След измиване на двигател не пали
MIG-OPEL 29 януари 2011 - 19:00
Историята е следна.
Реших да измия двигатела че го бях омазал но не ще да пали.
Подсуших на всякъде, но уви пак не ще,замерих датчика на коляновия вал дава всичко както трябва 1-2 11.3 ома 2-3 0.8 ома
Двигателя се побърка и дава искри на всякъде и горе и долу а бе говна големи напраих с това миене.
Моля помагайте ако сте го патили това нещо.
Реших да измия двигатела че го бях омазал но не ще да пали.
Подсуших на всякъде, но уви пак не ще,замерих датчика на коляновия вал дава всичко както трябва 1-2 11.3 ома 2-3 0.8 ома
Двигателя се побърка и дава искри на всякъде и горе и долу а бе говна големи напраих с това миене.
Моля помагайте ако сте го патили това нещо.
MIG-OPEL 29 януари 2011 - 19:48
Може ли да е проникнала вода вътре в бобината и от там да идва проблема.
stei 29 януари 2011 - 19:53
Може навсякъде да е проникнала а в тия температури да миеш двигател си е направо мазохизъм. Ако има близо топъл гараж я вкарайте вътре и я остави да съхне.
siegfrid 29 януари 2011 - 20:01
Вариант 1 - добутваш колата до отоплен гараж и разглабяш всичко по запалването, за да изсъхне и я оставяш.
Вариант 2 - намираш си компресор за въздух. Ако няма откъде - добутваш колата до бензиностанция с компресор или някой отзивчив вулканизатор. Отново разглабяш ВСИЧКО по запалването, но не чакаш да изсъхне, а продухваш ВНИМАТЕЛНО всичко с въздух.
Стискаш палци всичко да е наред и стартираш ДВГ.
Вариант 2 - намираш си компресор за въздух. Ако няма откъде - добутваш колата до бензиностанция с компресор или някой отзивчив вулканизатор. Отново разглабяш ВСИЧКО по запалването, но не чакаш да изсъхне, а продухваш ВНИМАТЕЛНО всичко с въздух.
Стискаш палци всичко да е наред и стартираш ДВГ.
MIG-OPEL 29 януари 2011 - 20:04
Това всичко го направих + напръскване с контакт.
И за това си мисля че е влязло вода в бобината.
И за това си мисля че е влязло вода в бобината.
MIG-OPEL 30 януари 2011 - 20:29
Проблема е решен.
Оказа се че датчик на колянов вал и да дава параметри в норма се разцентрова като влезе вода.
Оказа се че датчик на колянов вал и да дава параметри в норма се разцентрова като влезе вода.
oggie 30 януари 2011 - 21:59
Измиване на двигател в тоя кучешки студ .... най-добрия начин да си пробваш късмета след тотото.
Rosen Popov 30 януари 2011 - 22:32
То миенето на двигателите само по-себе си е игра на тото, особено ако не изчакаш ел инсталацията да изсъхне. Колко хора си мият ел таблата вкъщи? Искаме да измием механиката, но около нея е пълно с датчици които не обичат водата.