Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Други технически въпроси

Проблем с дроселова клапа Y22DTR

Тази тема е заключена

рибаря снимка рибаря 25 юни 2012 - 06:46

Здравейте колеги.Проблема е следния,колата влиза в авариен режим и колата се ограничава до 2500 об.Грешката мисля че беше 0368.След изтриване отново се появява.Та питането ми е подлежи ли на ремонт тази клапа,защото нова в софия ауто 1000 и лв.Или да търся втора употреба.
Отговори

VeNcHeNc0 снимка VeNcHeNc0 03 август 2012 - 20:40

А аз да те питам от кога при дизелите има дроселова клапа
Отговори

рибаря снимка рибаря 12 декември 2012 - 10:18

Здравейте,колеги.Имам следният проблем.Както си карам изведнъж светва чека и колата губи мощност,след гасене и палене на ново колата се оправя.Ходих на диагностика и казаха дросел клапа.След чистене на грешката веднага я записва пак.Та въпроса ми е можели да се изолира по някакъв начин тази дросел клапа.Защото нова е 1000+ ходил съм при няколко различни диагностици грешката е се една и съща.Колата Вектра С 2004 г Y22DTR.Благодаря предварително.
Отговори

рибаря снимка рибаря 14 декември 2012 - 15:35

Явно никой не се е сблъсквал с този проблем.
Отговори

asensio снимка asensio 14 декември 2012 - 16:08

Кажи каква е грешката, да видим кой какво ще сподели от оппит.
Отговори

Globe снимка Globe 15 декември 2012 - 20:01

ако найстина е дроселова клапа докато не я смениш няма да се оправи. На моторите като твоя се разбива оста и се появава голям луфт . Проблема е че при определено положение луфта е толкова голям че сензора който отчита позицията я хваща извън обхват.
Отговори

Makintier снимка Makintier 16 декември 2012 - 00:08

Каква дросел клапа на дизел?
Колега,сподели номера на грешката и ще ти кажат колегите.
На мен ми намирисва на ЕГР...карам същия мотор и ми се е случвало същото нещо(загуба на мощност след влизане в авариен режим), но само на магистралата.
Отговори

Пресиян Василев снимка Пресиян Василев 16 декември 2012 - 13:05

 Makintier, на 16 декември 2012 - 00:08, каза:

Каква дросел клапа на дизел?
Колега,сподели номера на грешката и ще ти кажат колегите.
На мен ми намирисва на ЕГР...карам същия мотор и ми се е случвало същото нещо(загуба на мощност след влизане в авариен режим), но само на магистралата.

Има си клапа,че се и следи и управлява.
Отговори

рибаря снимка рибаря 19 декември 2012 - 07:01

Не помня точно номера на грешката,но със сигорност не е ЕГР.Когато мога ще я закача и ще пиша точния номер.Оригиналният номер по GM 5850094
Мнението беше редактирано от рибаря: 19 декември 2012 - 07:05
Отговори

рибаря снимка рибаря 05 април 2013 - 06:39

След диагностика грешката която записва е Р0638.Дросел клапа прекъсва.
Отговори

Лазар Василев снимка Лазар Василев 19 март 2014 - 10:47

Здравейте имам същия проблем като вашия,колата е Вектра Ц 2.2 ДТИ 2004 г.Виждам,че доста отдавна сте писали по темата.Интересува ме как сте оправили проблема.
Отговори

maniaka снимка maniaka 19 март 2014 - 13:18

Здравей колега и аз имам Вектра Ц с мотор 2.2DTR и на мен ми излезе тази грешка(Р0638)и колата ми гаснеше във движение. Доколкото съм запознат само автоматиците имат датчик за положение на дросела(моята е автоматик), който не се продава отделно,а заедно с целия дросел. Майстора който ми прави диагностика ми предлагаше рециклиран датчик,но ми препоръча преди това да си проверя кабела на датчика и да не е зацапана много оста на дросела. На моята се оказа замърсен дросел и вече три месеца не съм имал проблеми.Дано съм бил полезен и успех с решаването на проблема.
Мнението беше редактирано от maniaka: 19 март 2014 - 13:19
Отговори

C driver снимка C driver 19 март 2014 - 22:16

 maniaka, на 19 март 2014 - 13:18, каза:

Здравей колега и аз имам Вектра Ц с мотор 2.2DTR и на мен ми излезе тази грешка(Р0638)и колата ми гаснеше във движение. Доколкото съм запознат само автоматиците имат датчик за положение на дросела(моята е автоматик), който не се продава отделно,а заедно с целия дросел. Майстора който ми прави диагностика ми предлагаше рециклиран датчик,но ми препоръча преди това да си проверя кабела на датчика и да не е зацапана много оста на дросела. На моята се оказа замърсен дросел и вече три месеца не съм имал проблеми.Дано съм бил полезен и успех с решаването на проблема.

В допълнение към на колегата поста, бих добавил и профилактично чистене на ЕГРа! :)

------------------------

Моята връзка
Моята връзка
Моята връзка
Мнението беше редактирано от Жоро: 17 февруари 2015 - 11:50
Причина за редактиране:: Слагам няколко линка към подобни теми
Отговори
Тази тема е заключена
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg