Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

Astra Bertone Turbo?

Globe снимка Globe 12 септември 2009 - 07:39

Историята на мотора е -> C20XE -> (C20LET )->C20LN ->C20XEV -> C20XER нагоре... нямам инфо ..,а дали имат нещо чак толкова общо.. едвали.. Колата която си се засилил да купуваш.. е доста хубава ..,но трябва да си на ясно..,че всяко едно нещо по нея е една добра цифра която се спряга с думата "пари" иначе.. това е меко казано "Чудовище" ;)
Отговори

oci снимка oci 12 септември 2009 - 09:12

Колега Globe такива мотори - C20XEV и C20XER не съществуват :flag: Предполагам говориш за Х20ХЕV и X20XER. И както сам предположи м/у C20XE и Х20ХЕV няма почти нищо общо.
Отговори

Globe снимка Globe 12 септември 2009 - 10:45

грешка на езика.. мерси за поправката :) Иначе и аз с такова впечатление съм останал ..,че нямат нищо общо това е нещо като да кажеш продължението на Калибра е Тигра.. Продължението на Вектра е Инсигния .. неща който уж са факт..,но нямат приликата която търсим ххх
Отговори

SpaceWalker снимка SpaceWalker 12 септември 2009 - 12:22

Малко найзуст говорите ми се струва.
Разновидностите на въпросния мотор Z20LET са 192 и 200 конски сили при 5400оборота с 250 нютун метра въртящ момент при 1950 оборота.
Степента на сгъстяване е е 8.80:1.
5 степенна кутия Ф23 с предавателно число 0.79 и диференциал 3.63.
По каталог си е 7.5сек-100км и 245км максимална скорост.

Цитат

Aко е от значение за теб,рекорда на 1/4 миля за 4 цилиндров двигател,както и рекорда за най-висока терминална скорост се държи именно от мега хипер ултра тунингован вариант на Z20LET,в цифри 1/4 милята за 7.159 и терминална скорост 209.59 мили в час (демек 330 км/ч).Двигателя е 1450+hp пристърган на 2.16 (не е използван 2.2 мотор да отбележа),на метанол и няма нищо общо с заводския newsm05_41.gif

Мнението беше редактирано от ^Del^: 10 Apr 2009, 04:12 PM


Е с това твърдение не се съгласявам.
Точно в щатско от дето идат и двата мотора 2.2 (2.0, 2.2 и 2.4 Ecotec еднакъв блок)е доста пристъргания мотор и има всякакви разновидности с него (атмосферен, турбо, компресор, метанол) и се радтъргва до 2.3, но не това е темата.

Относно спирачките да 308-25мм отпред и 264мм отзад.
Заводските карантии до колкото бях чел държат до около 350 коня, но е препоръчително над 300 да се сменят.
Турбото и кулера са куци и при повече коне задължителна смяна.
Относно цената за поддръжка не съм запознат.
Мнението беше редактирано от SpaceWalker: 12 септември 2009 - 13:23
Отговори

Globe снимка Globe 12 септември 2009 - 14:03

192 и 200 конски сили


200 коня става с специялна генерация която се продава за тази кола за около 1000 лева.. без нея е 192.. въпросната в NextCar (за която става дума предните страници) е без генерацията
Мнението беше редактирано от Globe: 12 септември 2009 - 14:03
Отговори

mantzel снимка mantzel 12 септември 2009 - 14:57

Темата отдавна е за затваряне,то момчето май се отказа да взема-ма не съм аз човека,който да го каже :flag: .
Отговори

s7ifl3r снимка s7ifl3r 12 септември 2009 - 18:53

 Globe, на 12 Sep 2009, 03:03 PM, каза:

192 и 200 конски сили


200 коня става с специялна генерация която се продава за тази кола за около 1000 лева.. без нея е 192.. въпросната в NextCar (за която става дума предните страници) е без генерацията

Тая коруба в NextCar има ли човек който да не я е гледал...Мнооо невървяща е деа...
Отговори

damga снимка damga 13 септември 2009 - 13:35

Колеги,

Някой има ли информация за тази Астра:

Астра Г 2.0 Турбо
Отговори

Оги снимка Оги 13 септември 2009 - 16:27

 damga, на 13 Sep 2009, 02:35 PM, каза:

Някой има ли информация за тази Астра:


Е точно тая е въпросния кенеф, който се продава от години. Цената му отначало беше над 16000 лв!
Отговори

Globe снимка Globe 13 септември 2009 - 16:41

сега излиза 15к ..,но определено не си струва.. само лоши неща се чуват за нея

п.с пича сваля на 5к първоначално и 12х800

....т.е сваля 400 лева хахаха ;)
Мнението беше редактирано от Globe: 13 септември 2009 - 16:41
Отговори

niikoo_1 снимка niikoo_1 13 септември 2009 - 16:47

Тя и зелената в Nеxcar е ощв по-голям кенеф, за тази черната звънях само по телефон, по разговора ми се стори неприятен продавача и не съм ходил да я гледам изобщо, добре, че не съм изгубил време.

За тая цена няма кой шаран да я купи, още повече, че цени след нова година на тези коли ще са много надолу, така, че които иска такава кола да изчака 3месеца.
Отговори

damga снимка damga 13 септември 2009 - 20:53

Ще чакаме Новата Година :)

Скрапове няма да купуваме от БГ явно ...
Отговори

Звезделин снимка Звезделин 24 март 2010 - 21:13

Я малко да дигна темата за тая готинка колца, някой би ли ми казал колко ще е акциза на такова животинче? Че уж падна акциза, после се чу че е намален.. Та последно?!
Отговори

BiserRs снимка BiserRs 24 март 2010 - 21:16

Колега няма акциз колкото струва колата това. Друг е въпроса, че тези дни се говори за данък лук за коли над 150к.с. :mhihi:
Отговори

Звезделин снимка Звезделин 25 март 2010 - 18:46

Аз до колкото съм запознат акциз все още има ама се плащаше май 25% от преди.. нещо от сорта.. но не мисля че акциза за над 120кв/163кс автомобили е отпаднал напълно..Нека някой колега който е запознат наистина на 100% да сподели..
Мнението беше редактирано от Auris 1.6 vvt-i: 25 март 2010 - 18:48
Причина за редактиране:: Цитат на предходно мнение не е необходим!
Отговори

gero72 снимка gero72 25 март 2010 - 21:06

Няма абсолютно никакъв акциз за сега.На 05.01.2010г. регистрирах Вектра 2.5 V6.
Платих стандартни такси.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg