Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Направи си сам

How to: Да направим автоматично затваряне на прозорците и шибедаха

Тази тема е заключена « Prev

FRYER снимка FRYER 12 май 2009 - 09:51

Да уточня,че това не е моя изработка.Намерих го в един сайт.Някой ако го е правил или ще го прави нека сподели мнения:

Вектра Б, by Fryer

1.Сваля се пластмасовата кора в лявата долна част на колата.
Публикувано изображение

2.От целия сноп кабели е нужно да намерим два проводника необходими за операцията :
-първият е кафяв с черна ивица :
Публикувано изображение

-вторият е кафяв с червена ивица :
Публикувано изображение

3.След това е нужно да оголите кабелите.НЕ РЕЖЕТЕ.Само оголване.Свържете двата кабела с парче от друг кабел и изолирайте хубаво местата на новите връзки!!!
Публикувано изображение
Публикувано изображение

След тази операция вече имате действаща комфорт система от дистанционното на ключа.Оставяте прозорците и шибедаха отворени,заключвате колата и те би трябвало да се затворят.

Това е от мен.

==================================================================
Омега Б, by 30e


За съжаление нямах апарат да снимам, но ще го обясня

1. Махате пластмасовата кора от ляво
2. Ще видите две големи пластмасови букси - отвиват се от купето с 10-тка ключе

3. От арматурното табло идват 2 снопа кабели - от по дългият /влиза от долната страна на буксите/ издирвате кафяво-черния кабел /само един е/

4. При Омега Б има два снопа кабели - един в прага и един под мокета - от този под мокета намирате два кафяво-червени кабела /всъщност и те идват от същия сноп /

5. Връзвате мост м/у кафяво-черния и между единия от кафяво-червените
/тук не съм сигурен дали няма да работи при който и да го вържете защото първия път не бях програмирал стъклата/

6. Програмирате стъклата на автоматично преди да пробвате иначе нищо не се случва и може да си кълцате кабели до утре !!!

Ако сте уцелили кабелите Честито

==============================================================

Вектра А, by Oci

Кабелите са същите: кафяв+черен от вратата и кафяв+червен от снопа кабели в прага.

Намирате кафяв+черен от вратата:

Прикачен файл  01.jpg (40,97K)
Брой изтегляния: 63

След това намираме кафяв+червен от снопа в прага и правим "мост" м/у двата кабела(без да ги режем):

Прикачен файл  02.jpg (50,43K)
Брой изтегляния: 55

Прикачен файл  03.jpg (44,21K)
Брой изтегляния: 39

Сичко работи ток и жица:
http://vbox7.com/play:73f427f7
Мнението беше редактирано от dvasilev: 20 август 2017 - 23:03
Причина за редактиране:: Качвам снимките директно в темата за да не се загубят :)
Отговори

Коцето-Шумен снимка Коцето-Шумен 12 май 2009 - 14:15

и аз да се включа начина е елементарен -обаче ! има аларми който заключват колата на път което ще рече на контакт ни се затварят стъклата..докато си пътуваме и не можем да си свалим джамеците ?....ко прайм? и мисля бях мерил че малко се вига консумацията на механизмите на стъклата ако се задържи за повечко време масата на комфорта затова моят комфорт не работи на контакт и масата спира след 10 тина секунди....
Отговори

mileff снимка mileff 13 май 2009 - 19:04

Браво за темата FRYER. Елементарно решение според мен, само ми се иска некой да го тества :)

П.С. Тук предполагам говорим за фабричната аларма а не aftermarket сащото при мен алармата така или иначе ги вдига.
Отговори

FRYER снимка FRYER 13 май 2009 - 23:12

Привет Милефф,

Да бъда честен изрових информацията от английски форум.Човека го е направил на сток Вектра Б без фабрична аларма и със сток ключ.И при него работи.Требе и аз да се престраша да го направя :knee:
Това което там се обсъждаше,че евентуално след монтаж по този начин се губи функцията 'one touch' или по нашенски,когато се задържи копчето за сваляне/вдигане на прозореца и веднага след това се пусне той не се вдига или сваля до долу(това се случва и всеки път след сваляне на акумулатор и е нужно препрограмиране).Човека обаче категорично опровергава тези съмнения и всичко си работи както преди(плюс комфорт система от ключа). :doh:
Мнението беше редактирано от siegfrid: 13 май 2009 - 23:46
Причина за редактиране:: Цитат на предхождащо мнение е излишен !
Отговори

bocko снимка bocko 23 май 2009 - 17:55

И аз го направих и също работи перфекно не очаках че ще стане ноооо наистина работиии и най-важното не загубих никакви функиции за стъклата.Суперрррррр.
Мерси много на преводача :20ashley_results: и на автора на темата.
Мнението беше редактирано от bocko: 23 май 2009 - 17:58
Отговори

ceci_b снимка ceci_b 03 юни 2009 - 16:04

супер мерси много колега за инфото при мен стана елелментарно оголих кабелчетата свързах моста и съм в джаза 5 мин. работа. много ми е интересно защо не са го направили фабрично след като е такава фасулска работа
Отговори

ico68 снимка ico68 07 юни 2009 - 08:17

И при Astra G се получи "екстрата". Но го направих ме на буксата за централното в шофьорската врата.Защото кабелите бяха друг цвят. :icon_wink2:
Отговори

ico68 снимка ico68 09 юни 2009 - 19:36

Кабелите на буксата на централното в шофьорската врата са червен/син и кафяв/червен. Те са еднакви за Вектра B и Астра G .снимка 1
снимка 2
Отговори

dionisi снимка dionisi 09 юни 2009 - 20:57

 SKOFIELD**, на 29 May 2009, 11:19 PM, каза:

не нямам, интересуваме кафевият и черният за стъклата ли е? защото ми е вързана алармата към кабелите към снопа ама го няма точно този 1000%.Aко кафяв и червен е само сигнала ще взема от другаде?


Здравей колега,
Да на кафяв+черен трябва да се подаде маса и тогава джамците ще се затворят. А кафяв+червен виж дали няма такъв да излиза от снопа с кабели, който е на вратата. Защото по схема го дават кафяв+червен да идва от машинката за централно.
Отговори

oci снимка oci 10 юни 2009 - 11:55

Така нека кажа, че екстрата работи и при Вектра А. Кабелите са същите: кафяв+черен от вратата и кафяв+червен от снопа кабели в прага.

Намирате кафяв+черен от вратата:
Прикачен файл  01.jpg (40,97K)
Брой изтегляния: 23

След това намираме кафяв+червен от снопа в прага и правим "мост" м/у двата кабела(без да ги режем):
Прикачен файл  02.jpg (50,43K)
Брой изтегляния: 9

Прикачен файл  03.jpg (44,21K)
Брой изтегляния: 6

Сичко работи ток и жица:
http://vbox7.com/play:73f427f7
Отговори

dart vectra снимка dart vectra 10 юни 2009 - 13:43

И при мен работи. Друг е въпроса, че в снопа излязоха три кафяво-червени кабела и по закона на гадостта последния се оказа верният.
Отговори

dionisi снимка dionisi 11 юни 2009 - 07:57

За да не налучкваш гледате този кабел който идва от вратата той е верния кафяво-червен.
Отговори

30e снимка 30e 03 юли 2009 - 13:24

При Омега Б е същото...

За съжаление нямах апарат да снимам, но ще го обясня

1. Махате пластмасовата кора от ляво
2. Ще видите две големи пластмасови букси - отвиват се от купето с 10-тка ключе

3. От арматурното табло идват 2 снопа кабели - от по дългият /влиза от долната страна на буксите/ издирвате кафяво-черния кабел /само един е/

4. При Омега Б има два снопа кабели - един в прага и един под мокета - от този под мокета намирате два кафяво-червени кабела /всъщност и те идват от същия сноп :mhihi: /

5. Връзвате мост м/у кафяво-черния и единия от кафяво-червените
/тук не съм сигурен дали няма да работи при който и да е от двата, защото първия път не бях програмирал стъклата/

6. Програмирате стъклата на автоматично преди да пробвате иначе нищо не се случва и може да си кълцате кабели до утре !!!

Ако сте уцелили кабелите Честито :mhihi:
Отговори

Sandman снимка Sandman 06 август 2009 - 08:22

Колегата Ba3KaTa го е пробвал на Калибра и също става.

Иначе тази схема работи на 100% на Астра Г, Зафира А и Вектра Б

Прикачен файл  FB_IMG_1510895290048.jpg (56,67K)
Брой изтегляния: 112
Отговори

Sandman снимка Sandman 14 ноември 2010 - 17:13

GREEN каза:

Има едно доуточнение,което според мен трябва да се направи.
Свързах двата кабела ,както е обяснено в темата.(на Омега Б)
Но има едно проблемче,поне за мен.
Стоейки на място,на неработещ двигател и по време на движение,когато се натисне палеца за заключване(този,който е на вратата),стъклата се вдигат.
Аз обикновенно винаги карам на климатроник и това не е голямо неудобство за мен,обаче колегите с малки деца би било добре да имат едно на ум,защото не съм проверил дали при такова свързване, сработва датчика за съпротивление на затварянето и дали стъклото ще спре при появило се такова.
Освен това е доста вероятно да си оставиш ключовете на контакта и при отворени стъкла някой да се подпре на същия палец.
Резултатът е ,че оставаш отвън ,със заключена кола и без ключове.
Дано обясних достатъчно ясно.
Поздрави
Отговори

t_g_stoev снимка t_g_stoev 10 февруари 2011 - 09:06

Здравейте колеги.Имам една молба към хората,който са правели тая процедура.Ако имат снимков материал за вектра б ,моля да качат някоя снимка .Просто да не осерем нещата и да изгорим нещо като почнем ние да го правим ,и да си отворим работа за 2 лета.Имам разбира се и още 1 въпрос.Понеже съм с 4 ел стъкла ,и 4-те ли ще работят?Изчетох доста теми за това,стана ми ясно че ще изразходва и повече от акумолатора.Но меракът е големо нещо.Благодаря на отзовалите се.Другото което ме интересува ,понеже темата е доста стара,хората който са я направили тая система имали ли са някъкви проблеми до сега?Поздрави
Мнението беше редактирано от t_g_stoev: 10 февруари 2011 - 09:32
Отговори

borro снимка borro 10 февруари 2011 - 09:47

Здравейте,

Понеже масово се говори за стъклата, но в заглавието на темата фигурира и шибедах. Искам някой ако може да даде мнение за вектра А:

Имам централно, не-заводска аларма, електрически шибедах. Има ли вариант да го подкарам с ключа. Или трябва функцията за автоматично вдигане на стъклата да работи и тогава?

Поздрави.
Отговори

Yav снимка Yav 10 февруари 2011 - 14:11

Привет колеги
На моята Вектра А не се получи "пиниза". Кафяво-червения кабел от снопа в прага го намерих. Кафяво-черният ор вратата ме затрудни от кой сноп е. В прага има един по-тънък сноп и там имаше такъв кабел. Като го проследявам по-тънкия сноп обаче ми се струва че не отива към вратата, а някъде навътре към челното стъкло. Свързах тези два кабела, но не стана работата. Някой би ли ми казал кой е снопа от врата или най-добре да се покаже с някоя снимка, защото от показаните по-горе в темата не се разбира кой е снопа от вратата

ПС: според мен кафяво-черния кабел който намерих е този който трябва но..... възможмо ли е да има два с такава разцветка?
Отговори

Stenli_ снимка Stenli_ 10 февруари 2011 - 14:19

Някой може ли да каже какво се случва когато прозорците са вдигнати и колата се заключи, дали всеки път моторчето напъва да ги вдигне? И ако е така това няма ли да доведе до някаква повреда, я на моторче я на нещо друго?
Отговори

Yav снимка Yav 10 февруари 2011 - 16:14

снопа от тази снимка не ми е ясен кой е точно

Намирате кафяв+черен от вратата:
Публикувано изображение
Отговори
Тази тема е заключена « Prev
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg