Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

Съвет за Corsa - най-икономична

Debeliya снимка Debeliya 14 февруари 2010 - 09:58

Корса Б 1.7 без добавки дори и в големите студове пали като кибрит, всичко зависи от състоянието на мотора! Това със сибирските студове е глупаво, защото в България такива температури има една седмица в годината! Относно моторите, всичките дизели на Корса с ангренажен ремък, което е и най - скъпата част от обслужването, но тя се прави на относително голям пробег. Иначе трябва много да се внимава при покупка и ако се уцели, ще служи вярно и безпроблемно много дълго време!
Отговори

autonoob снимка autonoob 17 февруари 2010 - 22:50

 aan_astra, на 11 Feb 2010, 21:14, каза:

а сега след тия минусови рекорди които имахме беше ли ти смешно как маса печки неможаха да запалят и нафтата им стана на боза. Просто за качествен дизел в България забравете , виж ако караш с немси дизел проблеми няма да имаш ама тук никой неконтролира качеството на горивата и дизела е боза . Неказвам че бензина ни е много стока но поне незамръзва на -20 гръдуса и нетрябва да паля огън под колата за да се стопли нафтата.
Незнам какви опелски дизели карата ама относно исузо мотора мога да кажа само едно пълен боклук е спрямо опелския дизел . Имаме служебни коли и естествено са дизели не заради друго ами всички знаете отстъпки ДДС и тем подобни за фирмата , но както и да просто исузо моторите само проблеми то небеше турбота то небеше ГНП-та подгряващи свещи какво ли още не , на чистия опелски дизел без турбо абсолютно нищо не сме пипнали освен подгряващи свещи и филтри а колата вче е на реални 870 000км и е служебна което ще рече никой не я пази. Понеже адски намразих тия дизели като стане студено защото отивайки на работа моята кола е бензин и пали от четвърт ти я печки оставени на открито тоест не са в гараж замръзнали целите на -20 градуса ела гледай шоу как неще да пали и как ако запали половин час неможе да влезе в час този мотор.

Не че нещо ама все си мисля че служебният автомобил не е мерило за качеството на даден автомобил . TD щом е и е вехтичко значи е юркано здраво и безмислостно , ще се чупи лесно може би . Дизел за служебно се взема основно поради малкия разход за градско ако се търкаля основно тази мъничка колица за придвижване просто .
Мнението беше редактирано от autonoob: 17 февруари 2010 - 22:52
Отговори

vinetu снимка vinetu 21 февруари 2010 - 00:20

Здравейте колеги ,искам да купя корса на жена ми за градско да не гори много ,долу горе до 10 на сто газ .Моля ви да ми помогнете на какъв двигател да се спра без дизел.От време на време и аз ще я карам ,по принцип аз имам голф 4 и вложих доста пари в него но жена ми нещо постояно я чуква все някъде и ми писна, искам корсичка да не харче много и лесно обслужване
96г някъде ,аз харесвам и опел и фв. но например поло на фв за мен си е абсолютна трошка до колкото чувам,голфа си го харесвам дал съм над 5 бона за разни глезотии като джанти ангелски очи и тнт. и не искам да го видя някой ден размазан,няма да го понеса
за това искам корса за жената не е лош шофьор но късмет при паркиране няма а и ми харесва симпатична количка за градско като за нея.
Отговори

viper снимка viper 21 февруари 2010 - 00:36

колега има едни корси 1.0 бензин 3 цилиндрови те са по нови някъде след1998година и са добри.Иначе от по старите 1.2 двигателя.
Отговори

Blaze 2.0 16V снимка Blaze 2.0 16V 21 февруари 2010 - 00:51

Колега,гаджето ми има Корса 1.4
Идеалната колица.Аз доста често я подкарвам,а и ти щом ще караш Корсата на жена ти ти препоръчвам такава.Градско съм я засичал,харчи 7/100 бензин с прилично каране.Извънградско ми е давала 4/100.Като джиткаш с 90-100км/ч направо мерише бензина.Вървенето си е прилично за 1.4,така че за бих ти препоръчал този двигател.Не е нито много слаб,нито много мощен.
Ако случиш на някоя толкова запазена като на приятелката ми няма да имаш проблеми с нея,гарантирам ти.
Мнението беше редактирано от Blaze 2.0 16V: 21 февруари 2010 - 00:51
Отговори

yasmania снимка yasmania 21 февруари 2010 - 01:15

Според мен - задължително да е МОНОинжекцион мотора, щом ще е от късните години няма такъв голям избор като при по - старите, но все пак се намират . . . ще ти спести наистина голям разход не само като горене, а и като сума за потдържане.
Отговори

Разбойничка снимка Разбойничка 21 февруари 2010 - 03:43

Предлагам да е като моята колега - 1,7 дизел и гори 4-5 на 100 :)
Отговори

realprofesora снимка realprofesora 21 февруари 2010 - 06:57

Мойта я карам от 2006та година ,газирана е .Мотора 1.2 си е мъка за извънградско(сравнен с 90коня на Мегана на жена ми :icon_wink2: ).
Ако мислиш да и слагаш газ -само моноинжекция взимай.Много лесен за подръжка.Досега нищо не ми се е разваляло.Градско на къс пас(работя на 2.5км от къщи) гори 9.5-10л.Това в СтЗагора.Извън града 7-8л. газ-при 110-120км/ч.
1.4 мотора пак толкова ще ти гори,но ще върви 1 идея по-добре.
Мнението беше редактирано от realprofesora: 21 февруари 2010 - 06:58
Отговори

Росен Желев снимка Росен Желев 21 февруари 2010 - 07:40

Това което търсиш е 1.4 моно инжекцион ама да попитам какво му има на Исузото че не искаш дизел?
Отговори

Gena_bs снимка Gena_bs 23 февруари 2010 - 16:51

Колеги,
В руските сайтове намирам, че има 4??? бензинови мотора 1.4, които се монтират на Corsa B: http://opel-corsa.5go.ru/html/3_0.htm Понеже нямам много вяра на писаното в Internet по принцип, бихте ли ми казали кои моно инж. се монтират след 1996? И кой от двата е по-добре като мощност/цена на обслужване?
Аз съм харесал пълната инжекция Ecotec X14XE 16V 90к.с. за приятелката ми, но не е зле да имам поглед и върху по-старичките ДВГ.
Колкото до 3ц. 1.0 12V мотора - имам приятелка с такава Corsa C 5 врати 2000г. - пълна скръб е като динамика и мощност с повече от 1 човек и клима!
Отговори

siegfrid снимка siegfrid 23 февруари 2010 - 17:15

1.4-моторите наистина са четири:
C14NZ - моноинжекцион
C14SE - пълен инжекцион, 8 клапана
X14SZ - моноинжекцион
X14XE - 16 клапанов пълен инжекцион

За всеки един от двигателите има немалко изписано във Форума.

Принципно през 1996-та година се монтират всичките 4-и двигателя, за които си прочел.
Имайки предвид, че си се насочил към Моноинжекцион - по-добрият двигател е C14NZ.
Фактите сочат, че е изключително елементарен за поддръжка, с евтини части, здрав и дуракоустойчив, като същевременно понася добре тежестта на Купето на Корса Б.
Като огромен плюс може да се посочи, че същият този мотор е изключително лесен за поставяне на АГУ , като се характеризира като устойчив на експлоатация на Газ.
Отговори

cecek снимка cecek 24 февруари 2010 - 12:27

Колеги, аз имам CORSA 1.0 12V 2000 г. и съм много доволен и от разхода и от подръжката. За 2 години съм сменил само един датчик за маслото - 10 лв. Мотора е с верига, а мойта даже има и клима. В града харчи 6-7л. а извънградско зависи от карането 5л./100км. Не се изстрелваш на светофарите, но за където и да съм тръгнал си пътувам нормално и изобщо не пристигаш кой знае колко по бавно от другите! :icon_confused:
Мнението беше редактирано от cecek: 24 февруари 2010 - 12:28
Отговори

Gena_bs снимка Gena_bs 24 февруари 2010 - 17:21

Благодаря, siegfrid!
Все пак ще се опитам да я убедя за някой Astra F 3/5 врати hatchback след 1996, че не съм сигурен дали ще намеря читава Corsa B с клима и ел. стъкла.
Отговори

Ballsmile снимка Ballsmile 24 февруари 2010 - 19:20

 venet, на 15 Oct 2009, 14:20, каза:

Здрвейте,

От известно време си търся кола и съм се спряла на Corsa, но се колебая с какъв двигател да бъде. Това което търся е да е икономична най-вече, тъй като ще я използвам на дълъг път и доста често. По-конкретно се колебая между тези: Corsa 1.2, от 95 г, 45 к.с. ; Corsa 1.4 16V, от 95г. 90 к.с. и Corsa 1.5 Isuzu от 94г. 55 к.с. ;
До тук всички мнения които съм прочела са че 1.2 не е много подходящ за дълъг път, че по-добре върви с 1.4, но съм срещала и противоречиви мнения, 1.4. 16V гори доста.
Ще съм благодарна на някой съвет конкретно за тези.
Това което аз търся е не толкова колко бързо ще врви, а да върви нормално и да харчи малко.

Колежке.
Такава калинка е само за у градо до Била и Кауфланд и вкъщи.
Бях с 60 куци магарета, 1.2 8 клапанов мотор, голямо треперене е докато изпреварваш ТИР-ове, автобуси или селяци, решили да понастъпят, докато ги изпреварваш.
То на тия двигателчета без душа толко им требе и да не ти стигне мястото до следващия завой да ги изпревариш.

А като се зададе баир и умре горката калинка...
И скоростта постоянно се мени между 70-140 до 150 в зависимост от терена.

Още ми е навик - както се вика - педала до край... днес от Дружба ходих за летището и гледам стрелката приближава 160 ей тъй без грижи, че малко поуспокоих, да не вземе да изскочи отнякъде някоя нинджа...

Конете са си коне, разхода си е разход :icon_confused:
Отговори

siegfrid снимка siegfrid 24 февруари 2010 - 22:25

 tigra 1.4i 16V, на 24 Feb 2010, 19:20, каза:



С разликата, че 1.2 е точно 45к.с. :mhihi: :mhihi:
Да не говорим, че питането на колежката вече не е особено актуално.... :mhihi:


 Gena_bs, на 24 Feb 2010, 17:21, каза:



Намират се читави Корсички - с гледане всичко се получава. Общо взето, който и вариантите на 1.4 да вземеш - няма да сгрешиш :icon_wink2:
Отговори

DALGONSKi снимка DALGONSKi 27 февруари 2012 - 20:06

Някой може ли да ми каже кои са слабите места на дизелите при Corsa B ? Евентуално тия дето са 'TD' имат ли разни проблеми с помпата, както често коментираните във форума при по-новите (визирам своята кола) ? Интересувам се също, през какъв интервал точно се сменяват ролките и ремъците (прочетох, че всички дизели са с ремък), и колко приблоизително струва смяната им с едни прилични по качество и цена такива ?
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg