Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Astra H

Опел на няма и 2 години

Gena_bs снимка Gena_bs 17 март 2010 - 17:29

Колега, съчувствам ти!
Мнението беше редактирано от Gena_bs: 06 април 2010 - 23:44
Отговори

Vlad Dracula снимка Vlad Dracula 17 март 2010 - 17:51

Съгласен съм с колегата Gena_bs. Най добре е да отидеш със адвокат. Така те няма да могат да шикълкавят много много. адвоката придава малко повече тежест. Може да платиш някой лев повече за консултацията с адвокат но... И ако пак нищо задължително писмо до ОПЕЛ. Кола на 2 г и ръжда неможе така.

Сигурно ако това се беше случило в германия щяха да ти сменят цялата кола. Е*аси тарикатите са жсички тук в БГ.
Мнението беше редактирано от Vlad Dracula: 17 март 2010 - 17:53
Отговори

v_ankata снимка v_ankata 17 март 2010 - 18:26

Може да се повторя, но след прочетеното до тук пак ще ти кажа търси си правата!!! Не ги оставяй така, прежали някой лив и ако трябва ги осъди, разправяй се до край! Посъветвай се с адвокат и действай!
Отговори

bgfrayman снимка bgfrayman 17 март 2010 - 20:01

Привет,
в гаранционната книжка пише ли изрично за този измислен преглед? Специално слязох да погледна на мойта и няма никакви такива, НО пише че ина 12 години гаранция против корозия, така че гази ги до дупка....

успех
Отговори

Did снимка Did 17 март 2010 - 20:24

Здравей колега,

Ако не си имал абсолютно никаква щета на този детайл през периода на употреба на автомобила, си прочети много внимателно гаранционната книжка и всичко свързано с гаранцията на лаковото покритие. Тези първоначални прегледи за който говориш не са задължителни, а начин да се измъкне някой лев от клиента поне за мен. Ако няма нищо споменато за тези прегледи отивай в софия ауто и ги бори и си устоявай правата. Всяка една фирма от този тип си има отдел за връзка с клиента (отдел за оплаквания) и ако не разбират от дума подай си официално жалбата.

Поздрави и успех.
Отговори

dj_simo_boy снимка dj_simo_boy 17 март 2010 - 21:40

Така колеги, обадих се на телефона на GM европа и след кратък разговор с една служителка (на български?!?!) се разбрахми да изпратя мейл и снимки, така и направих. Следобед ми се обади и каза че са решили да ми оправят детайла гаранционно :dance:
Утре съм в София Ауто за оправяне на една бяла точка на калника и одраскана предна броня по каското, надявам се да оправят и това... на един път всичко!
И от тук нататък редовна корозионна проверка!

Благодаря на всики за подкрепата! Поредното доказателство че човек трябва да търси правата си по всички възможни начини!
Отговори

Liubeznia снимка Liubeznia 17 март 2010 - 22:00

Ето, че можело. Браво!
Много се радвам, че постигна успех в рамките на един ден.
А беше тръгнал да махаш или удряш колата. :dance:
Отговори

milenxe снимка milenxe 17 март 2010 - 23:18

:dance: поредния прецедент! Незнам каккъв съвет да дам,но темата е пусната от факта,че колата си е съвсем нова!Тия допълнителни пари за преглед,и то за ръжда,са няква спекулация с гаранцията на колата!Че то по тая логика,си плати да ти отворят и двигателя да се уверят че всичко е ОК!!Сега сериозно,гледам че колегите ти пишат да си търсиш правата,и аз ги подкрепям! Провери каква инстанция може да ти помогне за проблема.
Аз като видя такива петънца ги мажа с ръждопреобразовател,но все пак колата ти е по нова с 17-18 години,нали точно заради това си броил пари,да не правиш като мен!
Отговори

Icemann снимка Icemann 18 март 2010 - 12:15

Да ви кажа честно и тук са големи чешити. На мен ми се олюпи парче от боята на бронята и не го признаха гаранционно. Трябва аз да си го оправя. Не мислете, че в БГ е зле, а в Европа само да си отвориш устата и ти сменят колата :dance:
Отговори

sorolf снимка sorolf 01 юли 2010 - 14:33

Събуждам малко позабравена тема. Радвам се, че гаранцията е покрила този проблем.
Преди няколко дена се загледах и установих, че абсолютно същите "ръждиви точки" има и на колата на приятелката ми. За съжаление не е в гаранция. Това, което ми прави впечатление е, че съдейки по снимките в началото на темата точките са почти на същите места...много странно. Явно им е "дефектна" тази 5-та врата на Астра Х :devil-smiley-019:
Отговори

pebals снимка pebals 03 август 2010 - 22:25

сега трябва 22та лева да ти ги върнат а на тия дет са ти ги взели уволнение, тва са правилата не може да се признават и поправят наполовина само за тия шибани пе#али ........


насекъде са такива ко#елдаци
Мнението беше редактирано от pebals: 03 август 2010 - 22:27
Отговори

opel fan снимка opel fan 04 август 2010 - 07:28

Тоя преглед за корозия е малко особена работа. Принципно като си оставиш колата за сервизно обслужване са длъжни да ти прегледат книжката, ако нямаш прегледа да ти се обадят и да ти кажат, че трябва да бъде направен. В противен случай започват едни разправии, че не е направен и едва ли не не признават нищо. Е да де, само че познайте дали ви казват. Траят си и после ако се наложи нещо да се прави по колата ти казват "съжаляваме, нямате преглед". Моят автомобил е закупен от Дженеръс и общо взето там се поддържа и там не ми бяха казали за прегледа. За последния преглед случайно го направих в Булвария и човека ми казва, минала е година и половина, а нямаш преглед, трябвало е да го направиш преди половин година. И така разбрах за великия преглед за корозия. Като съвет, изрично питайте всякакви неща по книжката, които не са ви ясни кога и как се правят, за да няма проблеми.

Второ за боите на водна основа. Февруари месец, след като един малоумник ме удари, трябваше да ми пребоядисат преден капак, броня, и калник. Всичко точно, взимам си колата. Средата на Юли месец си карам колата на автомивка и след автомивката липсваха парчета боя по бронята и предния капак, имам предвид доста големи парчета. Отивам до Дженеръс и им обяснявам случая, те си спомниха колата и какво са правили и тогава ми се обясни, че боите са на водна основа, някакви нови и въобще не са достигнали качестовто на обикновените бои, а вече всички производители ползвали такива, така че нямаме избор. Както и да е, приеха колата, оправиха всичко и като си я взех ми казаха, че проблема не бил в боята, а в нанесеното покритие под нея, и то било поддало и затова се е получило така. На въпроса ми защо се е стигнало до там, отговора на човека беше: От бързане!. Та докато не усъвършенстват боите малко ще има такива неприятни случки.

Колкото до лака на Астрата, отвратителен е. Няма толко слаб лак. Драскотини се получават от всяко едно нещо, което може да ви дойде в акъла. Затова, честото минаване с вакси е повече от задължително за запзване на лака и боята и добрия външен вид.
Отговори

ceko45 снимка ceko45 04 август 2010 - 09:04

Проблема с боите на Опел е бил само 2000г., когато въвеждат бои на водна основа. Първите им бои нямат някаква съставка, която да придава сцепление с основата и лака и затова не след дълго започва да се отлюпва. Проблема бързо е решен, но има доста коли, които са с това покритие и имат проблем. А в момента в България на много места работят със старите акрилни и изключително добри бои, това че този е казал, че вече не се използват такива, не е вярно. Така че отидете си при добър бояджия и ще ви боядиса детайл или колата с акрилна боя и разлика няма да има. Аз съм си боядисвал така отделни детайли и няма никаква разлика с оригиналната. А лака наистина е пълно лайно, трябва си и хубав лак... Абе опел- пълна боза...
Мнението беше редактирано от ceko45: 04 август 2010 - 09:05
Отговори

Vectra_Caravan снимка Vectra_Caravan 04 август 2010 - 11:02

Така като чета темата стигам до извода-че нова кола в България не е препоръчително да си взимаш. Освен ако си нямаш работа да ходиш да се разправяш само със сервизи. Това което са направили с колегата е много подло. Аз не знам докога тия дистрибуторчета ще се изхранват от единични продажби на хора които не им знаят номерата, защото те рано или късно ще свършат. Вместо да направят така че да си купиш от тях още 5 голи за в бъдеще защото ти е харесало отношението им и начина на работа, те те оказват изцяло от марката. Такива хора са посмешище бих казал аз.
Отговори

Бърз отговор

Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg