз да слушам от де иде тропането.И го набарах -иде отвън но се чува вътре ,навих си стъклото и притиснах капака,спря да тропа.
Подложих една гумичка да седи пантата на капака под напрежение ,като го затворя и съм готов ,вече нямам тракане.
vesko 03 октомври 2006 - 08:35
евала
знаех че е от пантите - супер че го потвърждаваш, айде сега всички хлопащи корси да правят ъпгрейд на предния капак при пантите
знаех че е от пантите - супер че го потвърждаваш, айде сега всички хлопащи корси да правят ъпгрейд на предния капак при пантите
Lexx2002 18 октомври 2006 - 16:30
Още утре грабвам и мойта Корса.3 месеца го обикалям туй тропане и се чудя от къде идва.Че моята Корса е дизелче и малко повече вибрации има от към мотора и познайте :)
Марин 25 ноември 2006 - 21:05
Предварително се извинявам ако вече е отговорено на въпроса ми,но не успях да го открия.А той е :днес се измъчих в опити да сменя крушките на парното!Разглобих целият панел ,но предната маска заедно с бутоните не мога да я сваля и да видя къде са тези гадни крушки!Моля помогнете!
Колата е Опел Корса 1996
Колата е Опел Корса 1996
Марин 25 ноември 2006 - 21:29
Че е гадно,спор няма!Направо се изкривих,а резултата за момента е 0(халка)
Ивайло Младенов 22 октомври 2007 - 13:18
Здравейте на всички! За пръв път влизам в този форум, а имам Corsa B (2000г.) от няколко седмици вече и няколко проблема, които искам да разреша.
1. Не знам дали трябва да има осветление в жабката, но ако има, то не свети и искам да го оправя
2. Лампичките около парното и тн не светят с изключение на тази за нагревателя на задното стъкло, та ако някой има идея как да се докопам то съответните крушки, та да ги сменя, ще бъда адски благодарен
3. трето и последно, лампичката за дългите фарове на таблото изгоря и за нея също бих приел малко напътствия
Благодаря предварително и дано не препокривам темата с нечия друга :(
1. Не знам дали трябва да има осветление в жабката, но ако има, то не свети и искам да го оправя
2. Лампичките около парното и тн не светят с изключение на тази за нагревателя на задното стъкло, та ако някой има идея как да се докопам то съответните крушки, та да ги сменя, ще бъда адски благодарен
3. трето и последно, лампичката за дългите фарове на таблото изгоря и за нея също бих приел малко напътствия
Благодаря предварително и дано не препокривам темата с нечия друга :(
Жоро 22 октомври 2007 - 13:26
Колега ако имаш "плафон" в жабката извади го и смени крушката...
За тези на парното най вероятно трябва да се разглоби централната конзола а за тази на дългите трябва да махнеш таблото...
За тези на парното най вероятно трябва да се разглоби централната конзола а за тази на дългите трябва да махнеш таблото...
realprofesora 22 октомври 2007 - 14:59
Сега, да ви кажа днес си смених крушките на парното и е много лесно но не е описано нито в немския сайт нито в една тема бяха казали че се добираш до крушките като свалиш касетофона но на мойта корса 95година крушките се сменят като се свали средната конзола
http://www.blauertac...rsa_b_tigra.htm
и отзад са на цяла пластмасова стойка 3 крушки.
ето как изглежда и стойката
дано съм ви бил полезен
а крушлите горят защото са постоянно светещи при контакт
смело разглобявайте не се притеснявайте
http://www.blauertac...rsa_b_tigra.htm
и отзад са на цяла пластмасова стойка 3 крушки.
ето как изглежда и стойката
дано съм ви бил полезен
а крушлите горят защото са постоянно светещи при контакт
смело разглобявайте не се притеснявайте
janadar 23 октомври 2007 - 21:28
Ивайло Младенов, на Oct 22 2007, 02:18 PM, каза:
Здравейте на всички! За пръв път влизам в този форум, а имам Corsa B (2000г.) от няколко седмици вече и няколко проблема, които искам да разреша.
1. Не знам дали трябва да има осветление в жабката, но ако има, то не свети и искам да го оправя
2. Лампичките около парното и тн не светят с изключение на тази за нагревателя на задното стъкло, та ако някой има идея как да се докопам то съответните крушки, та да ги сменя, ще бъда адски благодарен
3. трето и последно, лампичката за дългите фарове на таблото изгоря и за нея също бих приел малко напътствия
Благодаря предварително и дано не препокривам темата с нечия друга :(
1. Не знам дали трябва да има осветление в жабката, но ако има, то не свети и искам да го оправя
2. Лампичките около парното и тн не светят с изключение на тази за нагревателя на задното стъкло, та ако някой има идея как да се докопам то съответните крушки, та да ги сменя, ще бъда адски благодарен
3. трето и последно, лампичката за дългите фарове на таблото изгоря и за нея също бих приел малко напътствия
Благодаря предварително и дано не препокривам темата с нечия друга :(
оправих лампичките около вратките с мн мъка обаче сега си светят и всичко е наред деистваи смело по указанията на колегите удоволствието идва след доста псуване ама си заслужава
Swing 31 октомври 2007 - 21:36
Няма нужда да сваляш цялото табло. Можеш да свалиш само проблемната дюза и да видиш дали е счупена или просто се е разглобила. Ето една картинка, за да се ориентираш какво да правиш:
Трябва да се работи малко на сляпо, така че действай лекичко, за да не счупиш нещо.
Трябва да се работи малко на сляпо, така че действай лекичко, за да не счупиш нещо.