Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Дизелови двигатели

Проблем с Вектра 2.0 ДТИ

plamen_angelov снимка plamen_angelov 17 ноември 2009 - 14:09

ЗДРАВЕЙТЕ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ОТ ФОРУМА!!!
Привет колеги!Отскоро съм тук във форума.С две думи да се представя и да си кажа болката:от Пловдив съм на 22 и откакто взех книжка,а и преди това карам Опел.Вкъщи всички сме опелисти.Майка ми има Корса 1.3 CDTI,баща ми има Зафира 1.6 101 КС.Аз съм студент,уча стоматология в Пловдив.Доскоро карах Вектра А 1.6,която решихме да я оставим да почине и да се вземе по новата Вектра Б(X20DTH).Колата я взех преди около месец.Човека от който я взех се оказа много свестен-дипломат.Бил е по държавите посланник-Хърватия,Словения и Австрия,сега заминава в Сърбия,затова продава Вектрата.Взима я от Австрия.Заминава през 1991,и не знае морафетите на българите през мътните години.Може да прозвучи малко смешно,но когато,го попитах дали колата е на реалните 191 000,не съм сигурен дали ме разбра точно,връщани ли са километри и т.н.Изобщо мн принципен човек.Даде ми сервизна книжка,до последния километър,както се казва.В България на колата и е сменяно само масло и накладки.Та колеги да не ви оттегчавам да си кажа болката:в началото колата работеше без грешка.Сега от 2 седмици почна нещо да придърпва,когато е студена и когато е топла.Някои ми казаха че може да е от горивото.Слагах нафта от различни бензиностанции-Шел,Лукойл и Еко.Проблема си остана.Преди около 2 дни ми се случи нещо и направо онемях.Както си карах,пак с леко предърване,светна лапата на компютъра(долу в ляво,една оранжева) и колата спря буквално.Стрелката на оборотите се спря на 1500.Аз и подавам газ до ламарина,а оборотите не се променят.След което я угасих и отново я запалих и тръгнах.Оправи се но придърпването не изчезна,но се появява на моменти.Беше време да сменя маслото,филтрите(въздушен,горивен и т.н) с надежда да се оправи,но не стана.Питам тук там хора които разбират,защото