Астра Г гасне при ниски обороти
krassi75 25 януари 2010 - 19:22
Здравейте ,ако някой може да помогне става въпрос за астра г 1.8 115 к,пали без да се замисли ,на дълъг път и при високи обороти работи супер обаче когато мина на по ниска предавка когато предстой спиране и е на свободна оборотите падат на около 500-600 и колата гасне в движение ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели ако обича става въпрос за Х18ХЕ1
Мнението беше редактирано от krassi75: 25 януари 2010 - 19:50
Мнението беше редактирано от krassi75: 25 януари 2010 - 19:50
aleksandar 25 януари 2010 - 19:26
колега на диагностика ходил ли си, мен ме съмнява датчика на коляновия вал.
todor145 25 януари 2010 - 20:33
При мен колата си работи във всички режими поддържа около 700об./мин ,но на моменти като освободя предавка оборотите за момент падат на 200об./мин после ги нормализира ходих на диагностика нищо всичко било нормално ,сега чакам нещо да откаже ,защото вече не ми се дават пари за диагностика понякога ми присветва чека но грешката Р0130 ламбда сонда на диагностиката и тя перфектна ,затова чакам нещо да умре и да го сменя
Navi62 25 януари 2010 - 20:49
Пробвайте с почистване на дроселовата клапа.Миналата година имах същия проблем.След почистване с парцалче напоено с някакъв разредител оборотите се стабилизираха.
Hevy 26 януари 2010 - 14:30
На тоя мотор дросела трябва да е чист като в аптека иначе заяжда клапата, а тя регулира празния ход. И има още една особенност - като спираш и не си натиснал хубаво съединителя го прави тоя номер. Така че на първо време чистене и внимателно с педалите...
Тодоре що даваш пари за диагностика като имаш самодиагностика на колата, с кламер....
Тодоре що даваш пари за диагностика като имаш самодиагностика на колата, с кламер....
stefan_suny 26 януари 2010 - 22:25
От дросела е - на тоя мотор просто няма какво друго. Когато се спира на скорост дросела се затваря напълно и явно в следващия момент като се натисне съединителя и не успява да компенсира навреме заради боклуците и от това падат оборотите.
Като цяло се чудя защо колегите с тези мотори не предприемат мерки за отвеждане на картерните газове към атмосферата а не към дросела! Ще спести доста проблеми и профилактика ... за еколозите има и съдове за картерни газове ;)
Като цяло се чудя защо колегите с тези мотори не предприемат мерки за отвеждане на картерните газове към атмосферата а не към дросела! Ще спести доста проблеми и профилактика ... за еколозите има и съдове за картерни газове ;)
todor145 27 януари 2010 - 12:13
колега, знам че имам самодиагностика, но грешката е много относителна как ще разбера в какво състояние е ламбдата.
Hevy 27 януари 2010 - 13:51
Р0130 Неизправност във веригата на датчика за кислород (банка 1, датчик 1)
Ами провери буксата, тя е отпред и винаги я блъска водата, моята направо беше зеленясала вътре, почистих я и и направих качулка от найлон...може щом само от време на време присветва да губи контакт като мърда ...
А за картерните газове - ако е в ред мотора не пречат, срамота е като на стара лада да правим...на мен например отвора е чист , никакви жълти гадости...
Ами провери буксата, тя е отпред и винаги я блъска водата, моята направо беше зеленясала вътре, почистих я и и направих качулка от найлон...може щом само от време на време присветва да губи контакт като мърда ...
А за картерните газове - ако е в ред мотора не пречат, срамота е като на стара лада да правим...на мен например отвора е чист , никакви жълти гадости...
blagom 27 януари 2010 - 14:22
т.е почисти си дросела
първа работа винаги ми е да си изчистя дросела като почне да прави така с оборотите. друг начин да разбереш дали е от клапата е като караш на първа и пуснеш газта - почне ли да сецка ->ей ти на ключа за палатката.
иначе и моята хубавица периодично - веднъж на месец ми дава грешка 0130 и 2,3 пъти в годината гр. 0115.
първа работа винаги ми е да си изчистя дросела като почне да прави така с оборотите. друг начин да разбереш дали е от клапата е като караш на първа и пуснеш газта - почне ли да сецка ->ей ти на ключа за палатката.
иначе и моята хубавица периодично - веднъж на месец ми дава грешка 0130 и 2,3 пъти в годината гр. 0115.
todor145 27 януари 2010 - 18:40
тази грешка ми я дава сега забелязах,ако запаля двигателя без да изчакам лампите на другите ел.системи да си направят проверката в смисъл вкарвам ключа и завъртам стартер
Navi62 27 януари 2010 - 21:37
Колега 0130 е неизправност във веригата на ламбда сондата ,или това значи че имаш разхлабени проводници по веригата към нея. Буксата е някъде около щеката за проверка на маслото. Разстиковаш я почистваш и подсушаваш и стиковаш. Рамърдай кабелчетата които влизат и излизат от самата букса. Около тях можеш да сложиш малко силикон за да не влиза вода.
Мнението беше редактирано от Navi62: 27 януари 2010 - 21:38
Мнението беше редактирано от Navi62: 27 януари 2010 - 21:38
krassi75 29 януари 2010 - 19:18
Благодаря на всички колеги който се отзоваха излезе си дроселовата клапа - просто една промивка и сега всичко е шест!!!!
HellRell 30 януари 2010 - 09:38
я кажете за промивка на дроселовата клапа на майстор ли да ходя или е нещо елементарно което ога да го направя и сам , 4е и при мен понякога падат оборотите под 500 като изключвам от скорост
todor145 30 януари 2010 - 16:44
колега HellRell като ти гледам двигателя от написаното, на теб на дросела имаш байпас със стъпков електромотор, който определя празния ход, почисти него,моя на кадета бях го чистил само веднъж и никога повече не съм брал ядове с оборотите доколкото си спомням тогава го чистих с аерозол за почистване на карбуратори